حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت خودرو در حاشیه بازار اردیبهشت ۹۸

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

قیمت خودروهای داخلی در روزهای اخیر در بازار با افزایش روبه‌رو بوده است. در ادامه این قیمت ها را مورد بررسی قرار می دهیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم افزایش قیمت خودرو در حاشیه بازار اردیبهشت ۹۸ به چه صورت است.

قیمت خودرو در حاشیه بازار اردیبهشت ۹۸

در حالی که ایران خودرو و سایپا با شروع سال جدید فروش فوری محصولات خود را آغاز کرده اند، همچنان شاهد روند صعودی رشد قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد هستیم.

به نظر می رسد افزایش تولید، افزایش عرضه و همچنین طرح های مختلف فروش فوری و پیش فوری نتوانسته عطش بازار را کاهش دهد. در حالی که بسیاری از افراد عدم عرضه خودرو توسط خودروسازان را دلیل گرانی اخیر می دانند، کارشناسان به افزایش تقاضا از سوی دلالان اشاره می کنند.

پراید ۱۳۲

پراید ۱۳۲

شرکت های ایران خودرو و سایپا سال گذشته تصمیم به فروش فوری محصولات خود با قیمت حاشیه بازار گرفتند. در زمان اعلام قیمت های حاشیه بازار، تنها 5 درصد اختلاف میان آن ها و قیمت خودرو در بازار آزاد وجود داشت. در حال حاضر این اختلاف افزایش پیدا کرده که انتظار می رود باعث افزایش قیمت رسمی خودروها در هفته های آینده شود.

با توجه به روند کنونی و همچنین تشدید تحریم ها، انتظار می رود در هفته های آینده همچنان شاهد افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد باشیم. علاوه بر این موضوع، افزایش قیمت بنزینی در ماه آینده نیز می تواند دلیلی بر افزایش قیمت خودروهای کم مصرف در بازار شود.

قیمت خودرو اردیبهشت ۹۸

در ادامه لیست قیمت برخی خودروهای تولید داخل را مشاهده می کنید:

قیمت خودرو اردیبهشت ۹۸

قیمت خودرو اردیبهشت ۹۸

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت پژو 206 تیپ 5 به بالاتر از 100 میلیون تومان رسیده است. با توجه به روند کنونی، احتمال افزایش قیمت این خودرو به بالاتر از 110 میلیون تومان نیز وجود دارد.

نظر شما درباره قیمت خودرو اردیبهشت ۹۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

تو این مملکت یروز نشد یه خبر بیاد بگه کاهش قیمت. همش افزایش افزایش افزایش. حداقل یبار خبر از افزایش درآمد یا حقوق مردم نمیذارن

SAMSUNG_KING

آنچنان رونق اقتصادی ایجاد بکنم ….

Aliti

یک واحد آپارتمان دارم پارسال داشتم 100ت میفروختم الان سیصد شده تقریبا!!!
میخواستم بفروشم بزارم بانک،ب سودش هم نمیخواستم دست بزنم مثلا.الان باز بفکر فروش افتادم ولی اطرافیان میگن از پارسال قیمت3برابر گران شد و شانس آوردی نفروختی،الان هم نفروش.حالا گیر کردم نمیدونم باز قراره قیمتها بره بالا یا تا چندسال دیگه همینطوری میمونه!3ساله پولم 2برابر میشه تقریبأ توی بانک اگه سودشو دست نزنم و…!
بنظرتون با شرایط فعلی ممکنه باز پولمون بی ارزش بشه و همه چی گرون شه 2باره!؟

MOAZEZ

اگه به دلار حساب کنی پارسال 100میلیون تو 30هزار دلار ارزش داشت، الان سیصد میلیونت 20هزار دلار. پس پول تو ارزشش کمتر شده نه بیشتر. پس بذار بانک سودشو بگیر تا بیش از این پولت بی ارزش تر نشده.

saaabeeer

اتفاقا الان پولو تو بانک گذاشتن بدترین کار ممکنه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)