حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آشنایی با دیدنیهای کوش اداسی در تور کوش آداسی

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر هدفتون از سفر ، گردش و تفریحه ، در بین تورهای ترکیه ،  تور کوش آداسی توصیه میشه  . کوش‌آداسي ، به سواحل شني و صخره‌ايش معروف است. يکي از پرطرفدارترين سواحل عمومي، ساحل شني کادينلار دنيزی در قسمت جنوبي شهر است که براي انواع ورزش‌هاي آبي مثل شنا، غواصي و اسکي روي آب مناسب است. در کوش‌آداسي دو اسکله‌ی مخصوص کشتي‌ها و قايق‌های کوچک هست که بهترين‌شان، اسکله‌ای است در ابتداي بلوار که به موازات ساحل کشيده شده. از اين اسکله مي‌توانيد براي تور کشتي ثبت‌نام کنيد . تورکشتي، يک گشت چند ساعته با کشتي‌هاي کوچک دو طبقه در آب‌هاي گرم اژه است که يکي دوباري هم در سواحل مختلف توقف مي‌کند و مي‌شود توي دريا شيرجه زد و پذيرايي کامل ناهار را هم شامل مي‌شود. تمام انرژي‌تان را براي دريا نگذاريد ؛ آدالند ، پارک آبي کوش‌آداسي يکي از بزرگ‌ترين پارک‌های آبي اروپاست و دنيايي از بازي‌هاي آبي را در خودش داره و از جاذبه های گردشگری تور تور کوش آداسی ست.

  1. پارک آبی آدالند کوش آداسی

 

آدالند (Adaland) یکی از مکان‌هایی است که علاقمندان به تفریحات آبی در سفر به کوش آداسی به راحتی از آن نمی‌گذرند. در این پارک آبی، تفریحات متنوع و امکانات فراوانی وجود دارد و می‌توانید یک روز کامل هیجانی را در آن سپری کنید. پارک آبی آدالند برای همه سلیقه‌ها تفریحاتی را در خود دارد و بسته به سلیقه‌تان می‌توانید از امکانات و ویژگی‌های خاص این پارک از جمله امواج آبی خنک، سقوط هیجان انگیز به برکه، استراحت و شناور شدن در میان آب‌های رودخانه آرام، شنا و غواصی در استخر، استراحت در جکوزی، یا آفتاب گرفتن در سواحل پوشیده از چمن این پارک و… لذت ببرید.

آدالند (Adaland) یکی از مکان‌هایی است که علاقمندان به تفریحات آبی در سفر با تور کوش آداسی به راحتی از آن نمی‌گذرند. پارک آبی آدالند برای همه سلیقه‌ها تفریحاتی را در خود دارد و بسته به سلیقه‌تان می‌توانید از امکانات این پارک استفاده کنید.

آدالند در سواحل غربی کشور ترکیه قرار دارد. این پارک آبی مسیری برای قایق سواری آرام و رودخانه ای خروشان برای رافتینگ دارد و در واقع تنها مکانی در کوش آداسی است که در آن می‌توانید قایق سواری در آب‌های خروشان را تجربه کنید. در این پارک آبی چندین رستوران و کافه نیز وجود دارند که بعد از تخلیه هیجان و احساس گرسنگی و تشنگی، آماده پذیرایی از شما هستند. همین‌طور لازم به ذکر است که در این پارک محوطه مخصوصی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده و نیازی به نگرانی درباره کودکان نیست. چرا که فرزندانتان نیز می‌توانند در این پارک نهایت لذت را ببرند.

اما یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که پارک آبی آدالند دارد، وجود پارک دلفین‌ها در این مکان است. پارک دلفین کوش آداسی در کنار این پارک آبی قرار دارد و در آن می‌توانید تجربه‌ای تکرار نشدنی از شنا و بازی با دلفین‌‌ها داشته باشید. در این پارک می‌توانید به تماشای این موجودات شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی پرداخته و حتی آن‌ها را لمس کنید. در این پارک و موقع شنا کردن با دلفین‌ها ممکن است که عکاسان تصاویر جالبی را از شما ثبت کنند؛ پس در صورت تمایل می‌توانید تصاویر ثبت شده خود با دلفین‌ها را نیز از آن‌ها دریافت کنید. در صورتی که با خانواه خود به آدالند می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم که این تجربه را از دست ندهید.

