حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر نسخه فراری لنوو Z6 پرو را ببینید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | لنوو

دو هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم گوشی لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 Pro) با دوربین چهارگانه، اسنپدراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم رسما معرفی شد. این دستگاه می تواند یک پرچمدار جذاب باشد اما برندهای چینی برای جذاب تر کردن محصولات خود عموما با شرکت های خودروسازی لوکس و مسابقه ای همکاری می کنند. این بار نوبت به همکاری لنوو با فرار است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصویر نسخه فراری لنوو Z6 پرو را ببینید.

لنوو زد ۶ پرو فراری ادیشن

نسخه فراری لنوو Z6 پرو

نسخه فراری لنوو Z6 پرو

لنوو Z6 پرو نیز به خیل عظیم اسمارت‌فون‌هایی پیوست که نسخه‌ای مخصوص برای یک برند اتومبیل معرفی می‌کنند. قائم مقام شرکت در حساب Weibo خود تصویری از نسخه فراری پرچم‌دار لنوو را بدون ارایه جزییات به اشتراک گذاشته است. در نسخه‌های خودرویی اسمارت‌فون‌ها مهم‌ترین تغییر مربوط به شارژ سریع دستگاه می‌شود. اما مشخص نیست نسخه فراری Z6 پرو مجهز به این قابلیت شده باشد یا خیر.

تنها تغییری که می‌توان از تصویر متوجه شد مربوط به رنگ دستگاه می‌شود که قرمز شده و البته تعبیه لوگوی معروف شرکت فراری. هواوی میت RS نسخه Porsche Design، اوپو فایند X نسخه لامبورگینی و وان‌پلاس 6T نسخه مک‌لارن از جمله اسمارت‌فون‌هایی هستند که پیش از این برای برند مطرحی از خودروها طراحی شده‌اند.

نظر شما درباره نسخه فراری لنوو Z6 پرو چیست؟ فکر می کنید دستگاه جذابی است برای شما؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)