حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۷ پرو نسخه 5G نیز معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | وان‌پلاس

شرکت وان پلاس در کنار معرفی گوشی‌های وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو از نسخه 5G پرچم‌دار جدید خود هم پرده برداشت که صرفاً قرار است در بریتانیا و برخی کشورهای اروپایی عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره وان پلاس ۷ پرو نسخه 5G صحبت کنیم.

بر کسی پوشیده نیست اغلب اپراتورها بزرگ در حال توسعه و نصب تجهیزات نسل پنجم شبکه مخابراتی هستند. در همین راستا شرکت‌های سخت‌افزاری نیز به مرور محصولات سازگار با این فناوری را راهی بازار می‌کنند. نسخه 5G وان پلاس 7 پرو نیز جزو جدیدترین گوشی‌های سازگار با نسل پنجم شبکه مخابراتی است که شرکت سازنده آن را صرفاً در برخی کشورهای اروپایی ارائه خواهد کرد.

وان پلاس در مراسم دیشب خود در لندن از عرضه نسخه 5G وان پلاس 7 پرو در بازار کشورهای اروپایی خبر داد. هرچند شرکت سازنده از ارائه جزئیات سخت افزاری و زمان عرضه این نسخه از وان پلاس 7 پرو امتناع کرد، با این حال پیش بینی می‌شود که وان پلاس 7 پرو فایوجی به مودم X50 LTE تجهیز شده باشد.

در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع، وان پلاس 7 پرو فایوجی صرفاً با شبکه زیر 6 گیگاهرتز در بریتانیا سازگار خواهد بود، چراکه X50 از باند مخابراتی mmWave اروپا پشتیبانی نمی‌کند.

بدیهی است که گوشی‌های 5G به دلیل داشتن آنتن‎های مخصوص نصب شده در فریم، از ابعاد بزرگ‌تری در بدنه نسبت به سایر گوشی‌ها بازار برخوردار هستند. البته OnePlus 7 Pro 5G معرفی شده توسط وان پلاس با سایر مدل‌های وان پلاس 7 از لحاظ ابعاد تفاوت چندانی ندارد، همین امر می‌تواند دال بر عدم پشتیبانی این دستگاه از باند مخابراتی mmWave باشد.

انتظار می‌رود که این گوشی وان پلاس با سخت افزاری همچون نمایشگر 6.67 اینچی تمام صفحه، دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی، دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی، تراشه اسنپ‌دراگون 855 و 12 گیگابایت حافظه رم در وهله اول در شهرهای بلفاست، بیرمنگام، کاردیف، ادینبورگ و منچستر بریتانیا تنها تحت قرارداد اپراتور EE عرضه گردد.

نظر شما درباره نسخه 5G وان پلاس ۷ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

سلام عکس های XPERIA20هم منتشر شد

Star

زیبا بود و شبیه اکسپریا 10 ، منتظر اولین گوشی 5G سونی هستم ببینم کی معرفی میشه و برنامه های سونی چیه تو این مورد.

amer

شیوه نامگذاریش داره جالب و جالبتر میشه.
احتمالا رندر xperia20plusهم منتشر میشه

Star

آره واقعا نام گذاریش خیلی قشنگ شده. Xperia20Plus

ARMTIN

این طور که از رندر Xperia 20 متوجه شدم سونی در مورد طراحی میانرده هاش تغییر رویه داده …
اگه به رندر توجه کنید بدنه دستگاه فریم فلزی + دوطرف شیشه ای هست

Milad7

دیگه کم کم باید اماده بشیم برای خرید گوشی 5G

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)