حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد هنوز مشخص نیست

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

اگر طرفدار گوشی تاشو سامسونگ باشید حتما می دانید که گلکسی فولد پیش از اینکه کار بیخ پیدا کند و به شرایطی مانند گلکسی نوت ۷ برسد، مدیریت شد و دستگاه به صورت عمومی به بازار عرضه نشد. به نظر می رسد که تاریخ عرضه گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد هنوز مشخص نیست و طبق گزارشی که سایت کره‌ای The Korea Herald منتشر کرده، گلکسی فولد سامسونگ در ماه ژوئن هم عرضه نخواهد شد. اگر این گزارش صحت داشته باشد، پس بعد از ماه ژوئیه می‌توانیم انتظار عرضه این گوشی تاشو را داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ عرضه گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد (Galaxy Fold)

تاریخ عرضه گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

تاریخ عرضه گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

سامسونگ در این رابطه هنوز رسما اظهارنظر نکرده است. مدیرعامل بخش موبایل این شرکت حدود ۳ هفته قبل اعلام کرد که در چند روز آینده تاریخ دقیق عرضه این گوشی رسما اعلام می‌شود ولی هنوز چنین خبری منتشر نشده است. مدتی قبل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای Best Buy تمام پیش‌فروش‌های گلکسی فولد را لغو کرد. در پیامی که این فروشگاه برای خریداران فرستاده، آمده که حتی آن‌ها هم از تاریخ عرضه این گوشی تاشو خبر ندارند.

در نهایت باید ببینیم که آیا سامسونگ می‌تواند به‌زودی این گوشی را عرضه کند یا نه. زیرا وقتی که عرضه یک گوشی تا حد زیادی به تاخیر می‌افتد، دیگر شور و شوق چندانی را در بین مشتریان ایجاد نمی‌کند و بسیاری از خریداران بالقوه هم دیگر این گوشی را خریداری نمی‌کنند. از طرفی دیگر اگر سامسونگ نمی‌تواند در این مدت محدود مشکلات گلکسی فولد را برطرف کند، بهتر است به‌طور کلی آن را عرضه نکند زیرا با این کار درگیر مشکلات متعددی خواهد شد.

شما منتظر گوشی تاشو سامسونگ هستید؟ فکر می کنید گلکسی فولد به جایی برسد یا بهتر است سامسونگ با یافتن ایراد اصلی، به فکر جایگزین آن باشد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

عجب ول نکنایی هستن
اینو بیخیال شن یه چند سال دیگه روش کارکنن یه محصول بی عیب بدن

aadel

الان یه سری ترول سامسونگ میان میگن ما که داریم استفاده میکنیم مشکلی هم نداریم
اینا تبلیغات علیه سامسونگه D;

_V_

ببخشید استاد الان باید بخندیم ب سسنمکی جناب؟
آهان یادم نبود الان دست شما میت ایکسه :)))))

amer

واعظی عزیز.بهشون حق بده چون از وقتی هواوی مرحوم شد اینا اواره دشت و خیابون شدن.اینا همون گروه اخراجی هستن که ترامپ اونا رو از این دنیا محروم کرد.بهشون یه فرصتی بده شاید سر عقل اومدن فرض کن بچه های خودت هستن.خخخ

_V_

😂😂

amer

اولا این خبر تا حدودی تکراریه
بعدش این نشون میده سامسونگ یه گوشی بی نقص میخواد به دست مشتری برسه .خوب این کجاش بده
ثانیا تا الان هیچ شرکتی نتوسته گوشی منعطف بفروشه و به دست کاربر برسه.فقط در حد معرفی بوده مثل میت ایکس مرحوم

MohammadFarhaadi

گوشی بی نقص😂😂😂
سامسونگ🤑🤑🤑
گالکسی فولد🖕🖕🖕
سامسونگ💩💩💩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)