2پارک آبی لانگ بیچ آکواریزورت

این پارک آبی یکی از مجهزترین پارک های آبی جزیره ی کوش آداسی و کشور ترکیه است و از بخش های متنوعی تشکیل شده است.از جمله ی این بخش های متنوع آبی می توان به یک استخر شنای متفاوت برای بزرگسالان، بخش قایقرانی، بازی های آبی، سرسره های آبی بسیار مرتفع، جت اسکی، استخرهای مختلف برای کودکان و انواع و اقسام امکانات دیگر همچون سوناهای مختلف را دارا است. ضمن این که این مجموعه برای گردشگران بسیار مهیج و کامل است، برای ورزشکاران هم سالن ورزش های آبی وجود دارد.

 

3پارک آبی آکوآ فانتزی

در منطقه ی افسوس، در مجاورت ساحل کوش آداسی مجموعه پارک های آکوآفانتزی به علت دارا بودن یک پارک بسیار بزرگ آبی با ۲۶ سرسره ی بسیار بزرگ آبی و امکانات مهیج دیگری قرار گرفته است. این پارک عنوان بهترین هتل آبی را در جهان ازآن خود کرده است. سالانه افراد زیادی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلی خود به این پارک و هتل های اطراف آن سر می زنند. این هتل آبی بسیار فانتزی و زیبا، دارای معماری بسیار مدرن  و زیبا است و از نظر سرویس دهی و امکانات رفاهی یکی از بهنرین های ترکیه و جهان است. این هتل یکی از بهترین نمونه های مراکز تفریحی و پارک های کوش آداسی ترکیه است. از جمله امکانات این هتل فوق مدرن و آبی می توان به استخرهای سرباز و سر پوشیده برای گروه سنی کودک وبزرگ سال، ساحل و پلاژ اختصاصی، زمین بازی کودکان، باغ، حمام ترکی، بولینگ، پارک آبی و دیگر امکانت کامل این مجموعه اشاره کرد.

 

4-پارک ملی بیوک مندرس

پارک ملی بیوک مندرس در محدوده شهرستانهای کوش آداسی و سوکه قرار دارد و از طریق جاده کوش آداسی –سوکه قابل رفت وآمدمیباشد. فاصله این پارک ملیتا کوش آداسی۲۸ کیلومتر و تا سوکه ۳۴ کیلومتر است.

پلاژهای شنی، دره ای، سنگی مرتفع این شبه جزیره بسیار جالب توجه است. بخش شمالی این پارک ملی دارای یک پوشش گیاهی بی نظیر در منطقه مدیترانه است. به ویژه گیاهان تیره شاه بلوط و دفنه و نیز کلیه انواع گیاهان مخصوص ناحیه مدیترانه در این شبه جزیره با طراوت و زیبایی خاصی دیده می شود. شاه بلوط مخصوص نواحی جنگلی آناطولی شمالی، بید، سرو و غیره تنها در این منطقه از کشور در کنار هم وجود دارد. پارک ملی، آخرین نقطه غربی آناطولی است که نسل آن در حال انقراض است. همچنین فک مدیترانه و لاک پشتهای دریایی که در کشورهای مدیترانه ای تحت حمایت و حفاظت قرار گرفته اند در کناره ها و سواحل این پارک ملی امکان زاد و ولد و رشد یافته اند.

5-پارک ملی دلتای آیدین

این پارک زیبا در استان آیدین و در محدوده ی کوش آداسی و سکه قرار دارد. در واقع محل قرار گیری این پارک مقدس شناخته شده است و قدمتش به قرن ۸ و ۹ میلادی باز می گردد. این پارک در زمره ی جاذبه های طبیعی کوش آداسی به شمار می رود و مملو از درختان بلند و محیطی سبز و زیباست. در این پارک، کنفدراسیون های علمی، سیاسی و فرهنگی برگزار می شود. تور لحظه آخری کوش آداسی با جدید ترین نرخ ها در سفر با تو قابل مشاهده است .

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)