حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۲۰ لایت (Honor 20 lite) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 15 دیدگاه | آنر، شایعات

کمپانی آنر از زیرمجموعه‌های هواوی، در طی چند ماه آینده حداقل سه گوشی جدید را معرفی خواهد کرد. در واقع در کنار گوشی‌های پرچمدار آنر 20 (Honor 20) و آنر 20 پرو (Honor 20 Pro)، یک نسخه نسبتاً ضعیف‌تر و البته ارزان‌تر نیز با نام آنر 20 لایت (Honor 20 Lite) توسط این شرکت چینی رونمایی و روانه بازار خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنر ۲۰ لایت (Honor 20 lite) را ببینید.

تاکنون از مدل لایت اطلاعات زیاد منتشر نشده بود اما خوشبختانه امروز شاهد انتشار جزئیات سخت افزاری و البته تعدادی تصویر رندر شده از این گوشی هستیم که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

آنر ۲۰ لایت (Honor 20 lite)

اولین چیزی که با دقت در تصاویر رندر شده آنر 20 لایت می‌توان متوجه شد این است که این گوشی نیز از همان سبک طراحی محصولات اخیر هواوی مانند پی 30 لایت (P30 lite) و نوا 4 ای (nova 4e) پیروی می‌کند که شامل استفاده از یک صفحه نمایش 6.21 اینچی با وضوح +FHD با بریدگی قطره‌ای و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

در پشت بدنه شیشه‌ای این گوشی نیز از یک دوربین سه‌گانه با لنزهای 24 مگاپیکسلی (لنز اصلی)، 8 مگاپیکسلی (زاویه گسترده) و 2 مگاپیکسلی (تشخیص عمق)، استفاده خواهد شد. در زیر این سیستم دوربین یک فلاش به چشم می‌خورد و در کنار آن نیز اسکنر اثر انگشت قابل استفاده خواهد بود. بنابراین به وضوح می‌توان دید که آنر 20 لایت قرار نیست مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

علاوه بر همه این‌ها، آنر 20 لایت قرار است به یکی از تراشه‌های پردازشی داخلی هواوی با نام کرین 710 مجهز باشد و در کنار آن از 4 گیگابایت حافظه رم به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی (قابل ارتقاء به وسیله کارت‌های حافظه میکرو اس دی) نیز استفاده کند. خبر خوبی که به طرفداران موسیقی می‌توان داد این است که این گوشی کماکان از چک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی خواهد کرد و نیازی به استفاده از مبدل برای اتصال هدفون‌های قدیمی خود نخواهید داشت.

از دیگر پورت‌های استفاده شده در این مدل نیز می‌توان به پورت قدیمی و تاریخ گذشته میکرو یو اس بی اشاره کرد. همچنین یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی قطعات آنر 20 لایت را بر عهده خواهد داشت که البته هنوز هیچ حرفی در مورد پشتیبانی از شارژ سریع زده نشده است. در نهایت نیز باید اشاره کنیم که این محصول به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید پای در قالب رابط کاربری EMUI 9 مجهز خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، آنر ۲۰ لایت در رنگ‌های مشکی و آبی و البته چند رنگ دیگر و در جریان رویداد اختصاصی آنر معرفی خواهد شد. قیمتی هم که برای گوشی تخمین زده شده 280 یورو است.

نظر شما درباره آنر ۲۰ لایت احتمالی چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoongaregisoo

خودشون رو مسخره کردن با کایرین۷۱۰ .خو اینم همون میانرده های قبلیه معرفی نمیخاد بیکاره ای هواوی .

afsoongaregisoo

۲۸۰ یورو واسه این؟ صد و چهل دلار ارزش داره در بهترین شرایط .نوت ۷ پرو دویست دلار هست اینو قورت میده .سامسونگ هم ای ۵۰ خیلی بهتر از اینه .

amer

یه طرح تکراری و خسته کننده و از همه بدتر محصولات چینی هم نرم افزار و سخت افزار شبیه به هم و نزدیک به هم دارن.بهتر نیست شرکت های چینی لااقل هر 3ماه گوشی معرفی کنن به جای اینکه ماهیانه گوشی معرفی کنن.انصاف هم خوب چیزیه.

amer

با 320دلار میتونی نوکیا
8.1پلاس با 6گیگ رم و حافظه 128و از همه مهمتر دوربین با کیفیت شرکت زایس و نمایشگر مجهز به تکنولوژی pure display HDRو باتری 3500خرید.

_V_

نوکیا چیه! با ۲۰۰ دلار میتونی ردمی نوت ۷ بگیری!

chalton

😏😏مضخرف چینی
هر نیم ساعت یه گوشی معرفی میکنه

chalton

طرفدار هر برندی هستی،سریع سر تعظیم فرود بیار جلوی s10 plus 5G
نابود کننده دنیای موبایل.

