حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت جک اس ۳ تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۹۸ اعلام شد: ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

امروز قیمت جک اس ۳ تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۹۸ اعلام شد. شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی JAC در ایران، باز هم قیمت خودرو جک S3 را در اردیبهشت ۹۸ افزایش داد. ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت را در این مرحله شاهد هستیم و قیمت این کراس اور چینی به بالای ۲۰۰ میلیون تومان خواهد رسید، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی JAC در ایران، طی اردیبهشت 98 با انتشار بخشنامه‌های مختلف چندین بار قیمت خودرو جک S3 را در اردیبهشت 98 افزایش داد. بر اساس جدیدترین بخشنامه این شرکت، قیمت جک S3 در 24 اردیبهشت 98 حدود 210 میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به قیمت اعلامی در 8 اردیبهشت 98 حدود 14 میلیون و 100 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. چنین افزایش قیمت‌هایی به صورت آشکار بسیار عجیب است و دستگاه‌های نظارتی نیز واکنشی به آن نشان نداده‌اند. در ادامه جزئیات افزایش قیمت جک اس 3 در اردیبهشت 98 را مشاهده می‌کنید:

نظر شما درباره این افزایش قیمت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه خبرهههه؟ جک 210 میلیون؟ 😐

Shiral

الان باز تعدادی از دوستان از کیفیت بالای این اتوموبیل ها میگویند.بله ماشین های باکیفیتی هستند اما با توجه به قدرت خرید ما ارزش خرید ندارد.ای کاش کمپین نخریدن ماشین های معمولی چین راه بیفته.دوستان همگی دیدید توی شهرهای مشهور چین حتی یک ماشین از این برندهایی که برای اونجا معمولی هست نمی‌بینید و فقط ماشین های برند های معتبر آلمان و …اونم با اسم چینی خودشان می‌بینید.دیگه جولان قیمتی اینها برای ما ظلمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)