حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Galaxy A10e) با قیمت ۱۸۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Galaxy A10e) به زودی معرفی می شود. امروز سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Galaxy A10e) رسما معرفی شده و با قیمت ۱۸۰ دلار یک موبایل بسیار خوش قیمت برای سامسونگ محسوب می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کینم.

سامسونگ گلکسی ای ۱۰ ای (Galaxy A10e)

گلکسی ای ۱۰ ای

گلکسی ای ۱۰ ای

سامسونگ گوشی گلکسی A10e را رسما در آمریکا معرفی کرد. این گوشی که تنها 180 دلار قیمت دارد٬ نسخه‌ی ارزان‌تر گلکسی ای 10 خواهد بود. در ادامه با سایر مشخصات و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید.

سامسونگ چند روز پیش سه گوشی جدید از خانواده گلکسی ای به نام گلکسی ای ٬50 گلکسی ای 20 و گلکسی ای 10 ای در ایالات متحده پرده برداشت. در حالی که دو مدل A50 و A20 به دیگر بازارهای جهانی نیز عرضه شده‌اند٬ اما گلکسی A10e برای نخستین بار در آمریکا معرفی شده است. غول کره‌ای جزئیاتی از مشخصات فنی این گوشی را ارائه نکرده٬ اما تایید کرده که قیمت آن 179 دلار خواهد بود.

دو گوشی ای 50 و ای 20 نیز به ترتیب با قیمت 349 و 249 دلار در آمریکا عرضه خواهند شد. ظاهرا از روز گذشته فروش مدل ای 50 آغاز شده است٬ اما فروش دو مدل دیگر با تاخیر آغاز خواهد شد. اواخر تابستان٬ می‌تواند زمان خوبی برای عرضه آن‌ها باشد.

مشخصات فنی گلکسی A10e سامسونگ

گلکسی ای ۱۰ ای

گلکسی ای ۱۰ ای

اما سامسونگ برخی از جزئیات مربوط به گوشی گلکسی A10e خود را نیز در مراسم رونمایی در اختیار ما قرار داده است. این گوشی به یک نمایشگر 5.83 اینچی از نوع Infinity-V بهره می‌برد. قاب پشتی آن میزبان یک دوربین 8 مگاپیکسلی است٬ حافظه‌ی داخای آن به صورت پیشفرض 32 گیگابایتی بوده و از یک باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. گلکسی ای 10 ای نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر گلکسی ای 10 خواهد بود.

نسخه اصلی گلکسی ای 10 از یک نمایشگر 6.2 اینچی اچ دی پلاس از نوع ٬Infinity-V دوربین پشتی بهتر 13 مگاپیکسلی و باتری 3,400 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. تراشه‌ی قدرتبخش این گوشی نیز اگزینوس 7884 سامسونگ است که اگر بنچمارک‌های منتشر شده واقعیت داشته باشد٬ این تراشه در مدل ای 10 ای نیز استفاده خواهد شد.

گلکسی ای ۱۰ ای

گلکسی ای ۱۰ ای

نظر شما درباره گلکسی ای ۱۰ ای (Galaxy A10e) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

۱۸۰ دلار؟؟؟؟؟؟؟😐

MohammadFarhaadi

موروه چیه که کله پاچش چی باشه!!!a10 خودش گوشی واقعا مزخرفیه و تلاش مذبوحانه سامسونگ در جهت رقابت با برندهایی مثل شیائومیه ولی واقعا با قیمت گوشی ای مثل ردمی هفت پرو یه گوشی پلاستیکی با نمایشگر تی اف تی اچ دی داد بیرون حالا اومده مدل ارزونترش رو که از همون ای ده پایینتره داده بیرون!یعنی از همون مشخصات مزخرف ای ده بازم بیشتر زده!واقعا که درست بشو نیست این شرکت.

_V_

تو نمیخواد حرص بخوری ب فکر برند خودت باش 😉😊

علی شیخ زاده

##با قیمت ۱۸۰ دلار یک موبایل بسیار خوش قیمت برای سامسونگ محسوب می شود##

##این گوشی که تنها 180 دلار قیمت دارد٬ نسخه‌ی ارزان‌تر گلکسی ای 10 خواهد بود##
خود ای ۱۰ که قوی تر از اینه ۱۸۰ دلار نمی ارزه اونوقت این که ضعیفت تر هم هست بسیار خوش قیمته؟😐

«مقایسه شود با ردمی نوت ۷»

Amir galaxy

مقایسه شود با ردمی نوت ۷

داش هیچ برندی توان رقابت با این گوشی ها رو نداره چون اقتصادی هستن
چه پایین رده
چه میانرده
چه بالارده
شیائومی گوشی که دیگر شرکت ها میدن ۷۰۰ دلار رو میده ۳۰۰ دلار….پس مطمئن باش هیچ گوشی تو رنج ۳۰۰ دلار توان رقابت باهاش رو نداره(مثال بود)

m.b

چه خوب که بعد مدت ها گفتن اینکه فلان گوشی سامسونگ از فلان رقیبش در برند شیائومی بهتره، این واقعیت رو قبول کردید که شیائومی خصوصاً در میانرده ها کم رقیبه…

Amir galaxy

اصن سیاست های دو شرکت با هم فرق میکنه…
معلومه هیچ برندی نمیتونه جلوی این گوشی های شیائومی که قیمتی کاملا اقتصادی دارن بایسته

_V_

شیائومی و سیاستاش باعث میشن انقدر ارزون باشه گوشیاش
ولی شما که میخوای بحث کنی پای هواوی رو بکش وسط😊
خود هواوی اگه قیمتو بخوایم بگیم هیچکدوم از گوشیاش تو هیچ زمینه ای(جز دیزاین و دوربین و باتری) پشم گوشیای شیا هم نمیشن اینجوری

ARMTIN

آقای عطایی
هواوی از اپراتور‌ آمریکایی به دلیل زیر پا گذاشتن ۲۳۰ حق پتنت این شرکت چینی شکایت کرده و در خواست غرامت ۱ میلیارد دلاری کرد 😐
https://www.cnet.com/news/huawei-is-reportedly-chasing-verizon-for-1b-in-patent-licensing-fees/

_V_

خخخ اینستا پر شده از شوخیای مختلف با اپل و سیاستاش بروبکس خیلی باحاله پستاشون😂
https://www.instagram.com/p/BynD68vFKuU/?igshid=1pie3hh0a9p7t

CAT

همون قضیه استند اپل که منم بابتش حرصی شده بودم حالا مسخره عام و خاص شده 😂😂😂😂😂😂😂😂 ایول دمت گرم روزمو ساختی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)