حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این موبایل ردمی با دوربین سلفی پاپ آپ طور را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ردمی، شایعات

وان تنگ، مدیر محصول شیائومی یک تصویر ساده از اتاق خود که در آن چند بطری روی میز قرار دارند را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد. اما در پشت این تصویر، دستگاهی را مشاهده می کنید که دارای یک دوربین پاپ‌آپ طور است. این پست بعد از چند ساعت توسط وانگ تنگ حذف شد. اما او نمی‌دانست که در فضای مجازی هیچ چیزی قابل حذف شدن نیست و کابران زیادی تصویر این گوشی را در رسانه‌های مختلف به اشتراک گذاشته‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این موبایل ردمی با دوربین سلفی پاپ آپ طور را ببینید.

منتشر‌شدن تصویر و حذف آن، ارتباط زیادی با شایعات مربوط به معرفی دستگاهی از طرف شرکت ردمی دارد که به‌نظر می‌رسد از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و یک دوربین پاپ‌آپ استفاده می‌کند. مدیر برند ردمی نیز اعلام کرد که تصاویر منتشر‌شده از این گوشی، شباهت زیادی به طرح اصلی این گوشی ندارد.

پرچمدار ردمی با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ در راه است

با این‌ حال، اگر گوشی موجود در این تصویر حذف‌شده واقعی باشد، پس این دستگاه ممکن است اولین دستگاه شیائومی باشد که مجهز به دوربین پاپ‌آپ خواهد بود. اگر هم این گوشی محصول این کمپانی چینی نباشد، در حال حاضر هیچ شرکتی از این نوع دوربین در محصولات خود استفاده نمی‌کند. ترکیب میکروفون نویزگیر، جک 3.5 میلی‌متری و دوربین پاپ‌آپ که در بخش بالای گوشی قرار گرفته‌اند، در هیچ تلفن دیگری مشاهده نشده است.

ما نیز مانند اکثر افراد از نام و مشخصات دقیق این محصول، مطلع نیستیم. اما مطمئنا اخبار و اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید پرچمدار ردمی می تواند دستگاه جذابی باشد و همزمان قیمت خوبی را هم ارایه کند؟ آنطور که در تصویر اول مشخص است به نظر می رسد جنس بدنه پلاستیکی باشد و این به ارزان ماندن دستگاه می کند، البته شاید ما اشتباه کنیم چون ردمی نوت ۷ که میان رده ۱۵۰ دلار ردمی است، شیشه گوریلا گلس ۵ دارد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

اگر با پردازنده اسنپدراگون 855، باتری 4000 و بدون ناچ و زایده با قیمت 350 دلار بده، فوق العاده است میره توی لیست خریدم.

MohammadFarhaadi

صحبتش بود پرچمدار ردمی زیر سیصد دلاره با اسنپ ۸۵۵

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)