حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سفارش خریداران گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد کنسل خواهد شد مگر رسما به سامسونگ درخواست بدهند

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

احتمالا مشکل نمایشگر منعطف گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ را به یاد دارید. داستان گلکسی فولد، اولین گوشی تاشو شرکت سامسونگ در حال نزدیک شدن به نقطه‌ای است که هیچ‌گاه فکرش را نمی‌کردیم. امروز خبر می رسد که سفارش خریداران گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد کنسل خواهد شد مگر رسما به سامسونگ درخواست بدهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید درباره آن صحبت کنیم.

به تازگی این شرکت در پیامی به افرادی که این گوشی را از پیش، سفارش داده‌اند اعلام کرده که اگر بخواهند می‌توانند سفارش خود را کنسل کنند و هنوز زمان عرضه نهایی گوشی مشخص نیست.

شاید بتوان از زاویایی داستان به وجود آمده برای گوشی گلکسی فولد را با گلکسی نوت 7 که چند سال پیش یک پروژه وحشتناک برای سامسونگ بود را به هم تشبیه کرد. در مورد گلکسی نوت 7 در آخر مشخص شد که اشتباهات تیم مهندسی سامسونگ منجر به آسیب رسیدن به باتری گوشی و سرانجام نابودی دستگاه می‌شد ولی خوشبختانه داستان گلکسی فولد هنوز تا آن حد به جاهای باریک کشیده نشده است.

برای گلکسی فولد، سامسونگ در همین ابتدای کار و به لطف سایت‌هایی که نسخه‌های اولیه بررسی گوشی برای آنها ارسال شده بود متوجه ایراداتی در طراحی شده است و به همین دلیل به محض احراز صحت گزارشات، این نسخه‌ها از بررسی کننده‌ها دریافت شد.

چند روز پیش نیز به اطلاع شما دوستان رساندیم که سامسونگ در استعلام یکی از سایت‌ها نسبت به عودت نسخه بررسی اولیه این گوشی اعلام کرده که هنوز زمان و برنامه‌ریزی در این مورد مشخص نیست.

اما پیام امروز سامسونگ به کاربران سفارش دهنده این گوشی نشان می‌دهد داستان کمی از آنچه فکر می‌کردیم برای این شرکت پیچیده‌تر شده است. در این پیام سامسونگ به سفارش‌دهندگان این گوشی اعلام کرده که اگر بخواهند می‌توانند تا زمانی که گوشی به صورت رسمی به فروش برسد سفارش خود را حفظ کنند ولی اگر این کار را نکنند، تا آخر ماه جاری میلادی پیش سفارشات آنها لغو خواهد شد.

در این حالت سفارش دهندگان می‌توانند با درخواستی که لینک آن در پیام، به آنها ارسال شده به صورت مجدد سفارش خود و انتظار برای رسمی شدن عرضه گوشی را حفظ کنند.

نکته دیگر این است که سامسونگ به صراحت اعلام کرده «طی هفته‌های آینده» برنامه عرضه این گوشی را دوباره اعلام خواهد کرد.

به هر حال وضعیت این گوشی به هیچ عنوان مشخص نیست و واقعاً نمی‌توان گفت که آینده این گوشی جذاب ۱۹۸۰ دلاری به کجا خواهد رسید. شاید با پروژه شکست خورده جدیدی روبرو باشیم و یا شاید هم سامسونگ بتواند در فرصت باقی‌مانده این مشکلات را رفع کرده و اولین حرکت خود در بازار گوشی‌های تاشو را تکمیل کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ باید گلکسی فولد را دیرتر و با بررسی های بیشتر عرضه می کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

هی میگن نوت سون هی میگن نوت سون
ساییدین انصافا
نوت ۷ گوشیی بود که به تعداد بالا به فروش رسید و مشکلی خطرناک!داشت که اتیش سوزی گوشیا به علت مشکل باتریشون بود و سامسونگ عرضه کرده بود به بازار و بعد جمع کرد
این گوشی منعطف با این قیمت سر مشکل لولا و تست های اولیه جمعشون کردن و ندادن به کسی و میگن حتی اگ دوس دارید پس بگیرید
اونوقت میگید نوت۷🤦‍♂️
هرچند که چیز خوشایندی نبود تستای اولیه

The Destroyer

این مشکلات برای هر شرکتی پیش میاد هرچند برای هیچکدوم قابل توجیه نیست و باید قبل از ارائه محصول مشکلاتش رو حل کنن

Star

سامسونگ سابقه دار هست هیچ قابل قبول نیست یکی مشکل طراحی داشته باشه اون‌یکی هم منفجررر بشه!

_V_

چطوری دکل نورد

Soheil Rezayiha

بهترین کار رو الجی و وان پلاس انجام میدن
الجی کلی پتنت جذاب برای موبایل منعطفش ثبت کرده که البته هیچ کدوم اینجا پوشش داده نشده

من نمیدونم این سایت چه مشکلی با الجی داره واقعا

_V_

سامسونگم فکر نکنم همه پتنتاش پوشش داده شده باشه

erfan520

سامسونگ شرکت بزرگ و با تکنولوژی بالاست
اما ارزش داشت بخاطر معرفی زودتر نسبت به بقیه شرکت ها اعتبارشون زیر سوال ببره؟
به نظرم شرکت های با اصالت تر کنار از این اشتباهات میکنن

Star

سامسونگ یه شرکت قدیمی هس قبول ولی اینهمه ایراد تو محصولات سام توجیه نداره اصلا، به نظر من چون تفکرات سامسونگ فقط روی تبلیغات و سود آوری میچرخه اینجور میشه محصولاتش.

Arrow

جالبه بازم فنای سامسونگ دارن توجیه میکن واقعا دیگه عجیبه

ronin

یه جوری داغونه خودش توش مونده
نمیتونی مگه مجبوری معرفی کنی
حالا خوبه ۱۰‌سال روش کار کردن

afsoongaregisoo

حتی اگر بدون مشکل هم بود بازم واقعا ارزش خرید رو نداشت.هنوز خیلی زود هست واسه چنین گوشی هایی.شاید دو تا سه سال دیگه تقریبا بی نقص بشن و قیمت پایین بیاد .و احتمالا چینی ها با دویست سیصد دلار همچنین گوشی بسازن

علی شیخ زاده

کوتاهی و عجله سامسونگ اونم بعد از فاجعه نوت ۷ قابل درک نیست

Ebinem

یک گوشی بی کیفیت دیگر از سامسونگ. سامسونگ به خاطر عرضه زودتر نسبت به رقبا اصل کیفیت را پایین می آورد. و این میشه نتیجش یک کالا بی کیفیت با کلی دردسر.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)