حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه از جمله سردار سلیمانی مسدود شد

نوشته

4 سال قبل | 21 دیدگاه | اخبار داخلی، شبکه‌های اجتماعی

صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه از جمله سردار قاسم سلیمانی، سرلشکر باقری و سرلشکر جعفری به عنوان فرمانده کل سپاه پس از اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسدود شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اخیرا دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اقدامی خصمانه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سازمان‌های تروریستی از نگاه کشور آمریکا قرار داد که این اقدام آن‌ها واکنش تند مردم ایران و هواداران جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی را به دنبال داشت، اما این پایان اقدام‌های خصمانه آمریکایی‌ها علیه ایران نبود و شرکت‌های آمریکایی از جمله اینستاگرام در اقدامی صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه از جمله سردار قاسم سلیمانی، سرلشکر باقری (رئیس ستاد کل نیروهای مسلح) و سرلشکر جعفری (فرمانده کل سپاه) را مسدود و از دسترسی عموم خارج کرد.

بسته شدن صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه

بسته شدن صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه

بسته شدن صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه از جمله سردار قاسم سلیمانی

از صبح روز سه‌شنبه 27 فروردین 98 صفحه اینستاگرامی سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط شرکت آمریکایی اینستاگرام مسدود شد. پس از بسته شدن اینستاگرام سردار سلیمانی، تا اطلاع ثانوی صفحه جدیدی از ایشان در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد نخواهد شد. گفتنی است صفحه رسمی سردار سلیمانی در اینستاگرام با بیش از 800 هزار دنبال‌کننده از دسترس خارج شد و این اقدام اینستاگرام برای نخستین‌بار نیست بلکه در گذشته بیش از 5 بار حساب کاری ایشان بسته شده است.

پاسخ اینستاگرام برای بستن صفحه اینستاگرام فرماندهان سپاه

سخنگوی اینستاگرام بسته شدن صفحه‌های اینستاگرامی فرماندهان سپاه را مرتبط با اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و در اطلاعیه‌ای بیان کرد:

ما تحت محدودیت‌های قوانین تحریم‌های ایالات متحده عمل می‌کنیم. با مقام‌های دولتی مرتبط همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که تعهدات قانونی‌مان، از جمله مربوط به سپاه را رعایت می‌کنیم.

شما فکر می کنید این اقدام اینستاگرام چقدر با آزادی بیان مطابقت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

دقت کنید
ترامپ خیلی باهوشه قشنگ تاریخ داره دست کاری میکنه
دیگه ۱۳ آبان بشه کسی ب خوشی از تسخیر لانه جاسوسی حرف نمیزنه یا بزنه باد تحریم ها میوفته
بماند ک چقدر کار مسخره ای بوده
و روز پاسدار هم تبدیل ب تروریست اعلام شدن یک نهاد من دراوردی
و حالا هم ک بستن کنال ها
من ک ب شدت خوشحالم از این اتفاق ها
هرچند این ملت ک من میبینم خیلی دنده پهن تر از این حرفا هستن
در کل دم ترامپ گرم کم کم صدا و سیما هم باید بزاره تو لیست تحریم و یک شبکه تروریستی اعلامش کنه

afsoongaregisoo

ترامپ چراغ خاموش اومد عراق و نعره میزد چرا هفت تریون دلار خرج کردیم عاقبتش از ترس چراغ خاموش به عراق بیاییم .ترامپ یه احمق به تمام معناست .آمریکا با اون همه قدرت اقتصادی مردمش سیزدهمین نرخ درآمد و رفاه دنیا رو دارن اینقدر هزینه میکنن برای جنگ دخالت و نابودی ‌‌.به ایران که رسیدن فهمیدند که فرق می‌کنه و دیگه شروع کردن فشار تحریمی

mehrdad_ma

افسونگر تو که گفتی پراید فقط ۱۰ میلیون آهن داره زمانی که پراید ۲۰ میلیون بود از تو چه انتظاری داشته باشیم خوب بابات تروریسته خواست نره تو این سازمان

afsoongaregisoo

اگر تونستی ماشین دو هزار و هفتصد دلاری مثل پراید توی هر کشوری پیدا کنی نوش اونوقت بیا از پراید حرف بزن .بعدشم بابای من مثل تو بزدل نیست هشت سال جنگیده سی سال هم بعد از جنگ امنیت امثال تو رو تضمین کرده هر روزی هم که لازم بود جانش رو فدای این خاک می‌کنه .

Dariushrd

تنها چند قدم مانده به کره شمالی شدن…..منتظر روزای فجیع تر باشید

afsoongaregisoo

ارتششون توی واقعیت یارای مقابله با سردار سلیمانی رو ندارد .و مجبور شده عراق و سوریه و یمن رو رها کنه.الان میخاد با تروریست خطاب کردن سپاه ضربه بزنه.تروریست کسی هست که بمب هسته ای استفاده کرده و توی این هفتاد سال اخیر جان بیست ملیون انسان بی گناه رو گرفته.هر جا رفته تباهی و نابودی و مرگ رو آورده .سپاه جایی بدون اجازه رسمی دولت اون کشور نرفته .

Farcry

باشه فهمیدیم تو هم ساندیس خوری.چون معمولا ساندیس خور ها دائما حرف از قدرت بی نهایت سپاه میزنن و واقعیت رو فراموش میکنن.

afsoongaregisoo

کجای حرفهای من اشتباه بود که بهم میگی ساندیس خور ؟ آمریکا از افغانستان از عراق از سوریه خارج نشده؟ کل این قسمت ها روی انگشت کوچیکه ایران نیست؟ از یمن خارج نشد آمریکا ؟ نظامی هاش که توی دریا اسیر کردیم کف قایق خرابی نکردن؟ اشک نمیریختن؟ آمریکا اگر قدرتی داشت که به ایران حمله کنه میکرد درست مثل اون همه کشوری که حمله کرد.شما دیگ اجنبی پرست شدید .ترامپ کسی هست که گفت ملت ایران تروریست هست من ندیدم اسمی از نظام بیاره اکثرا میگه ایران .