_V_

🖖

vahid

برادر شما که طرفدار سامسونگی خواهشا اسم و مدل گوشی رو هم درست بگو اس ۱۰پلاس 5gالان چه مدلیه،،ی مدل اس۱۰پلاسه ی مدلم اس۱۰ ۵g مگه اینکه با این نوع جمله بندی بخوای بگی به جفتش سر تعظیم فرود بیارن که البته منم موافقم،ولی به نظرم اس ده پلاس جز ی دوربین کمتر چیزی کمتر نداره و به نظرم سرتر از مدل 5gهستش،ی دوربین بیشتر صفحه یکم بزرگتر،و باتری حجیم تر که البته مطمئنن تو شارژ دهی امتیاز کمتری میاره اس۱0 5g و اس ده پلاس برتره،،رنگ بندی زیبا تر خوشدستی بیشتر،حافظه بالاتر ساپورت کارت حافظه و دوسیم کارت بودن مزایای اس۱۰ پلاس در مقابل اس۱۰ ۵g هستش،،اس ده 5g خیلی محدود تولید شده و تو کشورای محدودی هم عرضه میشه و به نظر من چه گوشی های تاشو چه گوشیهای 5g حالا مال هر برندی باشن هنوز جای کار دارن و به هیچ وجه کامل نیستن و تا ۵g همه گیر نشه این مدل گوشیهام نمیتونن به پیشرفت مهمی برسن و فعلا هر برندی تولیدشون کرده جهت قدرت نمایی و عرض اندام واسه رقیبش بوده،،و اگه قرار باشه گوشی اس۱۰ ۵g رو ماقایسه کرد باید با گوشیهای 5gدیگر شرکتها مقایسه کرد نه با نسل فعلی و همه گیر گوشیهای موبایل،و بعضیا میگن اس۱۰ 5gپرچمدار سامسونگه ولی به نظر من اگه نسبت به امکانات بخوایم بگیم باید بگیم گلکسی فولد پرچمداره پس نه اس ۱۰ 5g و نه گلکسی فولد پرچمدار نیستن و تا وقتی تکنولوژی 5gتو اکثر کشورها نیاد مطمئنن پرچمدار هر برندی همون مدل ۴g هستش،،همونطور که آیفون تا سال ۲۰۲۱ گوشی ۵g شو تولید نمیکنه و همونطور که هواوی سری p30رو 5gتولید نکرد،،وقتی چیپستهای سری میت و p میتونه مودم 5gرو ساپورت کنه و همینطور اگزینوس ۹۸۲۰ میتونه مودم ۵g رو ساپورت کنه پس هم سامسونگ هم هواوی میتونستن همه مدلها مجهز به 5g تولید کنن،یکی از دلایلی که اینکارو نکردن هم مشخصه،،هزینه ای که سامسونگ برای ساخت گوشی 5g کرد فکر نکنم خیلی بیشتر از گوشی های معمولیش باشه ولی با اضافه کردن دوربین و صفحه نمایش این کارشو پوشش داد تا مشتریهایی که تو کشور خودشن راقب شن با هزینه بیشتر گوشی رو تهیه کنن،،تو کشور ماهم که هنوز سرعت 4gیک دهم کشورای دیگس و فک نکنم حالا حالاها ۵g تو کشور ما بیاد شاید آرمش تا سال دیگه بیاد ولی 5gواقعی خیلی خیلی کار داره تا بیاد

Mortazavi

یعنی طرفدارای سامی میتونن یه سریال 1000قسمتی گیم آف ترولللل بازی کنن بسکه ترولن
اههههه

_V_

Mortazavi
نگو برادر اگه ما سریالشو درست میکنیم تو حتما تهیه کنندشی ما اومدیم کمکت کنیم جوجه!

Pouya

😐😂
مرزهای ترولیت رو دریدی!
سر تعظیم فرود بیارید دیگه چیه😂
ابروی هر چی سام فنه رو بردی!

vahid abedi

امیدوارم یک درصد از شخصیت و اگاهی جنابعالی به برخی ها برسه که همون یک درصد براشون کاغیه.

اما امیذی نیست.

از دیدن نطرات غیر متعصبانه کاربرانی چون شما لذت میبرم

afsoongaregisoo

برو تست دوربین پی سی پرو رو توی سایت همسایه ببین که قشنگ پشمات بریزه .سامسونگ اشغال ساز هست .اس۷ خریدم صفحه اش از کنار یه خط تا بالا صورتی شد .جی ۷ پرو خریدم هاله در هاله شد .تازه قبلها هم یه نوت ۴ داشتم نصف نمایشگر تاریک شد و نصفش روشن .قسمت روشن همینجوری روشناییش کم و زیاد میشد.

_V_

afsoongaregisoo
آره باشه یکی تو سامسونگ داشتی یکیم من گوشی بنتلی و لامبورگینی داشتم!برو باباجون خودتو سیا کن😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)