حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش نصب تم EMUI 9.0 روی گوشی های آنر و هواوی

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، هواوی

یک ویژگی عالی اندروید، قابلیت سفارشی‌سازی بالای آن است هرچند برخی شرکت‌ها پا را از این فراتر گذاشته و به دنبال راه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی گوشی شما هستند. هردو شرکت هواوی و برند زیرمجموعه آن آنر یک موتور جستجوی کامل تم را در همه‌ی گوشی‌های خود ارائه می‌دهند. چند مسیر مختلف را باید طی کنید تا تم‌ها را در گوشی هواوی یا آنر خود نصب کنید و ما نیز در این مقاله می‌خواهیم روش نصب این تم‌ها را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آموزش نصب تم EMUI 9.0 روی گوشی های آنر و هواوی را داشته باشیم.

 

گزینه ۱: استفاده از اپلیکیشن Themes

مجبور نیستید تمام مسیرهای پیدا کردن، دانلود و نصب یک تم EMUI 9 را دنبال کنید، چراکه هر دستگاه هواوی و آنر یک اپلیکیشن Themes از پیش نصب شده و تم‌های از پیش تنظیم شده در برنامه دارد. برای فعال کردن تم از پیش تنظیم شده به بخش Preset themes رفته، یک تم را انتخاب کنید و سپس، دکمه‌ی Apply در پایین را بزنید. سپس به صورت خودکار به صفحه اصلی گوشی بازمیگردید جایی که می‌توانید والپیپر و آیکون‌های که با تم ضمیمه شده‌اند را ببینید.

به خاطر داشته باشید که با ورود به ID هواوی خود می‌توانید گزینه‌های تم بیشتری را در اختیار داشته باشید. همچنین می‌توانید آیکون‌ها، تصاویر زمینه و صفحه قفل را بدون تغییر خود تم عوض کنید. کافی است روی گزینه Customize در صفحه اصلی اپلیکیشن Themes تب بزنید تا تم تغییر کند.

گزینه ۲: اپلیکیشن تم EMUI شخص ثالث

گزینه دیگر دانلود اپلیکیشن تم EMUI شخص ثالث از فروشگاه گوگل پلی است. برای مثال، ما از یک اپلیکیشن به نام Themes for Huawei and Honor استفاده می‌کنیم. این اپلیکیشن اغلب به روز رسانی می‌شود و بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است.

وقتی که تم موردنظر خود را از طریق جستجو یا انتخاب یکی از تم‌ها از صفحه اصلی پیدا کردید دکمه Download  را بزنید. وقتی تم دانلود شد اپلیکیشن Themes را باز کنید و روی My Themes تب بزنید. شما باید تم‌های دانلود شده را در این بخش و زیر تم‌های موجود ببینید. اگر هیچ تم دانلود شده‌ای در اپلیکیشن Themes ندیدید باید اپلیکیشن را بسته و دوباره آن را باز کنید تا تم‌های دانلود شده را بیابید.

گزینه ۳: پیدا کردن و نصب تم 9 EMUI از اینترنت

سومین گزینه کمی وقت‌گیرتر است چون باید تم EMUI 9 را از اینترنت پیدا کرده و نصب کنید. مکان‌های جستجوی تم شامل فروم‌های توسعه‌دهندگان XDA و سایت‌های Huawei Themes و EMUI Huawei Theme هستند که به تم‌های EMUI اختصاص دارند.

برای مثال فایلی که می‌توانید استفاده کنید فایل  Huawei P30 Themes است که توسعه دهندگان XDA برای Android File Host آپلود کرده‌اند. همچنین، در این مثال از Windows PC استفاده می‌کنیم. شما می‌توانید این برنامه را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید که فایل‌های زیپ در دستگاه شما را اکسترکت می‌کند.

وقتی دستگاه خود را به کامپیوتر وصل می‌کنید، هنگام نمایش اعلان در دستگاه خود گزینه Transfer files را انتخاب کنید. وقتی این کار را انجام دادید صفحه مدیریت فایل‌های کامپیوتر خود را باز کرده روی دستگاه خود از بخش This PC در نوار ابزار کلیک کنید وInternal storage را باز کنید.

از آنجا، فولدر Download را باز کنید و فایل Huawei P30 Themes را اکسترکت کنید. می‌توانید از WinRAR برای استخراج فایل استفاده کنید هرچند می‌توانید از نرم‌افزار 7zip یا برنامه دیگری استفاده کنید که فایل‌های زیپ را اکسترکت می‌کنند.

فایل زیپ را در دستکاپ خود اکسترکت کنید. فایل اکسترکت شده را باز کنید تا لیستی از فایل‌های hwt. را ببینید. آنچه می‌بینید تم‌های EMUI هستند که شما به دنبال آن بودید. همه‌ی فایل‌های.hwt  را کپی کنید، سپس Internal storage را باز کنید. از آنجا فولدرHuawei را باز کنید و سپس فولدر Themes را باز کنید. فایل‌های hwt. را در فولدر Themes پیست کنید.

به خاطر داشته باشید که تنها در صورتی که فایل زیپی برای اکسترکت داشته باشید، این مراحل به کار می‌رود. اگر از همان ابتدا یک فایل hwt. را دانلود کنید کار زیادی برای انجام ندارید. کافی است که hwt. را در فولدر Themes کپی کنید و کار انجام می‌شود. همچنین هنگام دانلود فایل‌ها دقت کنید. فایل‌ها را اسکن کنید تا مطمئن شوید همان چیزی هستند که می‌خواهید و فایل ویروسی یا یک بدافزار نیستند.

شما کاربر موبایل های آنر یا هواوی هستید؟ لطفا به ما بگویید که این روش های نصب تم EMUI 9.0 روی گوشی های آنر و هواوی برای شما کارگر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

اقای عطایی
مشخصات اسنپدراگون 865 منتشر شد یک چیپست 5G محور با پشتیبانی از ROM پرسرعت DDR5 و UFS 3.0 و…
https://wccftech.com/snapdragon-865-details-emerge-lpddr5-support/amp/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)