حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل پس از ۱۸ سال با آی توینز (iTunes) خداحافظی می کند

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

طبق گزارش بلومبرگ، اپل نرم‌افزار آیتونز را در کنفرانس WWDC 2019 بازنشسته می‌کند. بر اساس این گزارش، قرار است آیتونز به سه برنامه موزیک، تی‌وی و پادکست تبدیل شود. اگرچه چنین اقدامی برای کاربران کامپیوترهای مک شاید جدید به نظر برسد، ولی کاربران آیفون و آیپد از سال ۲۰۱۵ با اپلیکیشن اپل موزیک آشنایی دارند. اپل پس از ۱۸ سال با آی توینز (iTunes) خداحافظی می کند و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

خداحافظ iTunes

خداحافظ iTunes

خداحافظ iTunes

با وجود اینکه شاید برخی از کاربران بگویند که تقسیم کارکردهای یک برنامه به چند برنامه مختلف کار آن‌ها را سخت‌تر می‌کند، ولی اپل با این کار یکی از مهم‌ترین مشکلات آیتونز یعنی سنگین و پرحجم بودن آن را حل و فصل می‌کند. امیدواریم که هرکدام از این برنامه‌ها از لحاظ سبکی و سرعت حرف زیادی برای گفتن داشته باشند. با این کار، اپل موزیک برخی از وظایف آیتونز مانند دسترسی به بکاپ‌ها، آپدیت‌های سیستم‌عامل و دیگر موارد را برعهده می‌گیرد.

درباره iOS 13 چه می دانیم؟

استیو جابز در سال ۲۰۱۱ آیتونز‌ را همراه با رابط کاربری ساده‌ای معرفی کرد و با این کار، دوران تازه‌ای برای محتوای دیجتالی آغاز شد؛ دورانی که کاربران فارغ از مهارت‌های فنی، به‌راحتی می‌توانستند به انواع و اقسام محتواها دسترسی پیدا کنند. اپل در ماه‌های اخیر نشان داده که می‌خواهد به سمت سرویس‌های نرم‌افزاری حرکت کند و بازنشسته کردن آیتونز و تقسیم وظایف آن به چند برنامه مختلف، در راستای همین رویکرد محسوب می‌شود.

کنفرانس WWDC 2019 در روز دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران کار خود را آغاز می‌کند و انتظار داریم که در این مراسم macOS 10.15، iOS 13، watchOS 6 و tvOS 13 معرفی شوند.

به تظر می رسد این افدام اپل در ادامه تمرکز بیشتر برای فروش محتوا باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید کاربران با این تغییر چطور کنار می آیند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

بای بای
:-\

Mamad_zed terul

Fake news
خبرهای فیک

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)