حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میان رده اچ تی سی U19e تاریخ ۲۱ خرداد رونمایی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

طبق تیزر جدیدی که منتظر شده است می توان دریافت که اچ تی سی در هفته جاری از میان‌رده جدید خود با نام U19e رونمایی کند. اینکه چرا اصلا U19 و اینکه چرا پسوند e دارد را بگذارید تا سه شنبه هفته آتی که خود این شرکت تایوانی به ما بگوید اما در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره میان رده اچ تی سی U19e صحبت کنیم.

میان رده اچ تی سی U19e

HTC U19e

HTC U19e

هرچند، به عقیده بسیاری از کارشناسان و مردم، تجارت اسمارتفون‌های اچ‌تی‌سی مثل گذشته نبوده و آینده آن خیلی روشن نیست، اما این شرکت در تاریخ ۲۱ خرداد و در رویداد اختصاصی خود که در کشور چین برگزار خواهد شد از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد.

مدتی پیش هم این شرکت از معرفی یک پرچمدار 5G برای رقابت با گلکسی اس 10 5G و ال‌جی V50 ThinQ 5G خبر داد. اما به‌نظر نمی‌رسد که این تلفن در رویداد ۲۱ خرداد چین معرفی شود. این کمپانی تایوانی در رویداد چین، میان‌رده جدید خود را معرفی خواهد کرد. طبق شایعات منتشر‌شده درباره این گوشی، احتمال می‌رود که یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت ‌تصویر 18:9 و قاب بزرگ در بالا و پایین تلفن، قرار گرفته باشند. در بخش دوربین هم احتمالا از یک دوربین سلفی مجهز به قابلیت تشخیص چهره و دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد شد. موضوعی وجود دارد که به ما می گوید همانند شماتیک کلی که بالاتر می بینید، خبری از ناچ نیست و یک موبایل نسبتا قدیمی-چهره (!) را شاهد خواهیم بود که این خود دلیلی بر عدم موفقیت در مقابل میان رده های دیگر شرکت ها خواهد بود.

میان رده جدید اچ تی سی با اسنپدراگون ۷۱۰ در بنچمارک Antutu دیده شد

در بخش داخلی اچ تی سی U19e احتمالا از یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ همراه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۱۲۸ گیگابایت استفاده شود. در بخش نرم‌افزاری، سیستم‌عامل اندروید پای وظیفه اجرای تمامی وظایف نرم‌افزار تلفن را برعهده دارد. البته ما احتمال می‌دهیم که این تلفن به عنوان بخشی از پروژه اندروید وان بوده یا توسط نسخه خام اندروید اجرا شود.

هنوز جزییاتی از زمان عرضه و قیمت این دستگاه منتشر نشده است، اما برخی از شایعات نشان می‌دهند که این تلفن در دو رنگ بنفش و سبز به دست مشتریان خواهد رسید. ممکن است این تلفن با نام اچ‌تی‌سی U19e عرضه شود. هرچند که این دستگاه یک میان رده است اما نامگذاری آن می‌تواند طعنه‌ای به نام گلکسی S10e که یک پرچمدار اقتصادی است، باشد و خریداران پرچمدار سامسونگ را هدف قرار دهد.

نظر شما درباره اچ تی سی یو ۱۹ ای (HTC U19e) احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

مسلما وقتی گوشی دویست دلاری رو قیمت میزنی پونصد شیشصد دلار اونم با امکانات مزخرف و فقط بخاطر آرم پشتش و اینقدر از خود مچکری که نمیخوای به خودت زحمت حداقل یه طراحی جدیدتر و مشخصات به روزتر بدی فروشت نابود میشه!اچ تی سی میتونست با پیروی از ترند روز و حتی قیمت یه خورده بالاتر فروش خوبی داشته باشه ولی نه سه برابر قیمت بزنی کیفیت هم خیلی پایین باشه توهم فروش هم به سرت بزنه!!!واقعا الان گوشیای چینی از همه نظر میچربن به برندایی مثل اچ تی سی اونم تازه با قیمت خیلی کمتر.

_V_

آفرین

Soheil Rezayiha

باز خوبه الجی میخواد سر عقل بیاد
به امید موفقیت همه ی برند های اصیل

البته این هیچ موفقیتی نخواهد داشت با این حجم از حاشیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)