حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل tvOS جدید با هوم اسکرین جدید و ویژگی چندکاربره ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

تیم کوک امشب در نطق اصلی خود در کنفرانس WWDC 2019 از نسخه جدید tvOS رونمایی کرد. این سیستم عامل از قابلیت چند کاربری و دسته‌های کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن پشتیبانی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سیستم عامل tvOS جدید

سیستم عامل tvOS جدید

سیستم عامل tvOS جدید

پس از آن که اپل در ماه گذشته از نسخه بازطراحی‌شده اپلیکیشن Apple TV رونمایی کرده، حالا امشب در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود به سراغ معرفی تغییرات و قابلیت‌های جدیدی رفته که قرار است به صورت نرم‌افزاری به این پلتفرم اضافه شود. تیم کوک، مدیر عامل این شرکت، بر روی صحنه اعلام کرد که این اپ حالا صفحه خانگی جدیدی دارد که پر از پیش‌نمایش محتواهای مختلف است. اما مهم‌تر از هر چیز قابلیت پشتیبانی از چند کاربر به این سیستم اضافه شده تا هر فرد بتواند با توجه به سلیقه خود پیشنهادات مختلفی را در حساب کاربری خودش دریافت کند.

این اپلیکیشن در پاییز سال جاری در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد و از دو کنترلر کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ نیز پشتیبانی خواهد کرد. این سیستم قبلا هم از کنترلرهای بلوتوث پشتیبانی می‌کرد، اما با توجه به اهمیت سرویس اپل آرکید از دید این شرکت، حالا کنترلر کنسول‌های محبوب هم تحت پشتیبانی پلتفرم آن‌ها قرار می‌گیرد.

سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس که چند ماه پیش معرفی شده بود قرار است پاییز امسال از راه برسد. هنوز اطلاعات خاصی درباره جزئیات اشتراک این سرویس منتشر نشده اما احتمالا به زودی باید منتظر خبرهای بیشتری درباره مشخصات و قیمت آن باشیم. در این مراسم تریلری از یک سریال اختصاصی به نام For All Mankind به نمایش درآمد که به‌زودی بر روی سرویس اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

شما از سیستم عامل tvOS جدید استفاده خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)