حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل جدید گوشی بلاکچین اچ تی سی در راه است

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

اطلاعات جدید به عرضه دومین گوشی بلاک چین اچ تی سی در سال جاری میلادی اشاره می کند. اولین نسل این دستگاه، سال گذشته معرفی شد. گفته می شود که احتمالا نسل جدید گوشی بلاکچین اچ تی سی در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از اولین گوشی هوشمند اچ تی سی با فناوری بلاک چین، Exodus 1 بودیم. این گوشی هوشمند برخلاف انتظار اچ تی سی، با استقبال مناسبی در بازار مواجه نشد.

گوشی اکسدس 1 در ابتدا با قیمت 0.15 بیت کوین به فروش می رسید؛ با این حال اچ تی سی تصمیم گرفت در آینده قیمت آن را به دلار تغییر دهد. یکی مسئولین توسعه گوشی بلاک چین اچ تی سی، Chen Xinsheng به تازگی خبر از توسعه نسل دوم این گوشی هوشمند برای عرضه در نیمه دوم امسال داده است.

این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل کنونی خود، بهبودهایی را در زمینه جمع آوری اطلاعات کاربران و ارزهای دیجیتال تجربه خواهد کرد. این موضوع به معنای اطمینان بیشتر کاربران برای نگهداری ارزهای دیجیتال در گوشی بلاک چین اچ تی سی است.

گوشی Exodus 1 در حقیقت نسخه ای از گوشی اچ تی سی U12 پلاس محسوب می شود که از پنل پشتی شفاف بهره می برد. از نظر مشخصات فنی تفاوتی میان آن ها وجود ندارد و تنها اکسدس 1 به فناوری بلاک چین مجهز شده است.

اچ تی سی اگسدس 1

اچ تی سی اگسدس 1

اچ تی سی با سازنده بازی CryptoKitties برای گوشی بلاک چین خود همکاری می کند. CryptoKitties اولین بازی با امکان کسب ارزهای دیجیتال در جهان است که مسلما می تواند برای کاربران گوشی های بلاک چین جذابیت داشته باشد.

گوشی اچ تی سی Exodus 1 به صفحه نمایش 6.0 اینچی مجهز شده و قدرت آن را چیپست 10 نانومتری اسنپدراگون 845 تامین می کند. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو بهره می برد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند، دوربین اصلی دوگانه به چشم می خورد.

فکر می کنید این دسته موبایل ها جذاب باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xXx

رو باتریش کار کنه خوب میشه

afsoongaregisoo

باز هم حماقت .اسنپ ۸۴۵؟؟؟ چرا چرااااااا چرااااااا.همین کارا می‌کنه که داره همش ضرر دهی می‌کنه .

mehrdad_ma

یه شرکت بزرگ که با حماقت های مدیران به روزی رسیده که با بیت کوین و….. میخواد پول در بیاره .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)