حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پایان عمر خانواده گلکسی جی (Galaxy J) و ادغام با خانواده گلکسی ای (Galaxy A)

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

کمپانى کره اى سامسونگ به صورت رسمی خبر از عدم تولید گوشی های سری گلکسی J داد. این محصولات با گوشی های سری گلکسی A جایگزین می شوند. در حقیقت این موضوع را ما ماه هاست که به صورت غیر رسمی می دانیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا  درباره پایان عمر خانواده گلکسی جی (Galaxy J) و ادغام با خانواده گلکسی ای (Galaxy A) صحبت کنیم.

بخش مالزی سامسونگ با انتشار ویدیویى در اوایل این ماه، اعلام کرد قصد جایگزینى محصولات سرى گلکسى J باگلکسی A را دارد. این برند امسال تنها از گوشی های سرى گلکسی A و M رونمایى کرده است. گوشی های سری Mسامسونگ برای بازار هند طراحی شده اند و قیمت مناسبی دارند.

اگرچه در نگاه اول گوشى هاى سرى گلکسی A و M شباهت هایی در مشخصات فنى خود دارند، با این وجود سرى گلکسی A داراى گوشی هاى متنوع ترى بوده که در تمام جهان به فروش مى رسند.

فروش نامناسب گوشی های سری گلکسی J در بازارهای جهانی باعث شد سامسونگ تغییراتی را در استراتژی خود اعمال کند. علاوه بر این موضوع، گوشی های سری گلکسی A این کمپانی کره ای موفقیت مناسبی را در بازار کسب کرده است. این دو مورد سامسونگ را ترغیب به جایگزینی این محصولات با یکدیگر کرده است.

گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸

گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸

سامسونگ به تازگی ویدیویی با عنوان «Built for the Era of Live» را منتشر کرده که در آن روی تعدادى از مهم ترین ویژگى هاى محصولات جدید سرى گلکسی A از جمله عمر طولانى باترى، شارژ سریع، دوربین هاى چندگانه و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تمرکز مى کند.

این ویژگى ها در تمام گوشى هاى این سری به صورت کامل وجود ندارند؛ با این حال حداقل یکی از این قابلیت ها در تمام آن ها حضور دارد. حدف کامل گوشی های سرى گلکسى J می تواند به معنای آن باشد که سامسونگ قصد رقابت در بخش گوشی های پایین رده در بازارهای پیشرفته مانند ایالات متحده آمریکا و اروپا را ندارد. همانطور که می دانید محصولات سری گلکسی A، گوشی های میان رده سامسونگ را تشکیل می دهند.

نظر شما درباره این تصمیم چیست؟ به نظر می رسد با این تصمیم سامسونگ، شخصیت کلی خانواده گلکسی A تحت تاثیر قرار می گیرد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

سری جی سری خوبی نبود و به رقباش می باخت بهتر که حذف شد

Vahid

من حس میکنم اشتباه کرده جایگزین A کرده
حداقل جایگزین M می‌کرد بهتر بود
بهتر بود اینکار می‌کرد
سری a ک شامل a5,a3,a7 و .. رو حذف و سری a جدید جایگزینش می‌کرد
و سری j هم جاشو میداد ب m
و ی سری جدید معرفی می‌کرد مثلا چیزی ب اسم x
ک‌‌ میتونست شبه پرچمدار باشه
هرجوری حساب میکنم کیفیت سری a خیلی بالاس نسبت ب j و تضاد ک اینو بخاد جا اون بزاره
چون سری a قدیمی این وسط میره زیر سوال
امیدوارم سونی هم مثل سامسونگ تو نام گذاری دقت کنه و همین طور الجی
ببخشید کلی حرف a/j/m امد وسط خودمم کمی گیج شدم

Star

به نظرم باید یه نظمی به سری های مختلف از نظر نامگذاری بده، M پایین رده A میانرده و میانرده رو به بالا… سری S هم پرچمدار.

✔ TVKade

بیخود نیست همشون پلاستیکن به جای فلز+گلس
سری j رو که شیائومی نابود کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)