حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ و تبلت OLED اپل با پنل سامسونگ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

طبق جدیدترین اطلاعات می بینیم که اپل این روزها مشغول رایزنی با سامسونگ است تا بتواند از نمایشگرهای OLED و فوق باریک این شرکت در نسل جدید از لپ‌تاپ های مک بوک و همچنین تبلت‌های آی‌پد پرو استفاده کند. در حقیقت لپتاپ و تبلت OLED اپل با پنل سامسونگ ارایه خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

 

براساس جدیدترین شنیده‌ها اپل در نظر دارد در آینده نزدیک یک لپ‌تاپ ۱۶ پرو اینچی و همچنین نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد پروی خود را تولید و روانه بازار کند. اکنون گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که سامسونگ قرار است وظیفه تولید نمایشگر OLED موردنیاز برای ساخت این محصولات را برعهده بگیرد.

در این گزارش جدید آمده است که چون سامسونگ از روشThin Film Encapsulation یا TFE برای تولید نمایشگرهایOLED خود استفاده می‌کند، این محصولات در قیاس با دیگر نمونه‌های موجود در بازار دارای کمترین ضخامت است. اپل نیز قصد دارد با استفاده از این پنل‌ها در محصولات جدید خود، ضخامت کمتری را برای آن‌ها تدارک ببیند و یا از این ضخامت کاهش یافته به منظور بهبود ظرفیت باتری استفاده کند.

سامسونگ در حال حاضر مسئولیت تولید نمایشگر OLED گوشی‌های آیفون X، XS و XS Max را برعهده دارد. اگر اطلاعات موجود در این گزارش صحت داشته باشد، این مک‌بوک پروی ۱۶ اینچی اولین کامپیوتر اپل خواهد بود که از یک نمایشگر OLED بهره می‌برد. از سوی دیگر نسل جدید از تبلت‌های آی‌پد پرو، اولین محصولات اپل در این رده نام خواهند گرفت که به جای نمایشگرهای LCD، به صفحات نمایش OLED مجهز هستند.

براساس اطلاعات در دسترس مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی و جدید اپل قرار است در سال جاری میلادی همراه با یک طراحی تازه معرفی و عرضه شود. به نظر می‌رسد استفاده از یک نمایشگر ۱۶ اینچی در نسل جدید از لپ‌تاپ های اپل، این شرکت را وادار کرده است که طراحی کاملاً جدیدی را برای این محصول خود تدارک ببیند. این اطلاعات همچنین نشان می‌دهند که اپل در نظر دارد در فاصله زمانی سه ماهه پایانی از سال 2019 و سه ماهه ابتدایی از سال 2020 دو لپ‌تاپ آیپد پرو جدید را هم روانه بازار کند.

نظر شما چیست؟ منتظر نمایشگر OLED روی آیپد و مک بوک پرو هستید؟ من؟ قطعا!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

برای اینکه یکی از بهترین ها باشی باید با سامسونگ همکاری کنی این قانون دنیای تکنولوژی هستش.
خبرهایی اومده که قرار گوشی‌های هوآوی وارد اروپا نشه و تحریمش کنن،فعلا دو تا کشور اروپایی موافقت کردن👏😂✋ترول های هوآوی هوآوی ضربه سنگینی خورد😁

Saeed Mohammadipouya

ادم چقد متعصب هواوز تحریم بشه یا نه چ فرقی بحال تو داره بخاطر همین هواویه که الان میشه حداقل میانرده و بالارده های سامسونگو خرید فک میکنی هواوی نابود بشه ب سودمونه؟

Soheil Rezayiha

F**K You bitch
(Chalton)

الان الجی دومین تولیدکننده پنل اولد آیفون هست
به علاوه کل اپل واچ ها و مک بوک ها ( البته اینا

_V_

خب اپل دیده سامسونگ بهتره که بهش گفته حتما
😂
چالوسا

Mamad_zed terul

پنل وان پلاس وان و گوشیهای که معرفی شدن مال سامسونگ بود حتی پی ۳۰ پرو هواوی که معرفی شد کلا سامسونگ هست پنلشون و سامسونگ اگه بهتر نبود شرکتها ازش پنل نمیخریدن وسلام

_V_

P30 Pro boe hast 😅😑

Amir galaxy

از هر چه بگوییم…سخن پنل های سامسونگ خوش تر است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)