حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان زیادی از دانش آموزان در شبکه های اجتماعی سپری می شود

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اگر شما دانش آموز باید و این تیتر را که می گوید «زمان زیادی از دانش آموزان در شبکه های اجتماعی سپری می شود» را بخوانید، احتمالا خیلی دلخور شوید اما حقیقت آن است که باید این موضوع را گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا صحبت های وزیر آموزش و پرورش درباره سپری شدن اوقات دانش آموزان در شبکه های اجتماعی را مرور کنیم.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: بچه‌ها باید زمانی که در اردوها و زمین بازی هستند، مهارت‌های زندگی را تمرین کنند، تهدیدها را بشناسند و بدانند فضای مجازی آنان را به خطر می‌اندازد زیرا تیزی فضای مجازی از لبه چاقو بیشتر است.

سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در آیین گرامیداشت بیستمین سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، گفت: جامعه‌ای که توقع دارد نسل آینده‌اش نسلی باشد به هویت اسلامی و ایرانی‌اش افتخار کند، آن را پاس بدارد، مغلوب هویت بیگانه‌ها نشود و دل به آنان نبازد، امروز باید سرمایه‌گذاری کند؛ امروز باید درب مجموعه های فرهنگی و پرورشی باز شود تا دانش‌آموزان و همکاران بنده از آن استفاده کنند و بر همین اساس توقع ما پیاده شود.

وی افزود: امروز فضای مجازی زمان بسیاری از ما را پر کرده است؛ در سایر کشورها از فضای مجازی در پیشرفت، شناخت مسائل خود و خلاقیت استفاده می‌کنند؛ این خوبی‌ها در کنارش خطراتی وجود دارد و نه تنها نوجوانان و جوانان بلکه ما بزرگسالان باید حواس خود را جمع کنیم و با تهدیدها آشنا شویم.

سازمان دانش‌آموزی، انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و… اگر منابع لازم و فضا نداشته باشند، تنها با سخنرانی نمی‌توان اقدامات را پیش برد. شما همکاران همه این حرف‌ها را بهتر از من می‌دانید و به نمایندگی از شما گفته می‌شود، بچه‌ها باید زمانی که در اردوها و زمین بازی هستند مهارت‌های زندگی را تمرین کنند، باید تهدیدها را بشناسند و بدانند فضای مجازی آنان را به خطر می‌اندازد و بدانند تیزی فضای مجازی از لبه چاقو بیشتر است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)