حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون شیائومی ۲۰۱۹ با قیمت پایه ۱۶۹ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شیائومی

امروز مدل ۲۰۱۹ تلویزیون شیائومی بدون حاشیه و تمام صفحه معرفی شد. این تلویزیون چینی قرار است در چهار اندازه‌ی 32، 43، 55 و 65 اینچی و با قیمت پایه 163 دلاری روانه‌ی بازارها شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

چند روز پیش شیائومی میزبان یک رویداد خبری ویژه در چین بود که در آن از جدیدترین محصولات الکترونیکی خود پرده برداشت. لی شیاوشانگ،‌ مدیر بخش تلویزیون‌های شرکت شیائومی در این رویداد عنوان کرد که در سال 2018 میلادی این شرکت به طور کلی 8.4 میلیون دستگاه تلویزیون فروخته است که در مقایسه با سال گذشته‌ی خود افزایش 225 برابری داشته تا نام این غول چینی به فهرست 10 عرضه کننده‌ی برتر تلویزیون در جهان اضافه شود. این شرکت همچنین به سومین عرضه کننده برتر تلویزیون در چین نیز تبدیل شده است.

۸ مورد از ۱۰ تلویزیون پرفروش چین در اختیار شیائومی

در سه ماهه‌ی منتهی به سال 2019 و سه ماهه‌ی نخست سال جاری شیائومی رتبه‌ی نخست در عرضه‌ی تلویزیون‌ها را به دست آورده است. در نخستین سه ماهه‌ی امسال، از 10 تلویزیون پرفروش در چین، 8 مورد متعلق به شیائومی بوده است. علاوه بر این مدل 32 اینچی شیائومی تی وی 4A، مدل 55 اینچی شیائومی تی وی 4X و مدل 40 اینچی شیائومی تی وی 4C نیز در سه ماهه‌ی نخست سال 2019 جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها بوده‌اند.

تلویزیون شیائومی ۲۰۱۹


اما پس از اعلام این خبرهای خوب، شیاوشیانگ از مدل 2019 تلویزیون شیائومی نیز پرده برداری کرد. این تلویزیون تمام صفحه‌ی زیبا در چهار اندازه‌ی 32، 43، 55 و 65 اینچی و با قیمت پایه‌ی 163 دلاری روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.

مدل 2019 تلویزیون شیائومی از طراحی نمایشگر فراگیری برخوردار است. صفحه‌ی این تلویزیون مستقیما به یک فریم میانی متصل است، در حالی که یک ریموت کنترل صوتی بلوتوثی را نیز ارائه می‌کند. از نظر عملکرد نیز این تلویزیون به لطف یک پردازنده 64 بیتی چهار هسته‌ای مناسب است.

ضمن این که سه نسخه‌ی مختلف مجهز به رم 1 + حافظه 4 یا 8 و رم 2 + حافظه 8 گیگ از شیائومی تی وی جدید وجود دارد که همگی از وای فای و بلوتوث کم مصرف بهره می‌برند. نیازی به گفتن ندارد این تلویزیون‌ها از PatchWall برای نصب روی دیوار سیستم صوتی Dolby و DTS و همچنین وضوح 4K HDR برخوردار هستند.

مدل 32 اینچی با قیمت 163 دلار،‌ مدل 43 اینچی 297 دلار، مدل 55 اینچی 446 دلار و مدل 65 اینچی تلویزیون های جدید شیائومی با قیمت 594 دلار روانه‌ی بازارهای جهانی خواهند شد.

نظر شما درباره تلویزیون شیائومی ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kavehhn

اصل کاری رو ننوشتین، شیائومی تو اول همین مراسم یه 65 اینچی، با قیمت هزار دلار معرفی کرد که طراحی خیلی خاصی داشت، هر دو طرف تلویزیون تخت بود و فقط از طریق یک پورت به اسم Mi Port کار میکرد که هم برقو میرسونه هم تصویر.

Shiral

شیامی علاوه بر موبایل خیلی لوازم برقی منزل و حتی لوازم غیر برقی مثل بهداشتی مشابه حوله و مسواک و خودکار و عینک و پوشاک و …میزنه که جالبه بدون استثنا در قیاس با نمونه های برندهای مشابه قیمتهای بسیار رقابتی داره.همین سایز ۶۵ اینچ برندهای مشهور قیمت‌ها رو برید قیاس بزنید به تهدیدی که این برند برای تلویزیون های مارک های بسیار قدرتمند داره پی میبرید.

_V_

بله درسته ولی شیائومی کجا و اون برندا تو همون زمینه ها کجا؟

m.b

یه چیزی که راجب تلویزیون های شیائومی منو خیلی جذب میکنه، حاشیه های خیلی کم در اطراف صفحه نمایش و بسیار باریک بودن این تلویزیون ها هست (یکی از باریک ترین تلویزیون های جهان رو چند وقت پیش ساخته بود) …
اصلا یه زیبایی عجیبی داره طراحی هاش…
البته شرکت های دیگر هم از این طرح ها زیاد دارن اما قیمتاشون برای این نوع امکانات خیلی فضایی هست…

afsoongaregisoo

قطعا اگر سایتی این ها رو وارد میکرد می‌خریدم ازش.هرچند قیمتش خیلی فرقی با سامسونگ و ال‌جی نداره

CAPCOM

اطلاعته زیادی ارایه نشده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)