حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زوم 60X دیجیتال در اوپو رینو ۱۰ ایکس (Oppo Reno 10X) ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | اوپو

نسخه جدید پرچمدار اوپو با نام OPPO Reno 10X با استفاده از لنز پریسکوپ توانسته با دستیابی به زوم دیجیتال 60 برابری بالاتر از هوآوی P30 Pro با زوم 50 برابری قرار بگیرد. در حقیقت گویی نسخه ای از این دستگاه وجود دارد که زوم 60X دیجیتال در اوپو رینو ۱۰ ایکس (Oppo Reno 10X) ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اوپو رینو ماه گذشته در شهر زوریخ سوئیس معرفی شد. این تلفن هوشمند دوربین قدرتمندی دارد که همراه با پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. حالا اما ظاهرا مدل دیگری از این دستگاه با زوم ۱۰ برابری هم وجود دارد که قرار است در روز ۲۰ اردیبهشت به بازار چین برود. به گفته برایان شن، مدیر بازاریابی اوپو، اوپو رینو 10x از قابلیت زوم دیجیتال 60x پشتیبانی می‌کند.

این ویژگی نسبت به نسخه استاندارد اوپو رینو پیشرفت قابل توجهی به حساب می‌آید. اوپو رینو 10x حتی از زوم دیجیتال 50x هوآوی P30 Pro نیز در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد.

زوم 60X دیجیتال در اوپو رینو ۱۰ ایکس (Oppo Reno 10X)

دوربین سه‌گانه این دستگاه از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است. لنز پریسکوپ این دوربین با فاصله کانونی ۱۶-۱۶۰ میلی متری اجازه می‌دهد اوپو رینو چنین توانایی منحصر به فردی در زوم کردن داشته باشد. لرزشگیر نوری دستگاه هم به این دوربین کمک می‌کند تا با کاهش لرزش‌ها کیفیت بهتری در هنگام زوم در اختیار کاربر قرار دهد.

این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند و نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع AMOLED دارد. همچنین در بالای این نمایشگر یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی پاپ-آپ به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است.

علاوه بر این، به‌تازگی نسخه دیگری از اوپو رینو در مرجع رگولاتوری چینی TENAA رویت شده بود که دوربین سلفی قدرتمندتر و ویژگی‌های جذاب بیشتری داشت. این دستگاه که با نام رمزی PCDM10 و PCDT10 ثبت شده بود از اسنپدراگون ۷۱۰، ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند. این دستگاه مثل نسخه استاندارد اوپو رینو دوربینی دوگانه دارد و ظرفیت باتری آن بزرگ‌تر است.

اوپو رینو 10x از تاریخ ۲۰ اردیبهشت به بازار می‌آید. پیش‌فروش این دستگاه به زودی آغاز می‌شود. نظر شما درباره اوپو رینو ۱۰ ایکس جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

باید درکنار هم مقایسه بشن تا مشخص بشه زوم کدومشون بهتره 🤨

Shiral

باید بیاد بیرون ببینیم اندازه ادعایش باکیفیت هست توی دوربین یا خیر.اما با توجه به قیمت بسیار مناسب اون یکی از بهترین گزینه های خرید اقتصادی است(احتمالا جایگزین وان پلاس در سالهای قبل)

Shiral

چون تجربتا به جز هواوی برندهای نوظهورموبایل چینی در مقابل سامسونگ اپل و هواوی تاکنون حرف زیادی برای گفتن نداشتند.شاید پردازنده خوب و …داشته باشند اما تا حالا در زمینه دوربین رقبای سختی نبودند.

_V_

نگو اینجوری الان یه کسی که “نمیخوام اسمشو بیارم” گریش در میاد با اکانتای فیکش بت حمله میکنه

Shiral

نه عزیز آدم باید واقع بین باشه من الان دست خودم موبایل شیامی هست و وان پلاس هم داشتم اما خوب گفتن واقعیت نباید بدلیل تعصب کتمان بشه.حتی وانپلاس ۶t دوربین باکیفیتی نداشت

afsoongaregisoo

چینی ها دوربین های خوبی ندارن و نمیتونن با برند ها مقایسه بشن؟ لی مکس ۲ چنان دوربین با کیفیتی داشتن که وقتی نمونه عکس ها رو می‌دیدی فکت می‌افتاد.شیائمی هم توی رده قیمتی خودش خیلی خروجی بهتری میده تا برند ها.پرچمدارش هم فوق العاده عمل می‌کنه و نی نقص هست دوربینش و دست کمی از پرچمدار های سامسونگ ندارد .خودم می ۸ رو با آیفون ایکس دوربینش مقایسه کردم می ۸ خیلی بهتر عکس می‌گرفت .وان پلاس ۶ و ۶ تی رو قبول دارم خروجی فوق العاده ندارن اما وان پلاس هیچ وقت ادعایی توی دوربین نداشته و خیال نکن نمیتونه چون وان پلاس زیر مجموعه کمپانی بی بی کی هست .

Shiral

باهاتون موافقم چون این شرکت ادعای دوربین نداشته.تجریه می ۹ رو نداشتم به خودم اجازه نمیدم با ده دقیقه کار کردن نظر بدم.اما می ۸ رو داشتم و از دوربینش زیاد راضی نبودم

afsoongaregisoo

پیشرفت چینی ها وحشتناک زیاد هست .زوم اپتیکال ده برابری هوفف چه شود

علی شیخ زاده

زوم دیجیتالی بیشتر نشانه کیفیت بهتر نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)