حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرمایه گذاری ۲.۹ میلیارد دلاری سامسونگ روی رمزارز اختصاصی

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز، سامسونگ

چندی است که بازار رمزارزها یا ارزهای دیجیتالی داغ است. امروز خبری منتشر شده که اعلام می‌کند سامسونگ در حال توسعه ارز مجازی اختصاصی خود است که بر پایه ارز مجازی اتریوم ساخته خواهد شد و در فاز اول کار خود حالت خصوصی داشته و پس از مدتی با توسعه بیشتر به حالت عمومی در می‌آید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره سرمایه گذاری ۲.۹ میلیارد دلاری سامسونگ روی رمزارز اختصاصی آن ها صحبت کنیم.

گفته می شود بعد از عمومی شدن این ارز کاربران می‌توانند برای تبدیل آن به ارزهای دیگر مجازی مانند اتریوم و بیت کوین اقدام کنند.

نکته جالب در مورد این خبر این است که این پروژه در لیست پروژه‌های با ارجحیت خیلی بالا در آزمایشگاه‌های شرکت سامسونگ در حال تحقیق و توسعه است و سامسونگ قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی از آن رونمایی کند.

رمزارز اختصاصی سامسونگ

این منبع همچنین گزارش داده که سامسونگ در کنار توسعه سیستم ارز مجازی در حال تدارک زیرساخت‌های مناسب برای چند سرویس کاربردی دیگر در این زمینه هم هستند که فعلاً خبر بیشتری در مورد آنها در دسترس نیست.

اگر به خاطر داشته باشید از سال گذشته بود که زمزمه ساخت کیف پول و فروشگاه مخصوص ارزهای مجازی در گوشی‌های شرکت سامسونگ شنیده می‌شد و حتی این شرکت توسعه یک کیف پول مجازی برای گوشی Galaxy S10 را نیز در فهرست کارهای خود قرار داد.

به هر حال سامسونگ قصد دارد این پروژه را معرفی کند و از آنجایی که معمولاً محصولات عرضه شده توسط این شرکت را در بالاترین رده‌ها دیده‌ایم می‌تواند نوید بخش این موضوع باشد که با ارز مجازی بسیار با کیفیت و با بنیه مالی خوبی روبرو خواهیم شد که می‌تواند پشتیبانی خوبی از سوی کاربران فعال در بازار دریافت کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید رمزارز اختصاصی سامسونگ بتواند در بازار موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

واقعا سامسونگ خیلی کمپانی عظیمیه
همین امروزم خبر اومد میخواد ۱۱۵ میلیارد دلار در بخش چیپست و تراشه هوشمند سرمایه گذاری کنه

_V_

امید هست که موجب پیشرقت کمپانی بشه ولی به بیتکوین نمیرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)