حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح تبدیل پیش فروش های برلیانس اردیبهشت ۹۸ اعلام شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

طرح تبدیل خودروهای برلیانس اردیبهشت ۹۸ اعلام شد. شرکت سایپا برای انجام تعهدات مشتریان محصولات گروه برلیانس از طرح تبدیل و جایگزین استفاده می‌کنند و مشتریان می‌توانند یکی از طرح‌ها را به صورت اختیاری انتخاب کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره طرح تبدیل پیش فروش های برلیانس اردیبهشت ۹۸ صحبت کنیم.

شرکت پارس خودرو به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا و عرضه‌کننده محصولاتبرلیانس در ایران، با انتشار اطلاعیه‌ای به مشتریانی که خودروهای برلیانس را در گذشته خریداری کرده‌ بودند اعلام کرد می‌توانند با استفاده از 3 روش طرح پیشنهادی انصراف، طرح پیشنهادی تبدیل مدل خودرو و طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد در طرح تبدیل خودروهای برلیانس شرکت کنند. در ادامه هر یک از این روش‌ها و شرایط طرح تبدیل خودروهای برلیانس را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اطلاعیه سایپا برای طرح تبدیل خودروهای برلیانس

متن اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا در خصوص طرح تبدیل خودروهای سایپا در اردیبهشت 98 به شرح زیر است:

احتراما، ضمن قبولی طاعات و عبادات و پوزش از مشتریان محترم محصولات گروه برلیانس به دلیل تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی ایشان، طرح‌های پیشنهادی برای تعهدات مشتریان محترم که تاکنون دعوتنامه وجه مابه‌التفاوت برای آنان صادر نگردیده است، برای اجرا از ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 25 اردیبهشت 98 به شرح زیر اعلام می‌شود.

پیشنهادهای قابل اجرا در طرح تبدیل خودروهای برلیانس

1.‌ طرح پیشنهادی انصراف

مشتریان محترم در صورت تمایل می‌توانند نسبت به انصراف پذیرش خود اقدام کنند. در این روش به منظور جلب رضایت حداکثری این گروه از مشتریان سود انصراف با نرخ 45 درصد از زمان ثبت نام اولیه خودرو محاسبه خواهد شد و پس از انصراف امکان ثبت نام فروش فوری یک دستگاه خودرو از محصولات قابل عرضه شرکت سایپا با قیمت اردیبهشت 98 با قیمت خرید انصرافی (صلح) برای مشتری فراهم می‌شود.

در صورتی که مشتریان محترم تمایل به استفاده از روش فروش فوری نداشته باشند، مبلغ پیش‌پرداخت به انضمام سود انصراف 45 درصد به ایشان مسترد خواهد شد.

2. روش پیشنهادی تبدیل مدل خودرو

روش فروش فوری و پیشنهادی

روش پیش فروش با حق خرید انصرافی (صلح)

3. طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد

مشتریان محترم در صورت تمایل به انتظار تا تولید مجدد محصولات برلیانس و استفاده از ادامه سود مشارکت و جریمه تاخیر قرارداد (در مجموع 27 درصد) می‌توانند نسبت به امضای الحاقیه قرارداد اقدام کنند.

نکات مهم:

  • مهلت اجرای این طرح تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 12 خرداد 98 است.
  • صرفا در روش‌های پیش فروش امکان خرید انصرافی (صلح) میسر است.
  • در روش پیشنهادی تبدیل مدل در صورت تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده، زمان تحویل خودروهای قابل عرضه شرکت سایپا به ماه‌های بعد انتقال خواهد یافت.
  • تعهداتی که قبلا برای آنان دعوتنامه صادر شده و نسبت به تکمیل وجه اقدام نکرده‌اند، مشمول طرح‌های فوق‌الذکر نمی‌شوند.

نمایندگان محترم:

1.‌ در صورتی که امکان تبدیل برای هر یک از تعهدات مشتریان حائز شرایط در طرح مذکور میسر نبود، سریعا مراتب را از طریق اتوماسیون به ادارات بازاریابی مناطق خود اعلام کنید.

2. از نمایندگان محترم درخواست می‌شود بخشنامه مذکور را به نحو مقتضی (تماس تلفنی، ارسال پیامک، ارسال به آدرس مشتریان ترجیحا از طریق پست پیشتاز) به اطلاع همه مشتریان ذی‌نفع برسانند تا امکان استفاده از طرح‌های پیشنهادی برای همه مشتریان محترم گروه برلیانس فراهم شود.

متن اصلی اطلاعیه سایپا

  • برای بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

چه خبره تو این مملکت 😐

ARMTIN

آقای عطایی
رندر رسمی میانرده جدید سونی XPERIA 20 منتشر شد ، طبق این رندر ها طراحی میانرده جدید سونی از « فریم فلزی + دو طرف شیشه » هست …
https://pricebaba.com/blog/sony-xperia-20-renders-360-degree-video-exclusive

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)