حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تا اطلاع ثانوی رجیستری گوشی مسافری به روال قبل ادامه خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی

با وجود آنکه پیش‌بینی می‌شد ثبت تلفن همراه در قالب گوشی مسافری با کد ملی عمری نداشته باشد این روال تا اطلاع ثانوی تمدید شد. در حقیقت تا اطلاع ثانوی رجیستری گوشی مسافری به روال قبل ادامه خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اوایل ماه گذشته بود که برای دومین بار پیاپی امکان ثبت گوشی با کد ملی افراد در قالب گوشی مسافری برای یک ماه تمدید شد که با این شرایط این مهلت روز گذشته به پایان رسید. اما بررسی‌ها حکایت از آن دارد که با وجود نظرات مختلف در رابطه با طرح رجیستری و واردات گوشی در قالب گوشی مسافری و ثبت انواع گوشی با کد ملی افراد مختلف، قرار بر آن شده تا اطلاع ثانوی ثبت تلفن مسافری با کد ملی افراد ادامه داشته باشد.

در این رابطه ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه تلفن همراه گفت: در جلسه هفته جاری که با حضور وزیر کشور و دیگر افراد مرتبط با حوزه بازار تلفن همراه برگزار شد، با تکیه بر توضیحات کارشناسی در زمینه واردات و تأمین نیاز بازار، مقرر شد تا اطلاع ثانوی عرضه و ثبت رجیستری تلفن همراه به روال گذشته ادامه یابد.

آموزش ثبت IMEI گوشی مسافرتی در سایت گمرک

آموزش ثبت IMEI گوشی مسافرتی در سایت گمرک

وی ادامه داد: این تصمیم در حالی اجرایی خواهد شد که در صورت تأمین نیاز بازار از سوی واردکنندگان و شرکت‌های تجاری، روال گذشته کنار گذاشته خواهد شد و تصمیم جدیدی در رابطه با بازار تلفن همراه و ثبت گوشی اتخاذ می‌شود.

درستی با تاکید بر اینکه باید در زمینه ثبت و واردات تلفن همراه با کد ملی حق و حقوق دولت پرداخت شود، خاطرنشان کرد: شرایط باید برای شرکت‌ها و واردکنندگان فراهم و مشخص شود که واردات تلفن همراه با چه نرخ ارز به کشور انجام گیرد.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که موج گرانی موبایل فعلا ختثی شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

چقدر خوشبختیم ما😂😂😂

afsoongaregisoo

در مورد ریجستری کاری انجام ندهید .قیمت ها بیخود بالا می‌ره .دلار پایین اومد ریجستری حل شد اما قیمت ها وحشتناک .اره بازار می‌کشه بالا به یه حرف اما به این راحتی ها پایین نمیاد .دولت هم الان داره هزینه ریجستری رو میگیره نیازی به وارد کننده رسمی هم نیست.قیمت ها بخاطر دلار آنقدر بالا هست که خیلی ها موبایل رو از دایره خرید بیرون کردن .نکنید این کارها رو ریجستری واسه بازار موبایل ایران سم هست سرطان هست

Milad7

فعلا که سایت مسدوده 🤔

afsoongaregisoo

سایت سه ماهه مشکل داره مسدود نیست .در ساعات ۱۲ شب به بعد ریجستری کنید .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)