حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 pro) جایزه Tipa 2019 را برای بهترین دوربین موبایل ۲۰۱۹ برنده شد

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | هواوی

دو هفته پیش بود که همزمان با معرفی هواوی پی ۳۰ پرو در ترنجی خواندیم امتیاز DxO دوربین هواوی پی ۳۰ پرو مشخص شد، ۱۱۲ و بهترین دوربین اصلی موبایل نام گرفت. حالا همان لقب اما از یک مرجع دیگر به دوربین چهارگانه هواوی پی ۳۰ پرو داده می شود. دوربین هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 pro) جایزه Tipa 2019 را برای بهترین دوربین موبایل ۲۰۱۹ برنده شد و در ادامه با هم درباره آن بیشتر صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

دوربین هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 pro)

 

گوشی هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) برنده جایزه جهانی TIPA سال 2019 شد. مجمع عمومی TIPA گوشی پرچمدار هواوی پی 30 پرو را به عنوان بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی انتخاب کرده است.

شرکت هواوی اعلام کرد که مجمع عمومی TIPA، گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو(HUAWEI P30 Pro) را به عنوان یکی از بهترین محصولات سال 2019 انتخاب کرده است. این دستگاه مفتخر به کسب عنوان «بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی» شده است تا برای سومین سال متوالی این عنوان معتبر به یکی از پرچم‌داران سری HUAWEI P برسد. این تکرار ثابت می‌کند که شرکت هواوی به طور مداوم به بهبود کیفیت، عملکرد و طراحی برای تغییر جهان عکاسی با گوشی می‌پردازد.

دوربین HUAWEI P30 Pro به لطف الگوریتمی که تفکیک‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارد، می‌تواند محدوده بی‌نظیری از فاصله کانونی را پوشش دهد. این الگوریتم چند تصویر خام را در یک تصویر وضوح بالا ترکیب می‌کند که سپس برای تولید یک اثر با قدرت زوم 50 برابر قسمت‌هایی از آن را حذف می‌کند.

قابلیت عکاسی در نور کم نیز به همین اندازه قابل‌توجه است. حداکثر ایزو در این گوشی به 409.600 می‌رسد که می‌توان در نوردهی نزدیک به تاریکی مطلق هم با آن عکاسی کرد؛ این میزان 40 درصد بیشتر از یک حسگر استاندارد RGB به نور حساسیت دارد که باعث می‌شود شاهد بهترین عملکرد گوشی های هوشمند در نور کم تا به امروز باشیم.

به گفته توماس گرونز، رئیس TIPA هواوی با همکاری لایکا باز هم محدودیت‌های عکاسی با گوشی های هوشمند را با معرفی HUAWEI P30 Pro کمتر کرده است تا کاربران قادر باشند عکس‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت فوق‌العاده‌ ثبت کنند.

هواوی با P30 Pro بار دیگر خود را به عنوان سنگ محک عکاسی با گوشی هوشمند ثابت کرد. ارائه بهترین عملکرد گوشی های هوشمند در نور کم تا به امروز و همچنین پیشرو بودن در قابلیت‌های زوم باعث شده این گوشی بالاترین امتیاز را در تاریخ سایت DxOMark از آن خود کند (DxOMark سایت مرجعی است برای اندازه‌گیری و رتبه‌بندی کیفیت تصویری دوربین‌ها و لنزها). نمره چشمگیر 112 نشان از اهمیت تحقیق و طراحی برای هواوی دارد؛ مخصوصا در ارائه تجربه بی‌نظیر برای عکاسی با گوشی های هوشمند.

نظر شما درباره این موفقیت دیگر دوربین هواوی پی ۳۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

چه گوشی با کلاسی شده هواوی تا دیروز میگفتن اشغال چینی

mostafa3

این جایزه ها رو باید آخر سال 2019 بدن
نه سه ماهه اول سال

.Alireza.

درسته. شاید اواخر سال ۲۰۱۹ یه گوشی با دوربین بهتر بزنن چه معلوم

_V_

هنوز نوت ۱۰ نیومده تصمیم گرفتن

pouya

میذاشتن آخر سال بهترین رو انتخاب میکردن

علی شیخ زاده

واقعا عملکرد دوربین پی ۳۰ پرو در نور کم و همچنین زوم فوق العادس

bi taasob

من mate 20 رو بیش از 2 ماه دارم.
عملکرد دوربینش فوق العادست.
این دیگه چیه لامصب.. عکس برداریش در نور بسیااار کم معرکست mate 20.. این دیگه چیههههه!!!

Pouya

در خوب بودن دوربینش شکی نیست اما به نظر منم میزاشتن اخر سال انتخاب میکردن بهتر بود

MOAZEZ

این وقتی بگه بهترینه یعنی بهترینه

Arrow

وتقعا حقشه
نمونه عکس هایی که ازش دیدم واقعا فوق العاده بود مخصوصا توی شب

ganja2

بدون تعصب هوآوی پیشرفت زیادی کرده

Soheylz

دوربینش به قول این سایتا فقط در زمینه عکاسی توش شب مثلا بهتر از اس10 پلاسه که اونم اگذ خودتون برید ببینید رو حالت نایت مود عکساش یه جوری میشه انگار عکسو فوتوشاپ کردی.خیلی عکساش مصنوعی میشه.نمیدونم رو چه حساب اینقدر امتیازش دادن!!!!

Soheylz

اصلا از عنوان خبر معلومه که با بیل نمره دادن بهش.
بهترین دوربین گوشی 2019 رو باید اخر سال 2019 انتخاب کنن نه الان که تازه اولشیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)