حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تم تاریک به گوگل کیپ (Google Keep) اضافه شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | نرم افزار

سال ها پیش فقط سامسونگ بود که از پنل OLED در موبایل های خود استفاده می کرد و شرکت های مختلف گه‌گاهی از این پنل استفاده می کردند. این روزها اما تعداد موبایل های OLED خیلی بیشتر شده است و این یعنی که مخاطب تم تاریک برای نرم افزار و بازی ها افزایش پیدا کرده است. در همین راستا هر روز شاهد ارایه شدن تم تاریک برای نرم افزارهای مختلف هستیم. امروز خبر می رسد که تم تاریک به گوگل کیپ (Google Keep) اضافه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تم تاریک گوگل کیپ (Google Keep)

تم تاریک گوگل کیپ (Google Keep)

تم تاریک گوگل کیپ (Google Keep)

اگرچه آپدیت اندروید Q به صورت گسترده دارای قابلیت حالت تیره خواهد بود، اما گوگل همچنان به ارایه این ویژگی برای نرم‌افزارهای خود می‌پردازد. با توجه به این که نه ماه پس از عرضه اندروید پای، تنها 10.4 درصد از دستگاه‌های اندرویدی به این نسخه به‌روزرسانی شده بودند، گوگل کار عرضه حالت تیره برای نرم‌افزارهای خود را ادامه خواهد داد. این حالت دیدن و کار کردن با نرم‌افزار را در شب و شرایط نوری کم راحت‌تر می‌کند.

در این حالت پشت زمینه سفید و نوشته‌های مشکی برعکس می‌شوند؛ به عبارت دیگر پشت زمینه مشکی و نوشته‌ها سفید می‌شوند. رنگ مشکی در پنل‌های امولد با خاموش کردن پیکسل‌ها به وجود می‌آید و به همین سبب این ویژگی مصرف باتری در صفحه نمایش‌های امولد را به طرز محسوسی کاهش می‌دهد. صفحه نمایش‌های LCD حتی برای رنگ مشکی نیز از نور پس‌زمینه استفاده می‌کنند و به همین خاطر مصرف باتری در این گونه پنل‌ها در این حالت تفاوت چندانی نمی‌کند.

آخرین نرم‌افزار اندرویدی که این حالت را دریافت کرده، Google Keep است. کاربر می‌تواند در این نرم‌افزار یادداشت‌ها و لیست‌های خود را بنویسد. با توجه به وجود فراوان محدوده سفید رنگ در این اپلیکیشن، استفاده از حالت تیره می‌تواند چشمان کاربر را از آسیب حفظ کند. البته این به‌روزرسانی به صورت سروری بوده و ورژن نرم‌افزار را به 5.19.191.07 تغییر می‌دهد. پس از آپدیت می‌توانید با مراجعه به تنظیمات این حالت را فعال کنید.

دانلود گوگل کیپ نسخه 5.19.191.07 از Apkmirror

البته ما در ترنجی همین نسخه گوگل کیپ را دانلود کرده و نصب کردیم اما حالت تاریک را به ما ارایه نکرد. احتمالا برای دریافت آن باید کمی بیشتر منتظر ماند. نظر شما چیست؟ طرفدار تم تاریک نرم افزار و بازی ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

آقای عطایی ممنون بابت پوشش خبری

کاش به قابلیت ها و تغییرات جی بورد هم اشاره کنید
از تمها تا استیکرها و bitmoji و اضافه شدن کلید برد و……..
گوگل کروم و دستیار صوتی گوگل و اکثر برنامه ها هم قراره تم مشکی داشته باشن
فعلا رو نسخه های بتا ارائه شدن بعضی هاش

ahmad

من آپدیت کردم نسخه پایه برام کلیپبورد رو نیاورد باید نسخه بتا نصب بشه

mehrdad_ma

تو گوگل پلی بتا تستر رو فعال کنید حل میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)