حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایران خودرو می گوید دنا پلاس بدون سانروف و رینگ آلومینیومی به بازار عرضه می‌شود

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

به نظر می رسد که کم کم دنا پلاس (Dena Plus) از یک خودرو آپشن‌دار به یک خودرو ساده تبدیل شده است. ایران خودرو می گوید دنا پلاس بدون سانروف و رینگ آلومینیومی به بازار عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

خودروسازان داخلی ساده‌ترین آپشن‌های محصولات خود را به بهانه مشکلات تولید حذف کرده‌اند. مدتی قبل گروه صنعتی ایران خودرو محصول پژو پارس ال ایکس را برای نخستین بار با رینگ معمولی و قالپاق به بازار عرضه کرد تا نشان دهد در تولید محصولات خود با مشکل جدی مواجه است. در واقع از خردادماه سال گذشته با شروع دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران هم آمار تولید و هم تعداد آپشن محصولات خودروسازان داخلی کاهش پیدا کرد.

برای مثال خودرو سایپا کوییک اتوماتیک که شرکت سایپا وعده عرضه آن را در سال جدید به عنوان یک خودرو ملی داده بود، هم‌اکنون به دلیل مشکلات تولید عرضه نخواهد شد. این موضوع برای دنا پلاس نیز صدق می‌کند؛ زیرا ایران خودرو در آذرماه ۹۶ از عرضه این خودرو با گیربکس اتوماتیک و سیستم استارت بدون سوییچ خبر داده بود، اما پس از تحریم‌ها فقط شاهد عرضه یک خودرو ساده بوده‌ایم.

حذف آپشن‌های دنا پلاس

علاوه بر اینکه در زمستان سال ۹۷ شرکت ایران خودرو دو ایربگ از آپشن‌های خودرو دنا پلاس را حذف کرد، هم‌اکنون نیز دو آپشن سانروف و رینگ آلومینیومی از این خودرو برداشته شد. احتمال می‌رود اگر وضعیت تولید برای ایران خودرو همچنان با مشکل مواجه باشد، حذف دو آپشن دیگر نظیر صندلی برقی و مانیتور از این خودرو دور از انتظار نخواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که که با این شرایط دنا پلاس خودرو جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
silver30

قابل توجه گوسفندا

mega08

دقیقا. ولی نمیفهمن. میرن میخرن

mehrdad_ma

یه ماشین ساختن امکانات در حد ماشین های قبل جنگ جهانی دوم
حالا روز به روز آپشن کم میکنن و قیمت بالا میکشن

افسونگر هم میاد میگه دفاع میکنم با اسلحه

afsoongaregisoo

شک نکن که اسلحه برمیدارم و می‌جنگم هر چند فرزندان این خاک ده نفتکش امارات و سه نفتکش عربستان و خط لوله نفت عربستان رو ترکوندن جلوی چشم ترامپ و ناوش و هیشکی هم نتونست بگه بالای چشمت ابرو و فرار کردن .خودرو ایرانی بده؟ نخرید تا ورشکسته بشه .

Kaveh Mansouri

مطمئن باشین هنوزم مشتری های خودشو داره و برای خریدش صف میکشن حتی اگه بدون لاستیک ارائه بشه

Amir Hossein

خودروسازی ایران فقط با این کار داره دست و میزنه والسلام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)