حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قفل هوشمند شیائومی مجهز به حسگر اثرانگشت به زودی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

شیائومی در حال تولید قفل هوشمندی است که از حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند و با قرارگیری بر روی درب خودرو، دوچرخه، خانه یا مغازه می‌تواند فرآیند قفل‌گشایی را برای کاربران بسیار راحت کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره قفل هوشمند شیائومی مجهز به حسگر اثرانگشت، بیشتر صحبت کنیم.

شیائومی به‌تازگی با انتشار یک ویدیوی کوتاه محصول جدیدی را به نمایش گذاشته که در واقع قفلی هوشمند با برخورداری از حسگر اثر انگشت است. این دستگاه هنوز در دست توسعه قرار دارد و به زودی قرار است در چین عرضه شود.

در این تیزر کوتاه قفل هوشمندی را می‌بینیم که در برابر گردوغبار و آب مقاوم است و عملکرد بسیار روانی دارد. کاربران می‌توانند این دستگاه را به راحتی با یک انگشت قفل‌گشایی کنند. قفل هوشمند شیائومی قادر است درب خودروهای برقی، دوچرخه‌ها، خانه‌ها و مغازه‌ها را قفل کند.

قفل هوشمند شیائومی با حسگر اثرانگشت

قفل هوشمند شیائومی

قفل هوشمند شیائومی

این غول بزرگ چینی با همکاری Mars Exploration Technology Ltd دست به تولید این محصول زده است. همکار شیائومی شرکتی فعال در زمینه طراحی‌های صنعتی است که به تولید محصولات UAV، لوازم جانبی، دستگاه‌های VR و سایر تجهیزات هوشمند می‌پردازد.

در حال حاضر چندین قفل هوشمند با قابلیت اثر انگشت در بازار وجود دارد، ولی برند شیائومی می‌تواند به واسطه آوازه‌اش مشتریان را از بابت کیفیت و قابلیت‌های این محصول مطمئن کند. علاوه بر این، بخش مدیریت لجستیک این شرکت می‌تواند کمک کند تا محصول آن‌ها به دست کاربران بیشتری از نقاط مختلف جهان برسد.

هنوز برای صحبت کردن درباره ویژگی‌ها، قیمت و بازارهای هدف این محصول زود است، اما به زودی می‌توانیم منتظر اخبار بیشتری از این محصول باشیم. نظر شما درباره قفل هوشمند شیائومی که حسگر اثرانگشت دارد، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

خیلیم عالی !

Amin B3DA

کاربردیه خیلی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)