حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آگهی های قیمت دار خودرو از دیوار حذف شدند

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

قیمت خودروها از سایت دیوار به دلیل اعتراض شدید مردم و انتقاد بسیاری از فعالان حوزه خودرو نسبت به قیمت‌های نجومی و غیر واقعی آگهی‌های کاربران حذف شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سایت دیوار برای دلالان و واسطه‌های بازار خودرو بستر مناسبی را برای فعالیت آماده کرده است که به دنبال آن سودجویان نیز با استفاده از آن می‌توانند قیمت خودروها را تعیین کنند.

از این رو طی سال گذشته تاکنون با خروج آمریکا از برجام، شروع مجدد تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز، میزان فعالیت این سودجویان در سایت دیوار افزایش پیدا کرده است و روزانه قیمت‌های جدیدی برای خودرو در بازار آزاد تعیین می‌کنند. از آنجایی که سایت دیوار برای دلالان ابزاری برای تعیین قیمت تبدیل شده است، بسیاری از مردم نسبت به نبود نظارت دقیق در این پلتفرم اعتراض کرده‌اند که سرانجام مسئولان این پلتفرم تمامی قیمت خودروها را از سایت دیوار حذف کردند.

حذف آگهی خودرو از سایت دیوار

درج قیمت‌های نجومی کاربران در برخی از سایت‌های و اپلیکیشن‌های نیازمندی‌های چون سایت دیوار واکنش‌های زیادی را به همراه داشت که پس از اعتراض شدید مردم و انتقاد بسیاری از فعالان حوزه خودرو نسبت به قیمت‌های نجومی و غیر واقعی آگهی‌های کاربران سایت دیوار، مسئولان این پلتفرم تمامی قیمت خودروها را از سایت دیوار حذف کرده‌اند و فقط آگهی‌های توافقی قادر به نمایش خواهند بود.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ فکر می کنید راه حل بازار خودرو این است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اوضاع اقتصادی مردم در حد فاجعه است 🤦‍♂️

علی شیخ زاده

من الان چک کردم آگهیم حذف نشده که😑
جالبه میخواستم قیمت رو مشخص نکنم و بصورت توافقی اگهی بدم اما ارور میداد میگفت حتما باید قیمت خودرو درج بشه حالا میگید اگهی های دارای قیمت حذف میشن.
قانون جنگل که میگن هم به این صورت نیست و و قوانین ثابت خودشو داره.

ولی واقعا دیوار نقش مهمی در تعیین قیمت ها ایفا میکنه من قیمت ماشینو ۲۰۰ درنظر گرفتم اما دیشب که قیمت های بقیه اگهیا رو چک کردم دیدم همه قیمت ها بالاس منم قیمت رو به ۲۸۰ تغییر دادم واقعا خودمم خندم میگیره از این وضعیت و این قیمت.
اوضاع بدجور وخیمه

nima.1987

حالا کاری به دیوار و این بحثا ندارم، چرا وقتی یه چیزی قیمتش میره بالا یا شنیده میشه میخواد قیمتش بره بالا مردم هجوم میبرن و صف میکشن برای خریدش؟
این خودش راه رو برای دلال بازی باز نگه میداره
وگرنه اگه چیزی قیمتش میره بالا مردم نخرن میاد پایین مسلما،
ساده ترین راه مقابله با گرونی تو جوامع پیشرفته نخریدنه

.Alireza.

فایده نداره قیمت میزنن توافقی زنگ میزنی پرایدو میپرسی میگه ۷۰ تومن قیمت پراید هم تو بازار میشه ۷۰ تومن سایپا هم از گرون کردن بدش میاد قیمت میزنه ۷۰ تومن چند تا احمق هم میبینن گرون شده صف میکشن به درازای چندین کیلومتر برای خریدنش

این دلال هارو باید اعدام کنن هیچ مجازات دیگه ای جواب نمیده ایرانی حاضره حبس ابد داشته باشه ولی پول در بیاره اینارو تا اعدام نکنی ادم بشن یه چند تا باید بکشی بقیه دلال ها بفهمن مملکت صاحاب داره

mehdi163000

این دولت خیلی علاقه داره همه چیز رو مخفی کنه، حتی قیمت ها رو. ارزش پول رو آوردین پایین و چه ملت قیمت ها رو ببینن و چه نبینن قیمت ها بالا میره. اینم بگم که بعضی از رقیب های دیوار که تو چشم نیستند و قیمت ها توشون آزاده مثل سایت آگهی سان که تازه اومده، داره کم کم شلوغ میشه و ملت آکهیشون رو اونجا میگذارن.

afsoongaregisoo

خیلی وقت پیش باید این کار انجام میشد .شیپور هم همینجوری شد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)