حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پژو ۳۰۱ ایران خودرو ساخت داخل برای تست راهی جاده ها شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

امروز روز قابل توجهی برای ایران خودرو بوده است. همانطور که در ترنجی خواندیم شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ایران خودرو به مناسب عید فطر از شنبه ۱۸ خرداد اعلام شد و حالا خبر می رسد که پژو ۳۰۱ ایران خودرو ساخت داخل برای تست راهی جاده ها شد. به تازگی تصاویری منتشر شده که نشان می دهد “ایران خودرو” تست های جاده ای پژو ۳۰۱ تولید داخل را با نمونه ای استتارشده آغاز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تصاویر ارسالی نشان می دهد این خودرو در محدوده کارخانه ایران خودرو حضور داشته و پلاک گذر موقت را برای تست های جاده ای دریافت کرده است. آن طور که از سبک چراغ ها مشخص است، پژو ۳۰۱ تولید داخل، نسخه فیس لیفت این سدان فرانسوی اقتصادی است و طراحی جدید پژو در گرافیک کاسه چراغ های آن دیده می شود.

 پژو ۳۰۱ ساخت داخل بدون سانروف و رینگ آلیاژی

پژو ۳۰۱ تولید داخل

پژو ۳۰۱ تولید داخل

با نگاهی دقیق تر به این عکس ها، می توان متوجه شد که حداقل در نمونه های تست های فنی این خودرو، خبری از سانروف و رینگ آلیاژی نیست و در حال حاضر سقف فلزی و قالپاق در نمونه های اولیه دیده می شود.

اطلاعاتی که از پیش در اختیارمان بود، پیشرانه ۱٫۶ لیتری EC5 را برای پژو ۳۰۱ یادآور می شود. این پیشرانه ۱۱۴ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۵ تا ۱۵۸ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ دنده دستی BE4، قدرت را به چرخ های جلوی پژو ۳۰۱ می رساند. با توجه به مسائل مربوط به تحریم، گویا قرار است در ابتدا پژو ۳۰۱ با جعبه دنده دستی به بازار عرضه شود و نمونه اتوماتیک ۶ دنده آیسین، در آینده به خط تولید ایران خودرو بیاید.

بر اساس برخی اطلاعات موجود، پژو ۳۰۱ فیس لیفت فول آپشن به چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم تهویه الکتریکی، فرمان کمکی برقی، نمایش‌گر، دوربین و سنسور عقب، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سنسور نور و باران و… مجهز است.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید عرضه پژو ۳۰۱ نزدیک باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)