Vahid

خخخ امریکا از سپاه میترسه
البته حقم دارن نهاد تروریستی دیگه

Farcry

اولا برادر بسیجی آمریکا تا الان فقط و فقط از سوریه خارج شده و در کشور های عراق و پاکستان و افغانستان حضور دایم داره.برو سرچ کن ببین.بعدشم آمریکا تو اوج قدرت شرق که شوروی وجود داشت نزدیک بود باعث ایجاد جنگ جهانی بشه و با کارهایی که انجام میداد اینو به همه ثابت کرد.حتی قبل اون با کشوری مثل ژاپن که جزو پنج قدرت برتر اون دوره بود جنگ کرده و دوتا از شهر های مهم اونو با خاک یکسان کرد.مطمئن باش آمریکا اگه راهی دیگه براش نمونه با تمام نیرو های منطقه ایش به ایران حمله میکنه.الانم به خاطر جنگ اقتصادی که با چین داره نمیخواد یه جنگ تازه رو شروع کنه که به اقتصادش ضربه بزنه.

Farcry

درضمن تو از کجا اینقدر مطمئنی که ایران پشت پرده با آمریکا برای عدم ایجاد جنگ مذاکره نمیکنه؟بارها و بارها طبق گفته مقامات وقت، ایران با آمریکا مذاکره های پنهانی داشته.وگرنه نتیجه جنگ ایران با آمریکا چیزی جز نابودی ایران نیست.

bi taasob

شماهم حرف بزن مفت زیاد هستی..
بی خبر از حالی و درگیر خود مجنونی…

Farcry

ببین منم نمیگه که سیاست های آمریکا خوبه.بله هر کشوری که به این قدرت رسیده باشه با کلی کار اخلاقی و غیر اخلاقی تونسته به این قدرت برسه.ولی توهم فکر نکن سپاه و سوریه معصومن.همین ارتش سوریه در اغلب اوقات با داعش ساخت و پاخت کرده تا بتونه گروه های مخالف بشار اسد رو از بین ببره.وگرنه جنگ سوریه با اعتراض گروه ها و مردم به بشار اسد شروع شد.سپاه هم که دیگه……… خب خودت برو سرچ کن.

HPYK1

خوب بهونه ای برای فیلتر کردن اینستاگرام امد دستشون

علی شیخ زاده

ریش و قیچس دست امریکاست هرجا که نیاز باشه کاری خلاف قانون انجام بده با تصویب یک قانون جدید به راحتی انجام میده.
حالا هم با تروریست خواندن سپاه دستش برای خیلی از کارا باز شده

Milad7

👌🤔

Minipro

من موندم الان ربط ترنجی به این خبرا چیه
تازه اونم خبر چند روز پیش
یادش بخیر یه زمانی بروزترین بررسی تخصصی ها رو از ترنجی میخوندیم
ولی الان….

Minipro

خدایی قبول دارین از حیطه تخصصی خودتون دور شدین
ما ترنجی رو به خاطر مطالب نابش از دنیای موبایل دوست داشتیم نه این اخبار زرد
این همه گوشی جدید،بررسی تخصصی یکیش رو ندیدیم تو ترنجی
قبلا اولین و گاها بهترین بررسی ها ماله اینجا بود
یه زمانی لیگ برگزار میکردین
و…

silver30

ما ملت کم فهمیم از صبح تا شب تحریمیم
تمام مشکلات را در امریکا میبینیم
در پی جنگ و دعوا دنیارو هیچ میبینیم

Behrouz

با سلام.
قبل از هر چیزی از خواننده های این جواب و پیام و… عذر خواهی میکنم اما ظاهرا دیگه دوستان گندش رو در اوردن.
اولا پیرو اون حرف که عزیزی به یکی دیگه فرموده ساندیس، خور خب بی شعور اون ساندیس خور تو چی میخوری و از کیو داری میخوری. شما که ساندیس نمیخوری و عزیزم نوشابه با طعم امونیاک و اوره بیشتر بهت میچسبه.
دوما پیرو حرف اون عزیز دیگری که گفته امریکا دو سوته ایران رو نابود میکنه،خود امریکا گفته ما در روز اول جنگ با ایران حدود 200 هزار تلفات میدیم و شاید بشه ایران رو خارج از مرزهاش شکست داد ولی در داخل از مرزهاش جنگ یک طرفه نیست و مسلما زیان بی نهایت داره.خود امریکا در هر روزش داره جایی از مقالاتش از یه سرداری و ژنرالی (عمدتا سلیمانی) نام میبره و میگه توانایی موازنه جنگ در منطقه رو به خوبی دارند.
در جواب حرف عزیزی که فرموده اینجا فقط اخبار موبایل باید بیاد، شما اگه یه بار دیگه خواستی سایت ترنجی رو باز کنی خواهشا ببین بعد از کلمه ترنجی چی نوشته شده.نوشته شده فقط گوشی؟این خبر هم جز روندهای تکنولوژیه.مثل سیستم اتومبیلها یا هرچیز دیگه.یه نفر داره با سرچ اخبار از این طرف و اون طرف به صورت رایگان میذاره اینجا، حالا مخاطب فکر میکنه کلا دیگه همه چیز اونه.اقا شما شاکی هستی نیا اینجا.
اون از وضع تعصب دوستان روی برندهای مختلف که به جای کمک به خریدار، فقط اونو گیچ تر میکنن اینم از وضع تقابلدر مقابل اطلاعات یه شبکه مجازی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)