حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم برداری Dual View هواوی پی ۳۰ پرو در آپدیت جدید این دستگاه ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | آپدیت، هواوی

دوربین سه گانه هواوی پی ۳۰ پرو اصلی‌ترین دلیل فروش آن است و هواوی این را خوب می داند. امروز جدیدترین آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو با هدف افزایش قابلیت‌های دوربین گوشی منتشر شد. افزوده شدن حالت فیلم برداری نمای دوگانه مهم‌ترین ویژگی نرم افزاری افزوده شده به دوربین هواوی پی ۳۰ پرو است. فیلم برداری Dual View هواوی پی ۳۰ پرو در آپدیت جدید این دستگاه ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

هواوی از زمان عرضه پی ۳۰ پرو، که به عقیده بسیاری بهترین گوشی هوشمند دوربین محور تا امروز محسوب می‌شود، به طور پیاپی آپدیت‌هایی نرم افزاری برایش منتشر می‌کند. اغلب این آپدیت‌ها با هدف افزودن قابلیت‌های جدید به گوشی منتشر می‌شوند. آپدیت پیشین، روی بهینه‌سازی رابط کاربری گوشی تمرکز داشت و حالا نوبت به افزایش مجدد قابلیت‌های دوربین رسیده است. حالت نمای دوگانه (Dual-View) مهم‌ترین قابلیتی است که با دریافت جدیدترین آپدیت هواوی پی 30 پرو به اپلیکیشن دوربین این گوشی افزوده می‌شود.

جزئیات آپدیت هواوی پی ۳۰ پرو

جالب است بدانید روی این قابلیت، در زمان رونمایی گوشی مانور داده می‌شد، اما امکان استفاده از آن تا پیش از انتشار جدیدترین آپدیت هواوی پی 30 پرو وجود نداشت. شماره به‌روزرسانی نرم افزاری جدید EMUI 9.1.0.153 بوده و در حال حاضر امکان دریافت آن فقط برای کاربران چینی وجود دارد. گفتنی است پچ امنیتی سیستم عامل اندروید 9 پای در ماه آوریل سال 2019 نیز در پکیج مربوط به جدیدترین آپدیت هواوی پی 30 پرو گنجانده شده است.

 

 

در ویدیو بالا می‌توانید امکان فوق‌العاده‌ای که حالت نمای دوگانه دوربین هواوی پی ۳۰ پرو در اختیارتان قرار می‌دهد را مشاهده می‌کنید. در این حالت، در واقع دو ویدیو کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. یک ویدیو با استفاده از دوربین عادی و دیگری با استفاده از دوربین پریسکوپی (دارای قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری) به ثبت می‌رسد.

نظر شما درباره این قابلیت هواوی پی ۳۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی جالبه 👍

Yas

انچنان قابلیت خاص و جالبی نیست

vahid abedi

مخصوصا اگر توسط برند دیگری غیر از برند خودمان ارایه شده باسه اصلا جالب نیست و گرنه شاید در برندهای دیگر بود قابلیتی انقلابی بود.

این قابلیت وقتی ارزشمنده که موبایل شما 2 اپتیک متفاوت و استفاده همزمان داشته باشه
. یعنی میتونی از تصویری کلی فیلم برداری کنی در عین حال در کنار ان سوژه خاصی رو 5 برابر زوم اپتیکال بدون افت کیفیت فیلمبرداری کنی.
خوشحال میشم بگین در کدوم گوشی چند سال قبل سونی و سامسونگ چند دوربینه با اپتیک های متفاوت و زوم اپتیکال 5 برابر این خاصیت وجود داشت

اس 4 فرمودن دوست عزیز.

یک لحطه به موضوعی که گفتم فکر کنید بعد ببینید گالکسی اس 4 اصلا موضوعیت داره که مثال زدین؟؟

Mahdi.L

یک جورایی منو یاد قابلیت Dual Shot اس۴ سامسونگ میندازه که از دوربین جلو و عقب برای عکسبرداری همزمان استفاده میکرد که بعدها از روی پرچمداراش حذف کرد، البته این بار از دو دوربین برای فیلم استفاده میشه

MR.CAMPER

یک قابلیت مشابهه اون سونی داره face in picture هست که همزمان از دو دوربین جلو وپشت میتونی واسه عکاسی استفاده کنی روی اس ۴ هم این قابلیت دیده بودم قبلا منتهی اسمش یادم نبود

vahid abedi

اصلا بحث دوربین عقب و جلو نیست

یک بار شده بدون تعصب به تکنولوژی نگاه کنیم

چرا وقتی هوادی استفاده کرده بی ارزش میپنداریم

اصلا ربطی به دوربین عقب و جلو نداره.

شما از دو دوربین پشت با دو سنسور و اپتیک متفاوت همزمان استفاده میتونین بکنین

میتونی مثلا از بازی فوتبال تو استادیوم فیلم برداری کنین در در عین حال با دوربین زوم 5 برابر میتونین یه سوژه یا مثلا دروازبان رو با زوم 5 برابر بدون افت کیفیت فیلم برداری کنین

یعنی همزمان هم فیلم برداری کلی تا کلیات رو از دست ندین هم فیلمبرداری با زوم 5 برابر بدون افت کیفیت تا سوژه مورد نطر و حرکاتش رو از دست ندین.

خب منتظرم خوشحالم کنید کدام موبایل های گذشته چند دوربین با اپتیک متفاوت داشتن و این قابلیت همزمان رو داشتن

خود زوم اپتیکال 5 برابر انحصارا فعلا دست هواوی بود قبل اوپو

همچنین قبل ان زوم 3 برابر اپتیکال.

قابلیت خیلی خوبی هستس فارغ از اینکع توسط هواوی ارایه بشه یا سامسونگ یا سونی

تکنولوژی رو بدون مارک برند تحلیل کنیم نه با مارک و برندها

_V_

بدون مارک قضاوت کنیم؟
چشم!
خب ببین الان تو نیخوای همزمان از بازیکنا بگیری که دارن بازی میکنن باید گوشیو بچرخونی چون بازی درحال حرکته،،،،بعد من نمیونم چجوری میخواید همزمان دروازه بانم دید بزنید!
اگه اشتباه کردم توضیح بدید

Mahdi.L

بنده صرفا یاد خاطرات افتادم و نظرمو گفتم، اون موقع هم گوشی ها تک دوربینه بودن و امکان فیلم برداری دوگانه ممکن نبود که بخواییم اصلا مقایسه ای داشته باشیم
چیزی هم از ارزش دار بودن یا نبودنش نگفتم
مبارک خریداراش، ان شاءالله زیاد از این قابلیت استفاده خواهند کرد

afsoongaregisoo

واقعا جالب و کاربردی هست

MR.CAMPER

یک قابلیت جالبتر سونی داره که فک نکنم تا حالا بهش اشاره ای شده باشه اون قابلیت مولتی کمرا هست که دو یا چند گوشی سونی بهم دیگ وصل میشن و شروع به فیلمبرداری از چند زاویه میکنی من با گوشیم تست کردم چیز باحالیه

MR.CAMPER

این قابلیت از طریق nfc فعال میشه دوتا گوشی یا یک گوشی و یک دوربین سونی که قابلیت وان تاچ دارن میشه استفاده کرد

_V_

اوه شت

Mahdi.L

مشابه این قابلیت هم در نرم افزار Group Play سامسونگ وجود داشت تا زمان اس۵، که میشد دوربین گوشی ها رو به اشتراک گذاشت، ولی بعد در نوت۴ کلا نسخه این نرم افزار کاربردی به دلایل نامشخص بسته شد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)