حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال فیلترینگ اینستاگرام افزایش یافت

نوشته

5 سال قبل | 19 دیدگاه | اخبار داخلی، شبکه‌های اجتماعی

معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت اگر دولت طرحی به جز فیلترینگ اینستاگرام را در نظر دارد انجام دهد، اما اگر راهی باقی نمانده باشد فیلتر کردن Instagram در دستور کار قرار می‌گیرد. احتمال فیلترینگ اینستاگرام افزایش یافت و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

جواد جاویدنیا، معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور در خصوص فیلترینگاینستاگرام (Instagram) عنوان کرد اقدام‌های اخیر شرکت اینستاگرام و مسدودسازی صفحه فرماندهان سپاه و مسئولان کشور بزرگ‌ترین بی‌احترامی این شرکت آمریکایی علیه مردم ایران است. وی افزود ما این اقدام‌ها را در گذشته نیز پیش‌بینی کرده‌ایم و حتی وزارت ارتباطات قصد مذاکره با آن‌ها را داشت، اما این موارد کافی نبوده است.

معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور گفت اگر دولت طرحی به جز فیلترینگ اینستاگرام را در نظر دارد انجام دهد، اما اگر راهی باقی نمانده باشد فیلتر کردن Instagram در دستور کار قرار می‌گیرد.

جواد جاویدنیا، معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور در خصوص فیلترینگاینستاگرام (Instagram) عنوان کرد اقدام‌های اخیر شرکت اینستاگرام و مسدودسازی صفحه فرماندهان سپاه و مسئولان کشور بزرگ‌ترین بی‌احترامی این شرکت آمریکایی علیه مردم ایران است. وی افزود ما این اقدام‌ها را در گذشته نیز پیش‌بینی کرده‌ایم و حتی وزارت ارتباطات قصد مذاکره با آن‌ها را داشت، اما این موارد کافی نبوده است.

آمار جالب اینستاگرام

آمار جالب اینستاگرام

اینستاگرام در چه صورتی فیلتر می‌شود؟

معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور در ادامه افزود:

هدف ما فیلترینگ اینستاگرام نیست، اما یک موضوعی همیشه مطرح است؛ اگر دشمن حمله کند و یک پل ارتباطی وجود داشته باشد که از آن طریق بتواند وارد کشور شود یا باید آن پل مستحکم شود و احتمال آسیب دیدن از بین برود و در غیر این صورت کار عاقلانه این است که آخرین حربه را به کار گرفته و پل ارتباطی را قطع کنیم. پس فیلتر کردن گام آخر است.

وی در ادامه بیان کرد حدود 5 سال قبل طرح فیلترینگ هوشمند اینستاگرام مطرح شد و همان زمان دادستانی با این طرح مخالف کرد، اما دولت برای اجرای آن اصرار داشت و با هزینه‌های زیاد به مرحله اجرا رسید که پس از چند روز این طرح نیز کارساز نبود.

وی افزود از این رو اعلام می‌کنیم اگر دولت طرحی به جز فیلترینگ اینستاگرام را در نظر دارد انجام دهد، اما اگر راهی باقی نمانده باشد فیلتر کردن اینستاگرام در دستور کار قرار می‌گیرد. این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد در حال حاضر مدل‌های داخلی مناسبی از این شبکه اجتماعی وجود دارد که می‌تواند جایگزین اینستاگرم شود.

نظر شما چیست؟ محبوبترین شبکه اجتماعی ایران در نهایت فیلتر خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد در حال حاضر مدل‌های داخلی مناسبی از این شبکه اجتماعی وجود دارد که می‌تواند جایگزین اینستاگرم شود.

REZA

دشمن دشمن دشمن…
چقد این کلمه واسه ایرانیا خسته کنندس.

بنظرم اگه اینستا فیلتر بشه اپراتور ها کلی ضرر میکنن،چون من بع شخصه هفتاد درصد حجمم و اینستا میبره،اگع فیلتر شه از اونجایی که مثل تلگرام یه پیامرسان نیست و مردم مجبور به استفادش نیستن پس کمتر میرن دورش ،و بسته های ارزون تری میخرن.
البته کلی هم کسب و کار توش هست که مثل تلگرام نابود میشن.

REZA

گفته شده به مردم ایران توهین شده،به شخصه هیچ توهینی نمیبینم که به من شده باشه

Milad7

👳🏼‍♂️ موجود عجیبه

afsoongaregisoo

باید فیلتر شکن ها رو هم فیلتر کنن .اپراتور ها هم اجازه کد ندن .به لجن کشیده شد فرهنگ ایرانی با همین شبکه های مجازی

Vahid

خخخ مرسی ک هستی

REZA

باش
امر دیگه؟

Pouya

😐اصلا موندم چی بگم بهت
دهنم وا موند با کامنتت😑

MR.CAMPER

پویا جان به ایدی تلم پیام میدی کار واجبی دارم باهات
ممنون میشم پاسخ بدی Arsln1992

Farcry

یعنی اینایی که باتو موافقن و از جمله خودت لیاقت آزادی رو هم ندارین.حتما باید یه کسی با چوب بالاسرتون باشه و بهتون امر و نهی کنه.انقدر توسری خوردین عقلتون رو از دست دادین.

Arrow

والا تا اونجایی که من دارم میبینم اکثرا مردم ایران یا خوشحالن که اینا مسدود شدن یا براشون مهم نیست فکر نکنم غیر یه عده معلوم الحال کسی ناراحت شده باشه از این اقدام اینستاگرام

Farcry

ای بی ……ها.تا یه چیز میشه میگن به مردم بی احترامی کرده.مطمئن باشین اینایی که حسابشون بسته شد نه جزو مردمن و نه محبوبیتی بین مردم دارن.

MR.CAMPER

زورشون به خر نمیرسه به پالونش لگد میزنن
قطعا این کار هم مث فیلتر تلگرام به شکشت میخوره

Sobhan

مدیران کشور چقدر بیخود و چندشید

aadel

پول ندارن به سیل زده ها کمک کنن اما واسه فیلترینگ همیشه پول هست

silver30

افسونگر ذهنیتت تو حلق دشمن

afsoongaregisoo

خودم ۷۵ کا فالور دارم پیج اصلیم اما بشخصه خوشحال میشم فیلتر در فیلتر بشه چون دیگه واقعا شورش رو درآوردن و به لجن کشیدن فرهنگ رو

HM-Royal

از طرف مردم حرف نزنید… به مردم هم هیچ بی احترامی نشده اون جماعت ارتباطی با مردم ندارند…هر چی بدبختی داریم از ایناست.فقط زندگی انگل وارشون دچار تداخل شده .

Mohammad 13759

این همه سال فقط صفحاتی که در حال افزایش دانایی مردم بودن رو اینستاگرام بست و کسی در جهان صداش در نیومد اینستاگرام در حال ترویج فقر وفحشا در تمام جهان می باشد و مقام زن را پایین اورد ؛ چرا صفحاتی که در مورد امپراطوری کوروش مطلب زدند و نحوه حکومت عرفان وتصوف را می نوشتند و توضیح میدادند را بست. ایا مطمئن هستید اینستاگرام فضایی خوبی است ایا به دانش شما چیزی اضافه شده است یا فقط اطلاعات مضخرف به شما انتقال یافته .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)