حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایش تبلیغات ناخواسته در صفحه قفل گوشی های هواوی

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

اگر شما این روزها به صفحه قفل موبایل خود نگاه کرده باشید شاید شما هم تبلیغاتی را دیده باشید که ناخواسته باشد. تعداد زیادی از کاربران هواوی در مناطق مختلف دنیا از نمایش تبلیغات ناخواسته در صفحه قفل گوشی های هواوی گفته اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

روز گذشته تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های هواوی در توییتر اعلام کردند که به‌صورت ناگهانی تبلیغی در لاک اسکرین گوشی‌هایشان پدیدار شده است. وجه مشترک این کاربران هم نمایش تبلیغ سایت Booking.com است. به گزارش 9to5Google، ظاهرا این تبلیغ در تعدادی از گوشی‌ها به نمایش درآمده که از قابلیت Magazine Unlock بهره می‌برند. این قابلیت به کاربران گوشی‌های هواوی اجازه می‌دهد که با هر بار آنلاک کردن گوشی، در لاک اسکرین خود شاهد تصویر جدیدی باشند.

این تبلیغ فقط مختص به کشور خاصی نیست و کاربران کشورهایی مانند بریتانیا، هلند، ایرلند، آفریقای جنوبی و آلمان هم با این پدیده مواجه شده‌اند. اکانت توییتر هواوی در آلمان در پاسخ به یکی از کاربران نوشته «از این بابت که فکر می‌کنید ما قصد نمایش تبلیغات داریم، متاسفیم». کاربران می‌گویند با مراجعه به بخش تنظیمات و تغییر تصویر پس‌زمینه به مواردی که پیش‌فرض گوشی نیستند، می‌توانند از دست این تبلیغ خلاص شوند. هواوی‌ می‌گوید که در این زمینه آن‌ها مقصر نیستند و این تبلیغات ناشی از اپلیکیشن یا سرویس ثالث است.

در هر صورت در زمانی که هواوی‌ باید با فشارهای گسترده تحریم آمریکا دست و پنجه نرم کند، چنین اخباری مطمئنا وجهه‌ی خوبی برای این شرکت به ارمغان نمی‌آورد و هواوی‌ باید بیش از پیش مراقب برند خود باشد. نظر شما چیست؟ این مشکل برای شما هم پیش آمده است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

منم Magazine Unlock فعاله اما برام نیومد. به هرحال مشخصه کار خودشون نیست و این آدرس روی تصاویر بوده که اپلیکیشنی که این تصاویر را گلچین میکنه و میزاره مقصره

amer

به نظرم چیز خاصی نیست و عجیب هم نیست تبلیغات در تمام ژنوم نژاد چینی عجین شده و با تبلیغات راستین چه قبل اینکه گوشی هواوی معرفی بشه و چه بعد اینکه گوشی هواوی به دست کاربر رسیده باشه باید تبلیغات باشه.حالا تبلیغات چی هست و چه محتوای مبتذلی دارن مهم تبلیغات هست که باید باشن .

Arrow

تا حالا این همه چرت و پرت یه جا نخونده بودم 🤣🤣🤣
رقابت خیلی جدی با چالتون فقید داریا

amer

اگه اشتباه نکنم گوشی های شیائومی هم قبلا تبلیغات داشتن.و این چیز عجیبی نیست

نیما عرفانی

حدوداً ۱ ماه پیش یکبار آپدیت داد برای تصاویر magazine unlock دیگه آپدیت نداده و در تجربه ای که داشتم تا به حال تبلیغات ندیدم در این قسمت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)