حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش فتوشاپ، پریمیر و افتر افکت با یوکسیم

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در این مطلب وب سایتی با موضوع آموزش فتوشاپ، پریمیر، افتر افکت و سایر نرم افزار های گرافیکی را به شما معرفی می کنیم. در این وب سایت شما به راحتی می توانید هر یک از این نرم افزار ها را یاد بگیرید. آموزش های فارسی این وب سایت بصورت دوره های ویدیویی می باشد که هم می توانید آنلاین مشاهده کنید و هم برای مشاهده آفلاین دانلود کنید.

این وب سایت، یوکسیم به آدرس Learn.Uxeem.Com است!

 

آموزش فتوشاپ یوکسیم

آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ

فتوشاپ از محبوب ترین نرم افزار های شرکت ادوبی می باشد که یکی از بهترین نرم افزار ها برای ویرایش تصاویر و طراحی گرافیک است. شما با آموزش فتوشاپ یوکسیم می توانید به راحتی این نرم افزار را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرید. آموزش های یوکسیم در دوره های ویدیویی تولید شده است و فیلم های آموزشی استاندارد این وب سایت از بهترین آموزش های فارسی زبان می باشند.

دوره های آموزش فتوشاپ یوکسیم بیشتر از سایر نرم افزار ها است و می توانید با توجه به علایق خود هر یک از دوره ها را مشاهده کنید و قسمت های مختلف نرم افزار Photoshop را یاد بگیرید.

 

آموزش پریمیر یوکسیم

آموزش پربمیر

آموزش پربمیر

دوره آموزش پریمیر یوکسیم از بهترین دوره های فارسی زبان نرم افزار پریمیر پرو است. با این دوره حتی اگر تابحال نرم افزار Premiere Pro را باز نکرده باشید هم می توانید در کمترین زمان این نرم افزار را یاد بگیرید و با بسیاری از قسمت های آن کار کنید.

پریمیر قدرتمند ترین نرم افزار ویرایش ویدیو است که ابزار های خارق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزاری که بسیاری از شرکت های بزرگ و ادیتور های معروف جهان از آن برای ویرایش فیلم ها و سریال های بزرگی مانند Game of Thrones استفاده می کنند.

دیگر نیازی نیست برای ویرایش ویدیو های خود از سایر نرم افزار ها یا اپلیکیشن ها استفاده کنید، چون نرم افزار پریمیر یک نرم افزار کامل برای ویرایش ویدیو های شما است. این نرم افزار را دانلود کنید و دوره مقدماتی پریمیر را با قیمتی بسیار ارزان از یوکسیم خریداری کنید تا خود مهارت ویرایش ویدیو ها را بدست آورید!

 

آموزش افتر افکت یوکسیم

آموزش افترافکت

آموزش افترافکت

می خواهید نرم افزار افتر افکت را به راحت ترین شکل ممکن یاد بگیرید؟ دوره های یوکسیم بهترین گزینه برای یادگیری این نرم افزار هستند.

نرم افزار افتر افکت نرم افزاری برای افکت دهی به ویدیو ها، خلق افکت های سه بعدی، ساخت موشن گرافیک و … می باشد که در نوع خود بهترین است. این نرم افزار نیز مانند پریمیر و فتوشاپ از نرم افزار های محبوب شرکت ادوبی (Adobe) است.

با یادگیری این نرم افزار می توانید بسیاری از افکت های سینمایی را ایجاد کنید یا تبلیغات تلوزیونی را بسازید. انیمیشن های بسیار حرفه ای را نیز می توانید با نرم افزار افتر افکت ایجاد کنید.

یوکسیم دارای دوره های فروشی و رایگان مختلفی برای آموزش افتر افکت است که هر ماهه بر آن ها افزوده می شود.

 

آموزش ایلوستریتور یوکسیم

ایلوستریور نرم افزاری برای طراحی گرافیک بصورت وکتور است. اگر به طراحی گرافیک علاقه دارید، حتما باید این نرم افزار را یاد بگیرید. با ایلوستریتور می توانید طرح هایی را طراحی کنید که هیچگاه کیفیت خود را از دست نمی دهند و در هر سایزی قابل استفاده هستند.

طرحی که در سایز 500 پیکسل طراحی کردید را می توانید در 120000 پیکسل هم استفاده کنید! خاصیت فرمت های تصویری وکتور (Vector) همین است.

ایلوستریتور از بهترین نرم افزار های طراحی وکتور است که با آموزش های یوکسیم می توانید به راحتی کار با این نرم افزار قدرتمند را یاد بگیرید. نرم افزاری کامل و قدرتمند برای طراحان گرافیک!

 

کیفیت دوره های آموزشی

شما در هر دوره آموزشی یوکسیم می توانید چندین ویدیو پیش نمایش را بصورت رایگان مشاهده کنید. اگر از کیفیت آموزش ها راضی بودید می توانید هر یک را خریداری کنید. تمام اطلاعات از دوره ها در صفحه هر دوره نوشته می شود و بطور مستقیم نیز می توانید سوال های خود را از پشتیبانی این وب سایت با ارسال تیکت بپرسید. کیفیت آموزش ها بالاست و شما به استاندارد ترین شکل ممکن هر بخش از نرم افزار مورد علاقه خود را آموزش می بینید.

 

قیمت مناسب و دوره های رایگان

در یوکسیم پایین ترین قیمت ها را برای دوره های آموزشی پیدا کنید! تخفیف های بسیاری برای دوره های مختلف بصورت محدود قرار می گیرد و هر دوره را تا نصف قیمت نیز می توانید خریداری کنید.

همچنین دوره های رایگانی بصورت ماهانه در این سایت منتشر می شود که تنها کافیست با ثبت نام در سایت که آن نیز رایگان است، این دوره ها را مشاهده کنید.

 

آیا می توان تمام این نرم افزار ها را یاد گرفت؟

بله! می توانید برای هر یک از این نرم افزار ها زمان خاصی را مشخص کنید و بطور روزانه هر یک را تمرین کنید. با تمرین زیاد می توانید در هر یک پیشرفت کنید و مهارت های خود را افزایش دهید. تا زمانی که با این نرم افزار ها کار نکنید و آموزش های مختلف را مشاهده نکنید، ممکن است با شنیدن نام آن ها نیز بگویید که نرم افزار های بسیار حرفه ای و سختی هستند!

اما شما یک شبه نمی خواهید این نرم افزار ها را کامل یاد بگیرید که کار سخت و دشواری باشد! باید مرحله به مرحله پیش بروید و قسمت به قسمت نرم افزار مورد علاقه خود را کار کنید تا یاد بگیرید. مشاهده آموزش های آنلاین می تواند سرعت یادگیری شما را افزایش دهد و خیلی استاندارد تر یادگیری هر بخش را پیش ببرید.

آموزش های آنلاین یوکسیم را برای نرم افزار مورد علاقه خود تهیه کرده و از همین امروز کار خود با این نرم افزار ها را شروع کنید. هرچه بیشتر وقت بگذارید، بیشتر و سریعتر پیشرفت می کنید.

در حال حاضر پس از ثبت نام در دوره های یوکسیم می توانید با مدرس دوره در ارتباط باشید و سوال های خود را از او بپرسید. مدرس هایی با تجربه که آماده پاسخگویی به تمام سوال های شما هستند.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)