حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر میزو 16s را با هم ببینیم

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، میزو

رندر میزو 16s در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این رندر طراحی پنل جلویی و پشتی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر میزو 16s را با هم ببینیم.

میزو 16s

انتظار می رود پرچمدار جدید میزو ماه جاری میلادی به صورت رسمی معرفی شود. تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی از این محصول در فضای مجازی منتشر شده است (میزو 16s در بنچمارک Geekbench مشاهده شد). این محصول در گذشته با شماره مدل M971Q موفق به کسب تاییدیه TENAA شده بود.

امروز یکی از مقامات این شرکت چینی رندر میزو 16s را در فضای مجازی منتشر کرده است. دستگاه موجود در این تصویر دارای رنگ سفید است. پرچمدار آینده میزو از طراحی ساده و جذابی بهره می برد.

حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر این گوشی هوشمند به چشم می خورد. در بخش بالایی صفحه نمایش اسپیکر مکالمه به همراه دوربین سلفی به چشم می خورد. انتظار می رود میزو 16s دارای نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالایی باشد.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی خودنمایی می کند. در زیر این دوربین فلاش LED قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات گذشته، میزو برای پرچمدار آینده خود یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با فناوری امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس در نظر می گیرد. این دستگاه از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

قدرت میزو 16 اس را چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 855 تامین می کند. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 6 و 8 گیگابایت رم روانه بازار می شود.

میزو برای دوربین این دستگاه سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 و یک سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته می گیرد. سنسور اصلی از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به سیستم عامل Flyme OS بر پایه اندروید پای و باتری 3600 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 24 واتی اشاره کرد.

نظر شما درباره رندر میزو 16s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

این گوشی در حال حاضر بی نظیره.اولین گوشی برند چینی که دوستش دارم همین گوشی هست واقعا از هر نظر این میزو16اس حرف نداره

_V_

بهع /-:
حتما چون سنسور سونی داره😂😂ببین بستگی داره به چی ببینی خوبیو،،،،الان در واقع وان پلاس واقعا بهترین گوشیای چینی رو میزنه به نظر من خودتم میتونی بری ببینی وان پلاس ۶ تی نسل قبل اکثر گوشیای این نسلو درو کرده تو سرعت!قیمتاشم عالیه!دیزاینشم معرکس،،دوربینشم عالیه،رابط کاربریشم بهترین رابط کاربریه،،باتریاشم مطلوبن،،،اونوقت اندازه یه ای۸ سامسونگ قیمتشونه به دلار😂😂البته شیائومی هم نباید غافل شیم ولی من وان پلاس ترجیح میدم

amer

نه اشتباه فکر کردی به خاطر سنسور سونی نیست.به خاطر طراحی خاصی داره شما یه مورد از گوشی ها رو نشون من بده که ظاهر گوشی از جلو شبیه این باشه.بعدش سخت افزار بی نقصی داره البته رو کاغذ .باتری مناسب نمایشگر داره.این گوشی با اینکه از مکانیسم پاپ اپ استفاده نکرده تقریبا چه پیشانی و چانه تقریبا بی حاشیه هست.فعلا که مشخصاتش خوبه ولی ظاهرش دوست دارم و از بقیه برندهای چینی کپی نکرده این حرکتش دوست دارم

_V_

amer
اینا واقعی نی خود اصلیش بیاد حاشیشو میبینی،،تازه این طراحی مال سال۲۰۱۷😐دوره اس۸

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)