حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آیفون 5G را سال آینده وارد بازار می کند

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

گزارش های زیادی در رابطه با تاریخ عرضه آیفون 5G منتشر شده است؛ با این حال به تازگی آقای کو خبر از عرضه این محصول در سال آینده میلادی داده است. گفته می شود اپل آیفون 5G را سال آینده وارد بازار می کند و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

اوایل ماه جاری میلادی گزارشی منتشر شد که خبر از عرضه آیفون 5G اپل در سال 2021 می داد. بر اساس اعلام آقای کو، اپل مودم های 5G موردنیاز خود را نه تنها از سوی شرکت کوالکام، بلکه توسط سامسونگ نیز تامین می کند. آقای Kuo در این رابطه اعلام کرده است:

ما انتظار داریم اپل مودم های 5G موردنیاز خود را توسط شرکت های کوالکام و سامسونگ تامین کند. این موضوع باعث کاهش ریسک تامین قطعات، کاهش هزینه و همچنین افزایش قدرت مذاکره اپل می شود.

آقای کو سابقه طولانی در پیش بینی درست محصولات آینده اپل دارد؛ با این حال در رابطه با تامین کننده مودم های 5G این شرکت نمی توان صحت گزارش اخیر را تایید کرد. در حالی که امسال بسیاری از شرکت های اندرویدی مانند سامسونگ و هواوی از گوشی 5G خود رونمایی کرده اند، اپل آیفونی با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه را در سال جاری معرفی نمی کند.

آیفون ۵G

آیفون 5G

آیفون 5G

علت تاخیر در عرضه این گوشی هوشمند، مشکلات مربوط به تامین مودم های 5G عنوان شده بود. کوالکام یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مودم 5G در جهان است و مشکلات حقوقی گذشته اپل با این شرکت، باعث این تحلیل شده بود.

اپل به تازگی با شرکت کوالکام به توافق رسیده است. با توجه به این موضوع، انتظار می رود کوالکام مودم های مورد نیاز اپل را تامین کند. در حال حاضر نمی توان در رابطه با این مسئله اظهار نظر دقیقی کرد؛ با این حال یکی از تحلیلگران محصولات اپل خبر از معرفی آیفون 5G در سال آینده میلادی داده است.

نظر شما چیست؟ آیفون اپل چه زمانی به شبکه 5G خواهد پیوست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)