حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام پیش فروش های ایران خودرو تا زمستان ۹۸ تحویل داده می‌شوند

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت تمام خودروهای پیش فروش شده ایران خودرو تا زمستان ۹۸ به مشتریان تحویل داده می‌شوند و طرح‌های فروش فوری باعث کاهش قیمت خودرو در بازار خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اهورا گلیاری، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد فروش فوری روزانه محصولات این شرکت با برنامه و محاسبه دقیق انجام می‌شود که به عنوان ابزاری موثر برای کنترل وضعیت بازار به‌شمار می‌رود. وی افزود این طرح‌های فروش توانست افزایش قیمت و التهاب بازار در اسفندماه سال گذشته را به خوبی کنترل کند و آمار نیز به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد. اهورا گلیاری تاکید کرد حدود 20 درصد از تولیدات روزانه ایران خودرو به تعهدات فروش فوری اختصاص پیدا می‌کند و 80 درصد باقی‌مانده برای تعهدات معوقه این شرکت خواهد بود.

زمان تحویل پیش فروش های ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه افزود تا زمانی که واسطه‌ها و دلالان با هدف کسب سود خودرو به بازار عرضه می‌کنند، اگر برای آن‌ها رقیبی وجود نداشته باشد نمی‌توان قیمت بازار را کنترل کرد یا آن را کاهش داد. طرح‌های فروش فوری ایران خودرو باعث شد تا در اسفند 97 قیمت‌ها کنترل شده و کاهش پیدا کند. وی تاکید کرد دو نوع مشتری وجود دارد؛ دسته‌ای از آن‌ها منتظر تحویل خودرو هستند، گروهی دیگر نیز به خرید خودرو نیاز دارند، از این رو اگر طرح‌های فروش خودرو توسط خودروسازان به درستی انجام نشود، مشتریان برای تامین نیاز خود به واسطه‌گران مراجعه خواهند کرد که با اجرای طرح‌های فروش فوری واسطه‌گران کنار زده شده‌اند.

نحوه جدا کردن مصرف‌کننده واقعی

اهورا گلیاری در ادامه بیان کرد خودروسازان از ابزارهایی چون کنترل کد ملی، عدم خرید در 18 ماه گذشته و محدودیت سنی بالای 18 سال ثبت‌نام کنندگان می‌توانند مصرف‌کننده واقعی را از سرمایه‌گذاران بازار تشخیص دهند. چنین روش‌هایی دسترسی واسطه‌گران و دلالان به بازار را محدود کرده است. وی افزود هنگامی که بازار با کاهش جذابیت خرید مواجه شود، فاصله قیمت کارخانه و بازار کاهش پیدا می‌کند. وی تاکید کرد بررسی‌های آماری از بازار نشان می‌دهد قیمت خودروها روند کاهشی خواهد داشت.

پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸

تکلیف خودروهای پیش فروش شده ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه بیان کرد تعداد اندکی از تعهدات پژو 2008 از سال 96 باقی مانده است که طی روزهای آینده مراحل تحویل آن‌ها انجام می‌شود و تمام خودروهای پیش فروش شده ایران خودرو تا پایان سال 98 و یا حتی تا زمستان 98 به مشتریان تحویل داده خواهد شد. این مقام مسئول در ایران خودرو خاطرنشان کرد:

برای این که بتوانیم تعهدات معوق را ایفا کنیم و به خواسته مشتریان برسیم باید چرخ کارخانه‌ها در حال چرخش باشد. انجام تعهدات معوق یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت ارشد شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود و طرح ساماندهی بازار خودرو برای بهبود وضعیت بازار خودرو حائز اهمیت است. همچنین با تمهیداتی که اندیشیده شده و روند افزایشی تولیدی و البته اجرای با قوت طرح، قطعا صنعت خودرو در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ایران خودرو موفق می شود به تعهدات خود عمل کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)