حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو برای افزایش کیفیت دوربین ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، هواوی

هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) پس از مدت کوتاهی از عرضه، دومین آپدیت خود را دریافت کرد. این آپدیت حجمی برابر با 316 مگابایت داشته و کیفیت دوربین این گوشی هوشمند را بهبود می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو برای افزایش کیفیت دوربین صحبت کنیم.

آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو برای افزایش کیفیت دوربین

آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو برای افزایش کیفیت دوربین

آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو برای افزایش کیفیت دوربین

آپدیت جدید هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) حجمی برابر با 316 مگابایت داشته و کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی آن را بهبود می دهد. رنگ های تصاویر این دوربین با دریافت این آپدیت طبیعی تر شده و همچنین الگوریتم HDR آن بهبود یافته است.

این بروزرسانی که دارای ورژن 9.1.0.161 است، مشکلات مربوط به ضبط ویدیو توسط دوربین سلفی و نمایش نوتیفیکیشن ها در لاک اسکرین در زمان استفاده از والپیپر متحرک را رفع می کند. مانند تمام بروزرسانی ها، آپدیت هواوی پی 30 پرو در ابتدا در کشورهای مخصوصی عرضه شده و سپس در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد. با توجه به این موضوع، برای دریافت این آپدیت باید مدت زمان بیشتری صبر کنید.

نزدیک به دو ماه دیگر دسترسی هواوی به سیستم عامل اندروید محدود می شود، در همین راستا این غول فناوری چینی به دنبال عرضه بروزرسانی برای محصولات خود است. هواوی P30 پرو به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. این دستگاه از صفحه نمایش 6.47 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن FHD+ بهره می برد. این نمایشگر از استاندارد HDR10 پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره پشتیبانی هواوی از پرچمدار جدیدش چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کمرا فون تمام عیار 👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)