حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro) با دوربین چهارگانه دارای زوم پریسکوپی و دوربین ToF دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آنر، شایعات

تصویر آنر ۲۰ پرو لو رفته و به ما اطلاعات جذابی می دهد. بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده آنر به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. بر این اساس می بینیم که آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro) با دوربین چهارگانه دارای زوم پریسکوپی و دوربین ToF دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده آنر در فضای مجازی بودیم. این شرکت علاوه بر آنر ۲۰، از گوشی آنر ۲۰ پرو نیز رونمایی می کند. به تازگی تصویر آنر ۲۰ پرو نیز لو رفته است. بر اساس این تصویر، پرچمدار آینده آنر به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. دوربین اصلی این محصول دارای 4 سنسور است که یکی از این سنسورها، ToF است.

آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro)

آنر ۲۰ پرو

آنر ۲۰ پرو

بر اساس شایعات و گزارش های گذشته، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED مجهز می شود که دارای سنسور اثر انگشت زیر آن است. قدرت این محصول را چیپست کایرین ۹۸۰ تامین می کند. انتظار می رود آنر پرچمدار آینده خود را در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کند.

آنر ۲۰ پرو (Honor 20 Pro) با حسگر سونی IMX600

همانطور که در تصویر منتشر شده مشخص است، آنر ۲۰ پرو به دوربین اصلی چهارگانه مشابه با هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) مجهز می شود. بر اساس شایعات، سنسور اصلی این دوربین 40 مگاپیکسلی است که توسط سنسورهای 20 و 8 مگاپیکسلی همراهی می شود.

دوربین چهارگانه آنر ۲۰ پرو

سنسور 20 مگاپیکسلی این محصول به صورت فوق عریض و سنسور 8 مگاپیکسلی آن به صورت تله فوتو است. انتظار می رود سنسور 8 مگاپیکسلی این دستگاه دارای زوم اپتیکال 3X باشد. سنسور سوم ToF است. پرچمدار آینده آنر به امکانات نرم افزاری زیادی مانند +Gaming، لینک توربو، GPU و CPU توربو مجهز می شود. در رابطه با قیمت این اسمارت فون اطلاعات دقیقی منتشر نشده؛ با این حال انتظار می رود قیمت نسخه پایه آن برابر با 450 دلار باشد.

تاریخ معرفی خانواده آنر ۲۰ (Honor 20) مشخص شد: ۳۱ اردیبهشت

این گوشی هوشمند به همراه دیگر محصولات سری آنر ۲۰ ماه آینده میلادی در شهر لندن به تاریخ ۳۱ اردیبهشت معرض دید عموم قرار می گیرد. نظر شما درباره این سیستم دوربین فوق العاده روی موبایلی ارزان تر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

این ترکیب دوربین های خوب روی موبایل های ارزانتر عالیه البته به شرطی که از پرچمداران رقبای ارزان مثل شیامی بیشتر قیمت نزنه که بسیار بعیده

afsoongaregisoo

شاید روی کاغذ مثل پی ۳۰ پرو باشه اما توی واقعیت بخاطر الگوریتم ضعیف تر خروجی ضعیف تری میده .اگر قیمت رو روی ۴۰۰ تا ۴۵۰ دلار بزاره انتخاب خوبیه

amer

بدون شک به خاطر سنسور با کیفیت imxsonyدوربین خیلی خیلی خوب و تصاویر عکاسی با زوم 3برابر بدون افت کیفیت یا اعوجاج شدن را به ثبت میرسونه .پردازنده ای کاش دراگون اتشین داشت که متاسفانه نداره.طراحیش هم خوبه.قیمتش هم به خاطر سنسور سونی ارزش 500دلار هم داره

_V_

جمع کن باوا سونی

vahid

فک کنم بنده خدا آقای عامر فقط دنبال ی اسم از سونی هستش که ی چیزی از خودش دربیاره که بگه ماهم ی چیزی آرررره،،
قیمت رو ایشون تایید کردن بخاطر سنسور سونی 500دلارو میرزه،اگه تو خود گوشی سنسوری از سونی نبود هم میگفتن چون طراح این گوشی شوهر خالش تلویزیون سونی دارن 450 دلار ارزش داره،، واقعا بعضیا نمیدونم چرا الکی ی حرفایی میزنن به خدا اگه ساکت بمونین کسی نمیگه طرف لال هستش،،، والا با این نوناشون

_V_

https://youtu.be/0IrPJ2l19fc
تست مقاومت پی ترتی پرو هواوی منتشر شد
ارتقای مقاومت نسب به میت توئنی پرو و پی توئنی پرو(دیگه با فشار دست ترک نمیخوره)
اما در عوض با فندک اگه گرم بشه یه تیکه از صفحه مث اپل و سامسونگ نمیره میمونه
ولی بازم پیشرفت به حساب میاد

Milad7

به خاطر قیمت کمتر دوربینش به خوبی P30 Pro نخواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)