حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو در ماه اول در هند ۱ میلیون دستگاه فروش داشته اند

نوشته

5 سال قبل | 15 دیدگاه | ردمی

شیائومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که توانسته در ماه نخست عرضه در هند حدود یک میلیون دستگاه ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو بفروشد. این عدد فروش برای یک کشور و دو مدل دستگاه عدد اعجاب‌آوری‌است و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

جدیدترین ستاره شیائومی در دسته محصولات میان‌رده ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو است که در زمینه فروش عملکرد بسیار خوبی داشته و در سطح جهانی بیش از ۴ میلیون دستگاه فروخته است. البته آمار فروش ردمی نوت ۷ در ماه نخست عرضه در چین بیش از ۱ میلیون دستگاه بود.

حالا همین ماجرا در هند نیز تکرار شده، و ردمی توانسته به دستاورد مشابه‌ای دست یابد چرا که در ماه نخست عرضه یک میلیون دستگاه ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو در این کشور فروخته است.

ردمی نوت ۷ پرو

ردمی نوت ۷ پرو

این شرکت اکنون اعلام کرده که آمار فروش محصولات آن‌ها مطمئنا خیلی بیشتر خواهد شد چون حجم تولیداتشان ظاهرا نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است. با اعلام این خبر، آن دسته از افرادی که خواهان این دستگاه‌ها بودند و با عدم موجودی آن‌ها روبرو می‌شدند، حتما از شنیدن این اطلاعیه خوشحال خواهند شد.

ردمی به زودی می‌خواهد تلفن هوشمند جدیدی با مشخصات پرچمدارها معرفی کند، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این محصول هم می‌تواند به محبوبیت خوبی میان کاربران دست یابد یا نه، چون عمده تمرکز این شرکت تاکنون در بخش تلفن‌های میان‌رده بوده است.

نظر شما درباره این استقبال ویژه چیست؟ با قیمت مناسب و مشخصات جذاب، این عملکرد دور از انتظار نبود. فکر می کنید بازار هند همچنان در دست شیائومی بماند یا میان رده های جدید خانواده M و A سامسونگ ورق را برگردانند؟ پس از تماشای قسمت یک فصل هشت گیم آف ترونز با شما در بخش نظرات درباره این سوال به صحبت خواهم نشست ؛)

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
j30

صد و پنجاه دلار گوشی واقعا خوبیه ولی تو ایران دویست و پنجاه دلار میفروشن نامردا

ahmad

در کل بینظیره بخدا

Shiral

ده روز الی دو هفته ای میشه خریدمش گوشی خوبیه.باطری عالیه.دوربین نمیگم عالیه اما خوبه.اندرویید ۹.روان هست و پرسرعت.صفحه بزرگ و با کیفیت.در کل در حد قیمتی که داره البته به قول دوست عزیزمان که ۱۵۰ دلار به دست ما نمی‌رسه و حدود ۲۱۰ دلار میرسه بازم توی رنج دویست دلار هم بتناسب قیمت و امکانات بی رقیبه.
جالبه اون روز خانومی مغازه دار بود و مشخص بود اطلاعات بالایی مثل من از گوشی نداشت اما می‌گفت تحقیق کردم ردمی نوت ۷ در رده ۳ تومن که می‌خوام بخرم از همه بهتره و خوب استقبال بسیار خوبی از این گوشی توی کشور ما هم شده.

Milad7

خیلی خوب فروخته…

amer

بازار هند بر خلاف بازار چین فعلا به گوشی های با اصالت و با کیفیت برتر نوکیا بد جور دارن علاقه نشون میدن.شرکت فنلاندی جدیدا یه کارخونه دیگه برای بازار هند و جهان داخل کشور هند تاسیس کرده و گفته به خاطر استقبال بی نظیر بازار هند دومین کارخونه در هند تاسیس شده.

saeed_l

نوکیا کل آمار سالانه فروش گوشی هاش
به 10 میلیون هم نمیرسه کجا استقبال بی نظیری داشته ؟؟؟؟
کلا ادم جوگیری هستی 😂😂😂

amer

سعید جان دلبندم به جای کلمه جوگیر باید بگی ادم
خوشبینی هستم
امار فروش نوکیا در سال
2017به عدد8.5میلیون دستگاه هوشمند رسیده
امار فروش در سال 2018به رقم 10.5میلیون دستگاه رسیده
و پیش بینی شده امار فروش NOKIA 7.1و NOKIA 8.1و NOKIA 8.1PLUSبه رقم خوشبینانه
16میلیون فروش داشته باشه شاید هم بیشتر .موفق باشی دلبندم
اهسته و پیوسته عجله نکنید

vahid abedi

دوست عزیز رشد نوکیا و برگشتش انصافا خیلی خوب بوده و احتمالا ادامه دار خواهد بود

اما یادتون باشه رتبه 1 فروش هند در دست شیاوومی هستش که بزور از دست سامسونگ دراورد پارسال

_V_

وای وای چقد شاخ وایییی 😑

علی شیخ زاده

شانس بد ما نوت ۷ پرو نسخه جهانی نداره😐

Shiral

جناب شیخ زاده تفاوتی بین نسخه معمولی و پرو هست؟به جز پردازنده؟و آیا این تفاوت ارزش یک میلیون بیشتر رو داره؟چون فکر کنم تو رنج ۴ تومن کمی انتخاب سخت‌تر میشه.اگر تفاوتی هست ممنون میشم منم راهنمایی کنید

Shiral

چون تو بازه ۴ تومن حتی کمتر الان پوکوفون رو از همین برند داریم یا گوشی های خوبی از اوپو و لنووو

afsoongaregisoo

بله .پرو از سنسور سونی و الگوریتم بهتری که داره دوربینش خیلی بهتر عمل می‌کنه .اختلاف سخت افزار هم قابل توجه هست .هرچند بشخصه پک چین رو نمیخرم

علی شیخ زاده

جدای از بحث چیپست و همچنین دوربین باکیفیت ساخت سونی، احساس میکنم نسخه پرو در سایر مشخصات نسبت به نسخه معمولی باکیفیت تره

afsoongaregisoo

تنها نقطه ضعفی که میشه گرفت کنتراست ضعیفه نمایشگر هست و بقیه چیزا میشه گفت عالیه .نسخه ۴ گیگ ۶۴ پک گلوبال هم قیمتش حدود ۲۰۰ دلار هست .پک چین هم پانزده دلار کمتر .فقط توی چین و هند قیمت نسخه پایه که ۳ گیگ ۳۲ هست ۱۴۹ دلار هست .دیگه نگید فروشندگان توی ایران خیلی گران میدن.میتونید قیمت گوشی رو توی سایت های اماراتی ببینید یا عراق .اولش که اومد ۲۴۰ دلار بود یواش یواش داره ارزان میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)