حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 2 با همکاری Tencent ماه آینده از راه می رسد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ایسوس

در ماه اپریل شایعاتی مبنی بر این موضوع منتشر شد که ایسوس قصد دارد جانشین گوشی ROG Phone را در سه ماهه سوم سال 2019 معرفی کند. حالا این شرکت به صورت رسمی تأیید کرده است که نسل دوم گوشی‌های گیمینگ خود را در ماه جولای رونمایی خواهد کرد. گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 2 با همکاری Tencent ماه آینده از راه می رسد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

همکاری ایسوس با تنسنت برای تولید گوشی گیمینگ ROG Phone 2

 

ایسوس اعلام کرده است که با همکاری Tecent Games و به قصد بهینه‌سازی محتوای بازی‌ها بر روی سخت‌افزار گوشی و ارائه تجربه گیمینگ بهتر برای کاربران گوشی ROG Phone 2 را عرضه خواهد کرد.

هنوز هیچکدام از مشخصات گوشی گیمینگ راگ فون ۲ ایسوس لو نرفته است، اما می‌توانیم حدس بزنیم که محصول جدید این کمپانی از نظر نمایشگر بهبود یافته است، دارای چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام همراه با 10 گیگابایت یا حتی 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود. سیستم خنک‌کننده GameCool این دستگاه بهبود خواهد یافت، دوربین آن بهتر می‎شود و ظرفیت باتری آن بیشتر شده و از شارژ سریع قوی‌تری بهره خواهد برد.

نسل اول گوشی ROG ایسوس سال گذشته در ماه ژوئت و در طی برگزاری نمایشگاه کامیپوتکس 2018 معرفی شود. این دستگاه با قیمت تقریبی 899 دلار به‌فروش می‌رسد. انتظار می‌رود که مراسم معرفی نسل دوم این گوشی به‌صورت جداگانه برای بازار چین و بازار جهانی عرضه شود، هر چند که به احتمال بالا قیمت این دستگاه در هر دو مراسم تقریباً یکی خواهد بود.

تا چند سال پیش گوشی‌های پرچمدار بیشتر از هر گوشی دیگری توجهات را به خود جلب می‌کردند، تا آنجاییکه ریزر اولین گوشی گیمینگ بازار را معرفی کرد. حالا گوشی‌های گیمینگ دسته جدیدی در دنیای موبایل ایجاد کرده‌اند که در کنار مشخصات سخت‌افزاری بالارده خود، از قابلیت‌های مخصوص برای کاربران گیمر، مانند سیستم‌های خنک کننده قدرتمندتر، طراحی تهاجمی، نمایشگرهایی با نرخ ریفرش بالاتر، باتری‌هایی با ظرفیت بیشتر و … بهره می‌برند. این موضوع باعث شده تا گوشی‌های گیمینگ به سرعت جایگاه خوبی در میان کاربران بدست آورده و شرکت‌ها نیز برای معرفی این محصولات ترغیب شوند.

نظر شما درباره درباره گوشی های گیمینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

متنفرم ازت تنسنت😒
یه کال آو دیوتی موبایل بتا ریختم شانس من پنج دقیقه بعدش آپدیت اومد
پس فرداشم کلا گفت بتا تموم شد منتظر بتای بعدی باشید😑

پابجیتم که باگ و لگ نبینی باید تعجب کنی و به فکرت برسه الان بیداری؟

محتوای بازیات خوبه ولی آدمو دق میدی

mehrdad_ma

لگ پابجی بخاطر گرافیک مالی هست البته رو گوشی های هواوی کمتره
برا سامسونگ gftools نصب کنی درست میشه
کال آف خوب معلومه بتا هست و آپدیت میاد ولی راه کار داره که بعد آپدیت امتیازها و…. ریست نشن یا اکانت نپره

_V_

۱- داش من Gpuم adreno 530 ئه(snapdragon 821+4GB ram)
فکرم نمیکنم مشکل از سخت افزار باشه چون قبل آپدیت سیزن فکر کنم پنج یا چاهار با gfx میرفتم گرافیک hdr و 60 fps میذاشتم میرفتم!
ولی بعد اون آپدیت یه جوری بازی ر*د به خودش باعث شد منم پشمام بریزه،حتی گرافیک smooth هم لگ داره😑

۲-چجوری باید جلوی پریدن اون اکانتو بگیرم؟(لاگین تو فیسبوک که نیست؟چون انجام دادم)

_V_

عکسای واقعی M40 تو اینستا پخش شده
https://www.instagram.com/p/ByW_Mh6FcnR/?igshid=14kbd7ur03a0h

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)