حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) با نمایشگر رنگی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

دستبندهای شیائومی معمولا جذابند و فروش بالایی را ارایه کرده اند. پس از سه نسل حالا نوبت به می بند ۴ است. درباره می بند ۴ در ترنجی خواندیم که احتمالا دستبند شیائومی می بند ۴ با ویژگی مانیتور نوار قلب (ECG) ارایه می شود و حالا گفته می شود که یک پیشرفت جذاب دیگر نیز در آن وجود خواهد داشت. در جدیدترین شایعات می شنویم که احتمالا شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) با نمایشگر رنگی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ساعت‌های هوشمند اپل واچ و گلکسی واچ شاید بهترین پوشیدنی‌های هوشمند کنونی باشند اما قیمت بالا این دو محصول را از دسترس بسیاری از کاربران دور کرده است. شاید به همین دلیل باشد که Mi Band 3 شیائومی یکی از پرفروش‌ترین محصولات در زمینه ساعت‌های هوشمند دنیاست که بیش از ۱۰ میلیون فروش را تنها در هفت ماه تجربه کرده است. حالا اولین تصاویر از می بند 4 درز کرده که بهبودهای مهمی را نشان می‌دهد.

پیشرفت های می بند ۴ شیائومی

دستبند Mi Band 4 شیائومی سرانجام صفحه‌نمایش مونوکروم سیاه‌وسفید را کنار می‌گذارد و با صفحه‌نمایشی رنگی و رابط کاربری جذاب‌تر از راه خواهد رسید. برای جبران مصرف بالاتر صفحه‌نمایش رنگی، شیائومی همچنین ظرفیت باتری را از ۱۱۰ به ۱۳۵ میلی‌آمپرساعت افزایش داده است. این دستبند هوشمند همچنین با بلوتوث ۵.۰ برای اتصال بهتر به چندین دستگاه عرضه خواهد شد که نسبت به بلوتوث ۴.۲ در Mi Band 4 بهبود قابل توجهی محسوب می‌شود.همانطور که گفتیم Mi Band 4 از سیستم مانیتور ضربان قلب بهتری برخوردار خواهد بود.

نسخه‌های مختلف Mi Band 4 شیائومی

گفته می‌شود Mi Band 4 در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه XMSH08HM به اتصال NFC مجهز خواهد بود اما نسخه XMSH07HM بدون NFC است. هر دو نسخه البته به بلوتوث ۵ برای برد بیشتر و اتصال قوی‌تر مجهز هستند. نسخه دارای NFC احتمالاً آسان‌تر با گوشی شما جفت خواهد شد و همچنین می‌توان از آن برای پرداخت موبایلی هم استفاده کرد.

قیمت می بند ۴ شیائومی

طبق جدیدترین شایعات قیمت می بند ۴ برای نسخه استاندارد چیزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ یوآن یعنی حدود ۲۸ تا ۴۳ دلار خواهد بود. قیمت نسخه NFC هم ۴۹۹ یوآن یعنی حدود ۷۲ دلار تخمین زده می‌شود.

نظر شما چیست؟ منتظر می بند ۴ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

اگر قیمت ۲۸ دلار باشه که عالیه

REZA

چه خوبه قیمتش حیف اینقدر دلار گرونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)