حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه فیس لیفت پورشه پانامرا را ببینید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو

امروز چندین تصویر از مدل فیس لیفت پورشه پانامرا لو رفته است که می تواند به ما دید جالبی نسبت به طراحی جدید این خودروساز جذاب بدهد. این خودرو احتمالا در آینده با مدل ۲۰۲۱ معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نسخه فیس لیفت پورشه پانامرا را ببینید.

نسل دوم پورشه پانامرا سه سال پیش معرفی شد و به نظر می رسد سازنده آن به دنبال معرفی نمونه فیس لیفت آن در آینده نزدیک است. به تازگی تصاویر مخفیانه مدل فیس لیفت این خودروی آلمانی به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس این تصاویر، نمای جلویی این خودرو تغییراتی را تجربه نمی کند؛ با این حال در بخش پشتی آن شاهد حضور چراغ های جدید مورد استفاده در پورشه ماکان فیس لیفت و پورشه کاین کوپه هستیم.

نسخه فیس لیفت پورشه پانامرا

نسخه فیس لیفت پورشه پانامرا

نسخه فیس لیفت پورشه پانامرا

به نظر می رسد این خودرو در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و به عنوان مدل ۲۰۲۰ و یا ۲۰۲۱ روانه بازار می شود.

پورشه پانامرا فیس لیفت در نمونه های مختلف روانه بازار می شود. مدل پایه این خودرو از یک موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید 325 اسب بخار قدرت و 450 نیوتون متر گشتاور است. مدل بالاتر آن، پانامرا S به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری با توربوشارژر دوقلو مجهز می شود که قدرتی برابر با 434 اسب بخار و گشتاوری برابر با 550 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

مدل بالاتر این خودرو، GTS از یک موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری با توربوشارژر دوقلو بهره می برد. این موتور قادر به تولید 454 اسب بخار قدرت و 620 نیوتون متر گشتاور است. قدرتمندترین نمونه بنزینی پانامرا تحت مدل Turbo، قدرتی برابر با 542 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد.

نسخه فیس لیفت پورشه پانامرا

نسخه فیس لیفت پورشه پانامرا

این خودروی آلمانی جذاب در مدل های هیبریدی نیز روانه بازار می شود. پانامرا E-Hybrid به یک موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری توربوشارژ و یک موتور برقی مجهز می شود که در مجموع قادر به تولید 456 اسب بخار قدرت و 700 نیوتون متر گشتاور هستند.

پانامرا توربو S E-Hybrid از یک موتور 8 سیلندر به همراه موتور بنزینی بهره می برد که در مجموع قدرتی برابر با 671 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهند.

نظر شما درباره نسخه فیس لیفت پورشه پانامرا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)