حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Maimang 8 با چیپست کایرین ۷۱۰ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم هواوی میت ۳۰ لایت با نام Maimang 8 چهارشنبه ۱۵ خرداد رسما معرفی می شود. امروز همان تاریخ است و هواوی امروز به صورت رسمی از عضو جدید خانواده Maimang در چین رونمایی کرد. هواوی Maimang 8 با چیپست کایرین ۷۱۰ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی Maimang 8

هواوی Maimang 8

هواوی Maimang 8

گوشی‌های این سری میان‌رده‌هایی هستند که معمولاً با نام‌های متفاوتی در بازارهای دیگر نقاط جهان عرضه می‌شوند. گوشی جدید هواوی میامنگ ۸ نیز ظاهری آشنا دارد، چرا که این گوشی بسیار شبیه به Huawei P Smart+ 2019 می‌باشد که سال گذشته معرفی شده بود.

میامنگ ۸ هواوی دارای یک صفحه نمایش 6.21 اینچی IPS با رزولوشن FHD+ است. ناچی به شکل قطره آب در بالای این نمایشگر جای گرفته است که پذیرای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این دستگاه می‌باشد. در قاب پشتی این گوشی شاهدی دوربین سه‌گانه هستیم. سنسور اصلی این دستگاه 24 مگاپیکسلی است. سنسور دوم 16 مگاپیکسلی با لنز فوق است که در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر قرار گرفته. این دوربین‌ها که امکان فیلمبرداری صحنه آهسته با نرخ 480 فریم برثانیه را دارند و با یک فلش LED همراه شده‌اند. به غیر از دوربین‌ها، سنسور اثر انگشت گوشی نیز در قاب پشتی واقع شده است.

قلب تپنده گوشی میامنگ ۸ چیپست کایرین ۷۱۰ (Kirin 710) شرکت های‌سیلیکون است که با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است که البته حافظه دوم به کارت حافظه تا 512 گیگابایت قابل افزایش می‌باشد. ظرفیت باتری این دستگاه 3400 میلی آمپرساعت است و یک پورت قدیمی MicroUSB برای شارژ آن در نظر گرفته شده است. رابط کاربری EMUI 9 این گوشی بر پایه اندروید ۹ می‌باشد.

ابعاد این گوشی 155.2×73.4×7.95 میلیمتر است و 160 گرم وزن دارد. میامنگ 8 در رنگ‌های مشکی (Midnight Black) و آبی (Sapphire Blue) با قیمت 274 دلار (معادل 244 یورو) در بازار چین فروخته خواهد شد. پیش‌فروش این دستگاه از امروز آغاز شده و از تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره هواوی میامنگ ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
RS.R

بله واسه باز چینه. اما گوشی راضی کننده نیست که سه ملیون بابتش بعدی 8x. y9. سری پی اسمارت به مراتب از این بهتره

chalton

هر یه ربع یه بار یه گوشی معرفی میکنه😏

nima.1987

ببخشید دیگه قبلش ازت اجازه نگرفت!

Amir galaxy

دوسال از یه پردازنده اسنفاده میکنه
یعنی تنها فرقشون تو ظاهر و باتریه
تو پاچه کردن واقعیه اینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)