حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان تحویل خودروهای پیش فروش شده تا پایان مهرماه ۹۸ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

اگر از افرادی باشید که خودرو ثبت نام کرده اید باید این خبر برای شما اهمیت داشته باشد چون تاریخ تحویل خودروهای پیش فروش شده اعلام شد و این محصولات تا آخر ماه مهر در اختیار خریداران قرار می گیرند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

زمان تحویل خودروهای پیش فروش شده

به تازگی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه‌ ای به تاریخ تحویل خودروهای پیش فروش شده و همچنین وضعیت خودروسازان اشاره کرد. فرشاد مقیمی خبر از تحویل خودروهای پیش فروش شده در سال 97 حداکثر تا پایان مهر 98 خبر داد. بر اساس گفته مقیمی، شرکت ها اگر قادر به افزایش تولید خود نباشند، نمی توانند محصولات خود را پیش فروش کنند.

مقیمی به این موضوع اشاره کرد که خودروهای پیش فروش برای سال 98 نیز در زمان اعلام شده تحویل خریداران می شود. شرکت های ایران خودرو و سایپا باید تولید خود در سال جاری میلادی را به 550 هزار دستگاه برسانند که در مجموع، 1 میلیون و 100 هزار خودرو می شود.

مقیمی خبر از توقف واردات قطعاتی داد که در داخل کشور امکان تولید آن ها وجود دارد. با توجه به این موضوع، خودروسازان باید برای تامین قطعات موردنیاز خود با شرکت های داخلی همکاری داشته باشند.

سایپا و تیبا

سایپا و تیبا

از اواخر سال 96 و شروع دور تازه تحریم ها، شاهد افزایش شدید قیمت خودرو در بازار بودیم. در این شرایط شرکت ها از تحویل خودروهای پیش فروش شده امتناع کردند که این موضوع، باعث التهاب در بازار خودرو شد.

در حالی که شرکت ها عدم وجود قطعه را دلیل این موضوع اعلام کرده بودند، با افزایش رسمی قیمت ها شاهد شروع طرح های فروش فوری محصولات از سوی این دو شرکت بودیم.

سال گذشته یکی از مسئولین خبر از ممنوعیت پیش فروش خودرو داد؛ با این حال ایران خودرو و سایپا به پیش فروش محصولات خود ادامه دادند. با توجه به این موضوع، احتمال عدم تحویل محصولات پیش فروش شده تا پایان مهر 98 وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید خودروسازان می توانند به تعهدات خود عمل کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

هرکی تو ایران خودرو و سایپا ماشین ثبت نام کنه بدون شک و به طور صد در صد ماشینی تحویل نمیگیره و پولش رو هم پس نمیگیره،اینا دارن کم کم میرن همینطور دارن پول میخورن.از همه کودن تر مردم خودمون هستن که این همه دارن میگن نخرید بزارید اینا ورشکست بشن تا ماشین عالی با قیمت پایین ارائه بدن ولی باز میرن تو صف پراید 50 میلیونی وای میستن،متاسفانه مردم خیانت کاری داریم.

Milad7

ویران خودرو …. 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)