حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش فوری ایران خودرو دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸ + جدول قیمت و مدل

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش فوری خود را در سال جدید اعلام کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شرایط فروش فوری ایران خودرو ۳۰ اردیبهشت ۹۸ به همراه جدول مدل و قیمت را مرور کنیم.

شرایط فروش فوری ایران خودرو دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸

شرایط فروش فوری ایران خودرو دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸

شرایط فروش فوری ایران خودرو دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸

این شرکت اعلام کرده، مشتریانی که تا ۱۸ ماه قبل نسبت به خرید خودرو اقدام کرده اند، امکان استفاده از این طرح فروش را ندارند.

شرکت ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات خود را اعلام کرد. بر اساس این بخشنامه، شرکت ایران خودرو خودروهای پژو ۴۰۵ بنزینی را با قیمت ۶۷ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۴۰۰ تومان و خودرو سمند ال ایکس را با قیمت ۶۶ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۴۰۰ هزار تومان به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸ در این طرح فروش فوری ایران خودرو برای پژو ۴۰۵ بنزینی و سمند ال ایکس شرکت کنند. این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و موعد تحویل این خودروها نیز ۳۰ روزه خواهد بود.

این بخشنامه ی فروش فوری ایران خودرو هم مانند دفعات گذشته با هدف فروش در حاشیه ی بازار آزاد تنظیم شده و قوانین فروش فوری های قبلی نیز برای این طرح همچنان برقرار است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

همه پیش فروش ها شو هستن … 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)