حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) به موقع به بازار عرضه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

اوایل صبح امروز اخبار تایید نشده‌ای به گوش رسید که شرکت هواوی گوشی میت X را با تاخیر روانه بازار خواهد کرد. با این حال اطلاعات جدید‌تر به نقل از منابع داخلی شرکت در سایت چینی Phoenix Technology، با تکذیب این اخبار، ادعا نمود که گوشی تاشو هواوی بدون هیچ‌گونه تاخیری در ماه ژوئن عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در خبر اول با اشاره به تاخیر شرکت سامسونگ در عرضه گوشی گلکسی فولد در چندین بازار مهم، گفته شده است که نمایشگر‌های ساخت BOE برای استفاده در گوشی هواوی (نمایشگر‌های مورد استفاده در گوشی گلکسی ساخت خود سامسونگ است) به دلیل فشار و عجله شرکت هواوی برای به جلو انداختن مراسم عرضه از میت X پیش از ماه سپتامبر دچار مشکلاتی شده است و اکنون ظاهرا برای اطمینان از عملکرد مناسب نمایشگر‌ها، نیازمند زمان بیشتر برای انجام تست‌های زیاد‌تر هستند!

گوشی تاشو میت X هواوی در مقایسه با گوشی گلکسی فولد سامسونگ از مکانیسم متفاوتی برای باز و بسته شدن بهره می‌برد (طبق ادعای برخی منابع روش بسیار بهتر و طراحی پخته‌تری دارد) و از مشکلات طراحی گلکسی فولد سامسونگ رنج نمی‌برد. البته باید به این نکته دقت داشت که تاکنون شرکت هواوی هیچ ابراز نظر رسمی در مورد شایعه تاخیر عرضه میت X نداشته است و باید در انتظار ماند و دید آیا مهندسان هواوی قادر خواهند بود این محصول جذاب را در زمان تعیین شده به دست مشتریان بی‌صبر برسانند یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

خوبه که وقتی سامسونگ بیانیه رسمی تاخیر داده هوآوی شایعه ای که براش رقم زدن دوستان، رد کرده و گفته به موقع عرضه میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)