حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی سه مدل از پرفروشترین ماوس های بازار

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

ماوس یکی از رایج ترین تجهیزات جانبی کامپیوتر می باشد که در صورت انتخاب مناسب می تواند به شما در بهبود کار و بازی کمک کرده و همچنین از آسیب به مچ دست و انگشتانتان شما جلوگیری کند.

اگر قصد خرید یک ماوس جدید را دارید ما در ادامه سه مدل از پرفروشترین ماوس ها را معرفی خواهیم کرد:

ماوس بی‌سیم گرین مدل GM-501W

ماوس بی‌سیم گرین مدل GM-501W

ماوس بی‌سیم گرین مدل GM-501W

GM-501W یک ماوس بی‌سیم است که توسط شرکت گرین طراحی و تولید شده است. این ماوس دارای یک حسگر اپتیکال بوده که با دقتی برابر با 1600 نقطه در اینچ، قادر است عملکرد مناسبی را به شما ارائه دهد؛ همچنین شما می‌توانید متناسب با دقتی که برای انجام کار نیاز دارید، دقت حسگر را به800  نقطه در اینچ تغییر دهید. تکنولوژی بی سیم ماوس گرین GM-501W به گونه ای است که معمولا توانایی ارتباط با کامپیوتر یا لپ‌تاپ را در فواصلی میان 6 تا 10 متر دارد. این ماوس علی‌رغم مصرف پایین، به یک دکمه‌ی خاموش و روشن نیز جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی مجهز گشته است. طراحی این ماوس ارگونومیک و بسیار خوش‌دست است و فقط برای دست راست طراحی و تولید شده است.

 

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 642W

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 642W

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 642W

 

TM 642W یک ماوس بی‌سیم همراه با حسگر اپتیکال است که توسط شرکت تسکو طراحی و تولید شده است.  این ماوس با دقتی برابر با 1600 نقطه در اینچ قادر است عملکرد مناسبی را به شما ارائه دهد، همچنین شما می‌توانید متناسب با کاری که انجام می‌دهید و دقتی که برای انجام آن کار نیاز دارید، با استفاده از دکمه تغییر میزان DPI این محصول ، دقت آن را در بازه‌های 1000، 1200 و 1600 جابجا کنید.

این ماوس دارای 6 کلید بوده و از تکنولوژی بی‌سیم برای ارتباط با لپ‌تاپ یا کامپیوتر بهره می‌برد و برای استفاده از آن فقط کافی است، گیرنده را به پورت USB لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود متصل کرده و به‌راحتی از ماوس استفاده کنید.

 

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل   TM 2018N

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل   TM 2018N

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل   TM 2018N

ماوس مخصوص بازی TM 2018N يکي از ماوس‌هاي پيشرفته‌ي شرکت تسکو است.

اين ماوس به  7دکمه مجهز شده است و براي اجراي بازي‌هاي کامپيوتري و کنترل مولتي‌مديا بسيار مناسب است. با توجه به قابليت تنظيم دقت ماوس تا 3200DPI  مي‌توان گفت که اين محصول براي اجراي بازي‌هاي کامپيوتري ايده‌آل است. نوع حسگر اين محصول به‌ صورت اپتيکال است که دقت بسيار بالايي را به ارمغان مي‌آورد.همچنين ابعاد اين ماوس 39*86*130 ميليمتر و وزن آن 135 گرم است و در هنگام انجام بازي، کاملا در کنترل شماست.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ebinem

باو این محصولات تسکو اصلا کیفیت ندارن . طراحیش هم یه جوری هست که مثلا می خواد القا کنه که مثل ماوس های حرفه ای هستند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)