حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری کاملا بی‌سیم سرفیس باد مایکروسافت در راه است

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت در حال توسعه ایرباد بی‌سیم خودش برای رقابت با ایرپادهای اپل است. سایت Thurrott با اشاره به منابع مختلف و نزدیک به مایکروسافت، این ادعا را کرده و می‌گوید این پروژه با کدنام «Morrison» دنبال می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هندزفری کاملا بی‌سیم سرفیس باد مایکروسافت صحبت کنیم.

سال گذشته، مایکروسافت هدفون‌های سرفیس را معرفی کرد که گوشی‌های آن به طور کامل روی گوش قرار می‌گرفتند. در مقابل، گفته می‌شود اپل در حال کار روی هدفون‌های اصطلاحا over-the-ear همانند هدفون‌های سرفیس مایکروسافت است. اپل می‌خواهد این هدفون‌ها را با برند خودش عرضه کند و مانند گذشته تحت لایسنس برند Beats نباشند.

با هدفون سرفیس (Surface Headphone) آشنا شوید

اطلاعات بسیار کمی درباره ایرپادهای مایکروسافت منتشر شده و ما هیچ برداشت یا مشخصاتی از آن‌ها نداریم و حتی نمی‌دانیم چند درصد توسعه داشته و آماده ورود به بازار هستند.

فقط می‌دانیم کدنام آن‌ها «موریسون» است که شاید اشاره به شخصیت «جیم موریسون درب» داشته باشند. افزون بر این، در یکی از گزارش‌ها، اشاره شده این هدفون‌های بی‌سیم و ایرپاد مانند ویژگی دارند که باعث خواندن بهتر محتواها از روی گوشی می‌شوند.

ویژگی و طراحی شبیه به دسترس‌پذیری راحت‌تر و سریع‌تر که در برخی هدفون‌های بی‌سیم شاهد هستیم. سایت Thurrott درباره این طراحی هیچ‌گونه صحبتی نکرده است.

داغ شدن رقابت ایرپادسازها

به طور طبیعی، باید انتظار تکرار برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های هدفون سرفیس در ایرپاد مایکروسافت را هم داشته باشیم. ویژگی‌هایی مانند سازگاری و ادغام با دستیار صوتی هوشمند کورتانا یا حذف صداها و نویزهای محیط (noise-cancelling) که این روزها در هدفون‌های رده بالا شایع شده است.

هیچ تاریخی برای رونمایی از این ایرپادها اعلام نشده است. شایعه‌ای است که دوست داریم حقیقت داشته باشد و رقابت دو غول دنیای فناوری را به بازار هدفون‌ها و ایرفون‌ها بکشاند.

ایربادز بی‌سیم ایده و محصول جدیدی نیست ولی ایرپادهای اپل که همانند یک گوشواره به گوش آویزان می‌شوند؛ محبوبیت و استقبال بیشتری داشتند.

سامسونگ هدفون‌های Galaxy Buds را عرضه کرده و آمازون می‌گوید در حال کار روی یک جفت ایربادز بی‌سیم الکسا است. شرکت‌های سازنده هدفون یا فعال در حوزه صدا مانند اشنایدر، جبرا، J Buds و شرکت‌های دیگر هم دنبال ساخت و توسعه ایربادهای بی‌سیمی با قیمت‌های مختلف هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کسی برای هندزفری کاملا بی سیم به برند سرفیس مایکروسافت فکر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)