حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سایپا می گوید تولید محصولات رنو برلیانس و آریو ممکن نیست

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

گروه خودروسازی سایپا طبق اطلاعیه‌ای به مشتریان خود اعلام کرد تولید محصولات رنو ، برلیانس و آریو امکان‌پذیر نیست و مشتریان باید از طرح تبدیل استفاده کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

عدم توانایی تولید محصولات رنو برلیانس و آریو

از سال گذشته تاکنون شاهد توقف تولید خودروهای متعددی بوده‌ایم که از دلایل اصلی آنها می‌توان به مسائل تحریم و نبود قطعات مورد نیاز برای تولید اشاره کرد. دو خودروساز داخلی با خروج شرکای خارجی خود به ناچار یا تولید محصولات خود را متوقف کرده‌اند یا برای انجام تعهدات خود با مشکلات فراوانی مواجه شده و طرح تبدیل را به مشتریان پیشنهاد کردند. طبق آخرین اطلاعیه شرکت سایپا، این شرکت خودروسازی قادر بهتولید محصولات رنو، برلیانس و آریو نیست و به مشتریان خود توصیه کرد از طرح تبدیل استفاده کنند.

اطلاعیه سایپا درباره توقف تولید محصولات رنو ، برلیانس و آریو
گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای به مشتریان خود اعلام کرد:

به دلیل تحریم‌ها تولید خودروهای رنو، برلیانس و آریو متوقف شده است و علاوه بر اینکه از مشتریان خود پوزش می‌خواهیم، باید بگوییم قادر به تحویل این خودروها نیستیم و برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق مشتریان امکان تبدیل ثبت نام به چند خودرو فراهم شده است. همچنین الحاقیه‌های صادر شده در ارتباط با تاخیر 9 ماهه تحویل خودروها به دلیل عدم تحویل قطعات توسط شرکت‌های رنو ، برلیانس و آریو قابل انجام نخواهد بود.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

آریو لش به تمام معناس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)